geef em eens ongelijk.. die eerste kaart van Bradley was belachelijk.. en Urby had z'n tweede gele moeten krijgen.. As simple as that..quote:
Ja maar hij bedoelde van tevoren al, hij is tenminste wel eerlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
geef em eens ongelijk.. die eerste kaart van Bradley was belachelijk.. en Urby had z'n tweede gele moeten krijgen.. As simple as that..
van Egmond is niet de enige...quote:Op maandag 5 mei 2008 23:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar hij bedoelde van tevoren al, hij is tenminste wel eerlijk.
Zelfs Uilenberg weet dat deze scheidsrechter een slechte arbiter is
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
GVD, 4,50 euro kwijt aan een smsje voor planetvoetbal.nl, terwijl wedstrijd gratis te bekijken was.
Daar kwam ik later ook achterquote:Op maandag 5 mei 2008 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
GVD, 4,50 euro kwijt aan een smsje voor planetvoetbal.nl, terwijl wedstrijd gratis te bekijken was.
omdat hij wel z'n bek open durft te trekken tegen uilenberg en consorten..quote:Op maandag 5 mei 2008 23:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jol blijft de beste denk ik zo, maar die fluit tegenwoordig in de Jupiler league
Sterker nog, ik heb nog een nummer van Willem Wever over hem op mijn pc staan dacht ikquote:Op maandag 5 mei 2008 19:52 schreef Black-Death het volgende:
Wikipedia:
[..]
Maar hij is toch een middenvelder?
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:26 schreef behangplakker het volgende:
Hee, ik kan het centrale topic van Feyenoord niet vinden, dus ik vraag het maar even aan onze vooral onpartijdige ajacieden:
Waarom is Van Marwijk bij VI genomineerd voor trainer van het jaar?
- 6e geworden
- kutvoetbal met 4-3-2-1
- 1 jaar om direct te verkassen
- enkel oude spelers aangetrokken
- beker gewonnen met thuiswedstrijden (dramatisch voetbal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
Het zat tenminste wel vol voor een keer.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:31 schreef vliegende_olifant het volgende:
Het publiek vandaag wat heb ik me zitten ergerenDe wave
Ik kom nooit in de Arena, maar zelfs dit was mij teveelquote:Op maandag 5 mei 2008 23:31 schreef vliegende_olifant het volgende:
Het publiek vandaag wat heb ik me zitten ergerenDe wave
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]even kopieeren en daar gaan vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Hoe nonchalant hij was toen hij de bal zo in kon tikkenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
Overigens wat is Huntelaar een zoutzak de laatste 2 wedstrijden zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |