Vorig jaar waren er 10 users en die nomineerden ieder drie namen per award. De hoogste drie scorers gingen door naar de echte awards en daar kon men vervolgens één naam uit kiezen.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:42 schreef Damzkieee het volgende:
Als je door 10 mensen laat selecteren dan zou je denk ik wel minstens 5 of misschien wel 10 namen per lijstje moeten hebben. Weet niet hoe dat vorig jaar ging?
Dan krijg je juist weer allemaal mensen uit hetzelfde groepje.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:47 schreef Bos81 het volgende:
En voor de pre-nominaties lijkt me wel geschikt om in ieder geval de mods te vragen of zij willen. Naast de huidige vier kun je ook dndiek en Rubbereend nemen. Die hebben namelijk ook een groot deel van het seizoen/jaar gemod.
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Opzet hetzelfde al vorig jaar. Een lijstje met de awards van vorig jaar is ook wel handig. Kunnen we daaraan iets veranderen/toevoegen.
Lijkt mij prima, vorig jaar ging uitstekendquote:Op maandag 5 mei 2008 12:48 schreef WeebI het volgende:
Ik wil eventueel de organisatie wel weer doen.
Tenzij het iemand z'n levensdroom is om dat ooit eens te mogen doen natuurlijk
Hmm, volgens mij niet. Maar ik weet het niet zeker eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prenomineren is toch altijd gedaan?
Sulejmani werd daar ook voor genoemd. Die lijkt mij beter.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afonso Alves-award
Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg.
Marcus Berg
Je bedoelt het Hools-kliekje? 2 van de huidige mods komen niet in Hools hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan krijg je juist weer allemaal mensen uit hetzelfde groepje.
Je wilt de award voor wannabee mod niet?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
1 Ronald de Boer-award
2 Ismaïl Aissati-award
4 Martin Jol-award
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg)
7 Andwelé Slory-award
9 Foeke Booy-award
10 Duitsland-award
11 Deco-award
23 Pelé-award
24 Geert den Ouden-award
25 Wesley Sneijder-award
Kunnen wel weg, of andere naam.
mij ook Suarez kan ook wel veranderd worden naar een andere speler: Willem van Hanegemquote:Op maandag 5 mei 2008 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sulejmani werd daar ook voor genoemd. Die lijkt mij beter.
Aanpassen in dit?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
6 Afonso Alves-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg)
De Oostenrijk en Zwitserland-Award?quote:10 Duitsland-award
De Cristiano Ronaldo-Award?quote:11 Deco-award
Miralem Sulejmani?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afonso Alves-award
Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg.
Marcus Berg
hij zegt toch ook:quote:
dus gewoon andere naam ipv geert den oudenquote:kunnen wel weg of andere naam
Niet perse het hools kliekje. Maar sowieso als je 10 mensen laat prenomineren lijkt het me dat veel om meer dan de helft door (ex)mods laten doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:54 schreef Bos81 het volgende:
Je bedoelt het Hools-kliekje? 2 van de huidige mods komen niet in Hools hoor.
Ik wil die bloedkop (douchuh!) niet in mn icon, graag een andere naam dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:55 schreef VoreG het volgende:
Je wilt de award voor wannabee mod niet?
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Enkele suggesties:
Martin Jol-award wordt de Jan van Halst-award.
Afonso Alves-award wordt de Sulejmani-award.
Andwelé Slory-award wordt de Lens-award.
Luis Suárez-award wordt de Gomes-award.
Met alle vier eens.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Enkele suggesties:
Martin Jol-award wordt de Jan van Halst-award.
Afonso Alves-award wordt de Sulejmani-award.
Andwelé Slory-award wordt de Lens-award.
Luis Suárez-award wordt de Gomes-award.
Okee, dan nemen we toch alleen de huidige mods. Ik vind dat die in ieder geval mogen pre-nomineren als ze dat zelf willen natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet perse het hools kliekje. Maar sowieso als je 10 mensen laat prenomineren lijkt het me dat veel om meer dan de helft door (ex)mods laten doen.
Als iedereen op elkaar kan stemmen, dan krijg je juist vriendjespolitiek. En volgens mij was iedereen wel tevreden met de lijst van vorig jaar. Ik heb liever terechte winnaars via prenominatie dan willekeurig nomineren zonder terechte winnaars (zie FOK!awards bijvoorbeeld).quote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan krijg je juist weer allemaal mensen uit hetzelfde groepje.
Daarom ook dit topic. Welke opzet, prenominatie? Zo ja, welke users?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet perse het hools kliekje. Maar sowieso als je 10 mensen laat prenomineren lijkt het me dat veel om meer dan de helft door (ex)mods laten doen.
Nee, maar viel in de eerste seizoenshelft alleen maar negatief op.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Lens was er toch niet al een tijdje...
Zoveel krijg je er niet hoor!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:00 schreef MaxPower het volgende:
Max 10 awards wat mij betreft.. het moet een beetje bijzonder blijven.
Ow op die manier, ja dan kan het wel.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Nee, maar viel in de eerste seizoenshelft alleen maar negatief op.
-Vaduz-quote:Op maandag 5 mei 2008 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie deden vorig jaar allemaal de nominaties dan? Was volgens mij toch een wat meer gemêleerd gezelschap.
Was een goed lijstje, wel alle mods, maar denk dat die wel een aardig allround beeld hebben. Vaduz en venomsnake waren toen nog geen VBL-mod.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
-Vaduz-
Bos81
BliksemSchigt
venomsnake
methodmich
sjimz
TerroRobbie
RayMania
Rubbereend
dndiek
en ikzelfquote:Op maandag 5 mei 2008 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
-Vaduz-
Bos81
BliksemSchigt
venomsnake
methodmich
sjimz
TerroRobbie
RayMania
Rubbereend
dndiek
Dit is denk ik wel een goed lijstje. Blawh mag in ieder geval mijn plaats in nemen en dan hebben we denk ik wel een goed evenwichtig aantal nominatoren.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was een goed lijstje, wel alle mods, maar denk dat die wel een aardig allround beeld hebben. Vaduz en venomsnake waren toen nog geen VBL-mod.
Ik zou eerlijk gezegd rubbereend eruit halen, die is veel minder online tegenwoordig. En ook minder allround.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een goed lijstje. Blawh mag in ieder geval mijn plaats in nemen en dan hebben we denk ik wel een goed evenwichtig aantal nominatoren.
Hij is wel All Roundquote:Op maandag 5 mei 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd rubbereend eruit halen, die is veel minder online tegenwoordig. En ook minder allround.
Okee, die er dan ook uit. Mij maakt het overigens helemaal niet uit wie er pre-nomineert. Ik zie het wel.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd rubbereend eruit halen, die is veel minder online tegenwoordig. En ook minder allround.
quote:
Prima, scheelt mij weer een hoop werk en jouw werk ziet er zeer fraai uitquote:Op maandag 5 mei 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
Ik wil wel icoontjes maken, als iedereen het eens is daarmee.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
jorien erbij vind ik wel een leuke. Die ziet genoeg mensen posten lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |