Wil wel ff de goals zien. Maar goed...iemand anders die het wel weet?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
alsof die samenvattiing ook maar een ruk aan is, zou blij zijn als die lompe playoffs afgelopen izjn
Over een kwartierquote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Werd wel uitgezonden volgens mij. 22:50 ofzo?
Ik vind het wel een lekkere sneer naar die onoriginele kutboeren. Niet dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Zet jij hem ff in volgende keer Nashje, dan zien we wel wat er gebeurd
quote:Play-offs: FC Twente-Ajax op 10 mei in Emmen, op 18 mei in Amsterdam
Door de zege op Heerenveen speelt Ajax op zaterdag 10 mei in de eerste finalewedstrijd van de play-offs uit tegen FC Twente. Dat duel wordt definitief in Emmen gespeeld en begint om 20.00 uur. De return wordt op zondag 18 mei gespeeld in de Amsterdam Arena, aanvang 14.30 uur.
Hahaha ja dat zag ik ook, prachtigquote:
Laten we niet overdrijvenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:23 schreef dronkeykong het volgende:
Urby, held!
We hoefden ook totaal niet voluit te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef MaxC het volgende:
Matig wedstrijd, Perez is trouwens laaste weken weer in vorm
Wij gaan europa in op het eind ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef Riro het volgende:
Gewoon netjes gewonnen, ook al was het slecht. Hopen dat de schade een beetje meevalt.
En wat een publiek zit er op dit soort dagen zeg, die wave-inzetten waren niet bij te houden als ik het zo hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |