quote:
Je bent druk aan het bijlezen zie ik.....quote:Op maandag 5 mei 2008 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk Amanda of Claire.
Dat er een lullig quizje bij komt oid.
Maar dat de bewoners de punten op zo`n manier mogen verdelen dat Huub gevaar loopt, geloof ik inmiddels ook niet meer.
tnx ik zit namelijk ook bij NL .......quote:Op maandag 5 mei 2008 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij NL zitten voornamelijk debielen.
Dat bleek gisteren wel in die radio-uitzending.
Het is waarschijnlijk weer een poster die wat roept.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
[brainlesmodus]
Ow Amanda wat reed je snel,
Ik wond mij op als focking the hell.
Al die brothers die naar jouw boobie's keken,
Die van Claire zijn er niets bij vergeleken.
Hoop dat de rijmeneer aan je zat,
lag op de achterbank in zijn blote gat.
Verwen hem maar mijn lekkere meid,
Krijg je je rijbewijs nog net op tijd.
[/brainmodus]
die rat zal wel hebben gevraagd wanneer Huub moet afrijden.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Brian stond met de bestuurder van de auto te praten, maar het geluid werd weggedraaid. Als Amanda instapt, is het geluid weer terug en zegt Brian tegen de bestuurder 'Dus, tot aanstaande vrijdag'.
quote:
Dit is een verwijtbare post. Door jou zette ik het geluid even aan. Nu ben ik doof.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:16 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig, dit gitaarspel
Mooi hè en zo vernieuwend ook. Gitaarspelen met een glas limo.quote:
Vanaf zijn 23e dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:46 schreef Smash-it het volgende:
Claire rookt al 10 jaar, vanaf d'r 14e. Ricardo rookt 'pas' 5 jaar.
Lijkt me niet dezelfde chauffeur, daar moet ie de rijinstructeur voor hebben. Ik vraag me wel af wat er achter dat 'tot vrijdag' zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die rat zal wel hebben gevraagd wanneer Huub moet afrijden.
Waarom zou amanda's rijinstructeur dat weten? Huub lest toch bij heel iemand anders.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
die rat zal wel hebben gevraagd wanneer Huub moet afrijden.
Sorry, zonnesteek kwam vroeg dit jaarquote:
Ik wilde jullie alleen maar mee laten delen in dit onverdeelde genoegenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is een verwijtbare post. Door jou zette ik het geluid even aan. Nu ben ik doof.
Weet je hoe verstikkend dat is, in een kast rokenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanaf zijn 23e dus.
Vast een laatbloeier, die in zijn tienerjaren heel erg eenzaam gay zat te zijn.
Dus jij vond het niet okee dat het onverdeeld was, en besloot het te delen.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wilde jullie alleen maar mee laten delen in dit onverdeelde genoegen
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tnx ik zit namelijk ook bij NL .......![]()
Ik vind dat NL gelijk heeft en het openlijk zegt dat er niet eerlijk wordt gespeeld door de febo , dat je dan gelijk iedereen een debiel noemt vind ik iet wat vreemd........ maar gezien jou favo in de kooi kijk ik niet van jou uitspraak op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |