http://www.ajax.nl/web/show/id=417836quote:Op maandag 5 mei 2008 23:57 schreef versteegrob het volgende:
Hey jongens
Ben net naar de wedstrijd geweest, was echt vet. Zat in 407 leuk vak.
Nu wil ik graag een seizoens kaart kopen, is het correct dat dit pas kan vanaf 16 juni? En hoe duur is zoiets? Betaal liever iets meer voor een goede plek dan het minimale bedrag
Ben benieuwd
quote:Sulejmani zei een week voor het interview met Gomes in VI dat hij weg wil bij Heerenveen, dat de club al maanden niets van zich had laten horen over een gewenste contractverlenging. Toeval? De dag voor Heerenveen-Ajax heeft Van Basten zelfs met Sulejmani gebeld om met hem over Ajax te spreken. Zoals altijd ontkennen betrokkenen en kan Ajax zeggen dat de club Sulejmani niet officieel heeft benaderd.’
Inderdaad. Toch weer best slordig.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Black-Death het volgende:
Toch weer fout van Heitinga als ik het zo bekijk
Vind ik niet.. het is een kwestie van coachen.. hij ging er vanuit dat een gentenaar of silva bij hem in de buurt was.. als hij gecoached was dat dit niet het geval was had hij de bal vanzelf wel gepakt..quote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Black-Death het volgende:
Toch weer fout van Heitinga als ik het zo bekijk
quote:'Ik wil bij Ajax'-lied
Als klein jongetje van 7, kwam Jeffrey in het programma Willem Wever met de vraag hoe je bij Ajax komt. Hij kreeg antwoord op zijn vraag en kwam zodoende bij Ajax terecht. Later is hier door Willem Wever nog een lied van gemaakt:
Willem Wever - Ik wil bij Ajax
Hij kwam als kleine jongen. Naar 't vreemde Nederland. Een compleet andere wereld. En dat was wennen, want. Al die mensen, al die auto's. Zo veel en ook zo snel. Geen mens kon hij verstaan. Maar een ding wist hij wel.
refrein: Ik wil bij Ajax. Want Ajax is mijn club. Ik ga naar Ajax. En ik win die grote cup.
Hij ging ballen bij een cluppie. In de buurt van Amsterdam. Scoorde tien keer in een wedstrijd Toen de scout een keertje kwam. Die vroeg: "Zou jij graag spelen. In dit rood met witte 'vel' ". Hij zei alleen maar: "Cool". Want hij wist het altijd wel.
refrein (2x)
Op het veld van 'de toekomst'. Vlakbij de Arena. Traint Jeffrey zich kapot. Want daar wil hij heen, ja. Op zijn rug staat een 9, het getal van zijn idool. Hij kan eigenlijk niet wachten. Maar hij moet eerst nog naar school.
Als hij straks in Ajax 1 scoort. Onze Jeffrey Sarpong. Denk dan eens terug. Aan hoe het allemaal begon. Hij kwam hier naar toe met. Zijn ouders en een bal. Meer had hij niet nodig. Want toen wist hij het al.
Ik kom bij Ajax. Ajax wordt mijn club. Ik ga naar Ajax. En ik pak die grote cup.
Jeffrey Sarpong, Jeffrey Sarpong Jeffrey Sarpong
Ben ik het mee eens, maar dit is de zoveelste keer dat Ajax tegendoelpunten krijgt die ze alleen aan zichzelf te wijten hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vind ik niet.. het is een kwestie van coachen.. hij ging er vanuit dat een gentenaar of silva bij hem in de buurt was.. als hij gecoached was dat dit niet het geval was had hij de bal vanzelf wel gepakt..
Ik vond het maar irritant, al die blije idioten. Zal tegen Twente wel hetzelfde zijn, al denk ik dat het dan een stuk spannender is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:18 schreef kalinho het volgende:
Ik hoor opeens ZES VIJF VIER DRIE TWEE EEEEN JAAAAAAAA. ik denk wtf gebeurt hier nou, kijk ik naar links en zie ik ze ineens de wave in zetten
Is het geen dweilorkest met tuba van van Praag, is het dit wel
![]()
verder wel mwoah wedstrijd. Ik heb kennedy kunnen betrappen op een paar goede actiesen naar het scijnt heeft ook Urby nog een pass van zijn voet zien aankomen bij een ajacied. Verder heb ik me kapot gelachen om al die mensen om me heen
Is dit al zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vond het maar irritant, al die blije idioten. Zal tegen Twente wel hetzelfde zijn, al denk ik dat het dan een stuk spannender is.
Gelukkig valt de blessure van Suárez mee en heeft 'ie niks gebroken.
Ja volgens mijn pa was de tekst niet goed te zien omdat het spandoek te erg glimdequote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:31 schreef Silenus het volgende:
Hehe, het El Tanque spandoek heb ik niet gezien. Wel het spandoek van Denthemen, was aardig groot.
Was dat die "Trots op Tan...."?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:34 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ja volgens mijn pa was de tekst niet goed te zien omdat het spandoek te erg glimdeMaarja ik hang em over 2 weken gewoon weer op.
Nee der stond zo op: 'EL TANQUE BEDANKT'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:36 schreef kalinho het volgende:
[..]
Was dat die "Trots op Tan...."?
Ik dacht al wie begint er in godsnaam met tan in de selectie
Inderdaad, klote mooi weer supportersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekker sfeertje alleen de wave....En ik keek er aardig van op van het aantal dat 10 minuten voor het eindsignaal 'm peerde.
''En laat je club maar in de steek'' werd er fel gescandeerd.
Kon het op de terugweg niet laten om de Heerenveen supporters even uit te zwaaien (+/- 50 man! )
Zo te zien alleen door die kneuzen die ik nog nooit in het stadion heb gezien. Zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
''En laat je club maar in de steek'' werd er fel gescandeerd.
Het is dat hun bussen me zo opvielenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens vind ik het eerlijk gezegd ook triest om Heerenveensupporters uit te zwaaien. Het is Heerenveen maar, daar ga je toch geen aandacht aan besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |