menu => systeem => aanmeldvenster => beveiliging => automatische aanmelding inschakelenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef marcel-o het volgende:
En hoe zet je het loginscherm uit, zodat ie helemaal opstart?
thxquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:10 schreef erikkll het volgende:
[..]
menu => systeem => aanmeldvenster => beveiliging => automatische aanmelding inschakelen
quote:http://forums.whirlpool.n(...)ive.cfm/1005933.html
Well I am stuffed. I rebooted my system (WinXP SP2) last night and I found that it won't log me in at all.
It gets as far as showing the desktop then logs me out and goes to the selection screen for which user you want.
The only thing I did before rebooting was to run spybot to check my system for spyware.
Doing a quick google I found that a few people have had the same problem and spybot has deleted some files which requires you to repair windows.
Ubuntu saves the dayquote:http://community.plus.net(...)arting-the-easy-way/
Corrupted registry? Google search for help only led you to this Microsoft support article. This at best is hard and tiresome, at worst impossible for most basic users. Well here is a quicker and easier way of fixing a corrupted registry in Windows XP using an Ubuntu live CD, which can also be used if Windows Recovery Console is not accepting your Administrator password.
Heb je elk OS ook gedegen gebruikt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
Zo, een paar dagen een welke distro is het fijnste marathon gehad, en ben toch weer terug bij Ubuntu, is echt de fijnste, de makkelijkste en de stabielste.
nou ja elke linux distro testen dan zou ik geen leven hebben, ff kijken, fedora, mandriva, suse, mint, Kubuntu en Xbuntu, dus zeg maar de grote namenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je elk OS ook gedegen gebruikt?
Want het makkelijkste/fijnste/stabielste OS is vaak synoniem aan het OS dat het meest gebruikt is in het verleden (dingen staan daar waar je ze verwacht vanwege de ervaring met dat systeem).
Niet dat Ubuntu slecht is hoor
quote:BBC in Ubuntu
Aan de nieuwe versies zijn een flinke reeks alpha's en een bèta-versie voorafgegaan. Een van de noviteiten is de Guest-mogelijkheid, waarmee gebruikers hun computer aan iemand kunnen lenen, bijvoorbeeld om snel even e-mail te checken, zonder dat daarvoor programma's of instellingen hoeven te worden aangepast.
Gebruikers zijn in staat om Ubuntu Linux op een usb-stick zetten, zodat zij het kunnen meenemen en op iedere machine kunnen draaien. Een voordeel hiervan is dat zij hun data op dezelfde drager kunnen zetten. Verder is multimediale content van de BBC gratis beschikbaar gesteld voor gebruikers van Ubuntu 8.10 via de ingebouwde Totem Movie Player en Rhythmbox. Hiervoor is dus geen browser nodig.
'Ubuntu is mainstream'
De server-versie van het besturingssysteem bevat onder meer een Virtual Machine Builder, waarmee snel virtuele systemen kunnen worden opgezet via de commandoregel. Daarnaast is er volledige Java-ondersteuning en is het mogelijk gedeelten te versleutelen zodat daar gevoelige informatie kan worden opgeslagen.
Jane Silber van Canonical, het bedrijf achter Ubuntu, roemt de nieuwe mogelijkheden voor beide versies van het besturingssysteem. Vooral de content van de BBC noemt zij opmerkelijk. "Het betekent dat de Britse omroep erkent dat Ubuntu en Linux mainstream zijn geworden. Ook is het een signaal dat gebruikers content niet alleen meer via de browser hoeven te bekijken", aldus Silber.
ik draai sinds het weekend de rc en bevalt primaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef PiRANiA het volgende:
Jeuj topic gevonden
Donderdag issie er!
wat is de beste verandering in jou optiek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik draai sinds het weekend de rc en bevalt primastabiel, snel, wat kleine veranderingen, al met al
maar eerder een evolutie dan een revolutie (maar ja waarom zou je iets goeds drastisch veranderen
)
site ist kaput?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Crossover Linux is (alleen) vandaag gratis te downloaden...
http://lameduck.codeweavers.com/free/
Dat maakt niet uit, je kunt wel de key aanvragen en de demo downloaden. Zodra de site weer up is, kun je met die key je software registeren en kun je het de rest van je leven gratis gebruikenquote:
12 maanden meen ik ergens te hebben gelezen! ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt wel de key aanvragen en de demo downloaden. Zodra de site weer up is, kun je met die key je software registeren en kun je het de rest van je leven gratis gebruiken
OOo och maakt me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
kleine dingetjes, iets als het bij het installeren al aan kunnen geven dat je met je account automatisch aan wilt melden, het systeemcleandingetje, details dus, die het leven makkelijker maken.
grootste misser is in mijn optiek dat de nieuwste open office er niet bij zit, maar ik heb begrepen dat die binnenkort dmv een update beschikbaar komt.
slashdot is nog een stukje ergerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het gaat een beetje up & down met die site van Codeweavers...Maar goed site staat op Digg.com dus tja, ondertussen bij het grote publiek al bekend.. Later gewoon nog een keer proberen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |