En nu is ie plots bekeerd tot het heteroïsme?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:33 schreef Jenr het volgende:
Hij is nog maagd en hij was juist homo toen ik hem leerde kennen
Ja, dit zijn van die irritante dingen zoals timbob zei: zeg niks of zeg het. Niet van "hmm" "Wat?" "Nee niks?" "Is er iets?" "Nee, nouja, niet echt" "Zeg maar hoor" "Nee, laatmaar" ...quote:
Ik ga voor een netkousenfetisj...quote:
Lekker jong is dat ook met zijn "je zal het wel begrijpen".... en oh wee als je nu onbegrip toont voor zijn piemel-in-een-blender fetish, want dan heb jij het weer gedaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:04 schreef Jenr het volgende:
************zegt:
het betekent voor onze relatie op zich niets, maar dat dus tenzij jij het niet kan of wil begrijpen dat ik dat zo voel...... maar ik denk, jou kennende, dat je het wel zal begrijpen..... je zal even aan het idee moeten wennen, maar ik denk dat je genoeg van me houdt om het te willen begrijpen
"Ja, het komt alleen slecht in de media."quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lekker jong is dat ook met zijn "je zal het wel begrijpen".... en oh wee als je nu onbegrip toont voor zijn piemel-in-een-blender fetish, want dan heb jij het weer gedaan.
"Die 2 doden waren amateurs"quote:Op maandag 5 mei 2008 16:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
"Ja, het komt alleen slecht in de media."
"De blender scene wordt gedemoniseerd"
Je snapt er ook niks van he Copy. Die jongen had nog nooit eerder het ware geluksgevoel van warme kutsap mogen proeven, waardoor hij in klokslag omtoverde van anale-sex-met-mannen-fetish-aanhanger naar strakke-kutten-likker en dikke-tieten-kijker.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is ie plots bekeerd tot het heteroïsme?
Je vertelt het zo lekker dat ik op slag lesbiënne ben geworden.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:22 schreef Scorpie het volgende:
Je snapt er ook niks van he Copy. Die jongen had nog nooit eerder het ware geluksgevoel van warme kutsap mogen proeven, waardoor hij in klokslag omtoverde van anale-sex-met-mannen-fetish-aanhanger naar strakke-kutten-likker en dikke-tieten kijker.
Ik heb die macht, als ware liefhebber van vrouwen, natuurlijk gewoon zo panklaar in mijn vingertoppen zitten.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vertelt het zo lekker dat ik op slag lesbiënne ben geworden.
pics!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vertelt het zo lekker dat ik op slag lesbiënne ben geworden.
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:31 schreef Jenr het volgende:
het hoge woord is eruit hij valt dus op kinderen
Dan val je op puppies?quote:
En dat wist ie al vanaf zijn vijftiende? Slachtoffer wordt dader?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:31 schreef Jenr het volgende:
het hoge woord is eruit hij valt dus op kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |