Je zal die stappen toch echt moeten doen wil je het werkend krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:18 schreef Blinker het volgende:
Deze avond weer even aan staan klooien, maar nog steeds geen resultaat.
Wicd geprobeert.. Niks gevonden helaas.
Bij http://linuxwireless.org/en/users/Drivers/b43#fw-b43-old stond er veel akakadabra voor mij eerlijk gezegd. Er kwam in ieder geval niet veel goeds uit
Ter informatie ik maak gebruik van de laptop: Compaq Presario C710ed.
windowstoets+scrollquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:05 schreef lesley het volgende:
ik heb het ook geprobeerd, maar als ik de resolutie lager zet dna de native resolutie van het scherm (via vga plug) dan krijg ik alleen maar geflikker en dat gaat dan niet terug, maar ik ben slechtziend en heb dus een lagere resolutie nodig, op het forum van ubuntu vind ik geen oplossing iemand ene idee?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:46 schreef erikkll het volgende:
Kijk wat ik voor je heb gedaan:
http://emesene.org/smf/index.php/topic,1112.0.html
Now we wait.
ja, moet je even in synaptic (systeem -> beheer -> synaptic pakketbeheerder) zoeken naar compiz fusion. daar staat 1 of andere manager van in de lijst.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:40 schreef Waas het volgende:
Kun je die grafische effecten nog costomizen ofzo?
Als ik ze aan heb staan krijg ik allemaal kronkelige letters, en gaat scrollen in Fx heel traag. Maar helemaal uit is ook weer een beetje jammer...
Yep, dat gebruik ik nu. Maar het háált het niet bij MM.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef Klonk het volgende:
Amarok al eens geprobeerd als alternatief voor MM ?
1 |
Hmm das wel balen zeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef erikkll het volgende:
Maar het trage scrollen in firefox is niet op te lossen door 1 effect uit te zetten, alleen door het helemaal uit te zetten. dat heeft te maken met de snelheid van je videokaart...
Ik had 'm al gevonden idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:33 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb nooit problemen met scrollen onder firefox... Misschien smooth scrolling uitzetten in je preferences?
En als je compiz wilt customizen zoeken naar compizconfig-settings-manager of
[ code verwijderd ]
Dan staat er in system->preferences inderdaad een extra tool zoals erikll ook zegt.
stata op 60 hz is dat niet goed? dell 24 inch schermquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:13 schreef Visitor.Q het volgende:
Even over pidgin. Ik vind het niet kutEn je kunt bij plugins nautilus integration aanzetten en dan kun je op een file rechts klikken, send to, pidgin contact, en versturen
Sowieso werkt dat send-to steeds beter (ook met bluetooth, thunderbird etc).
Lesley: Probeer eens een andere refresh rate als je een lagere resolutie instelt. Ik heb een TFT en die pakt alleen bepaalde refresh rates anders gaat hij idd knipperen of krijg ik niet eens beeld. Maar het handigst zou zijn (als je visual effects aan hebt staan) dat je dus windowstoets+scrollwheel gebruikt, dat is een handige functie om in te zoomen op een deel van je desktop.
Ati heeft echt brakke driversquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:34 schreef Waas het volgende:
[..]
Hmm das wel balen zeg.
Zonder die effectjes is het allemaal een stuk minder geil ineens
Ati radeon 9700 niet genoeg?
Waarom de resolutie lager? Je kan toch ook je fonts groter maken?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:05 schreef lesley het volgende:
ik heb het ook geprobeerd, maar als ik de resolutie lager zet dna de native resolutie van het scherm (via vga plug) dan krijg ik alleen maar geflikker en dat gaat dan niet terug, maar ik ben slechtziend en heb dus een lagere resolutie nodig, op het forum van ubuntu vind ik geen oplossing iemand ene idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |