Thanks Smash-it. Top!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
OP is klaar. Was niet echt veel te melden, maar heb m'n best gedaan. Ook om het niet 'gekleurd' te maken, wat soms best nog lastig is.
Knap hoor, fluiten en zingen tegelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik schrijf hier en de natuur kijkt me levend aan.
De vogels zijn mij fluitend aan het toezingen.
Prima OP.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:47 schreef Smash-it het volgende:
OP is klaar. Was niet echt veel te melden, maar heb m'n best gedaan. Ook om het niet 'gekleurd' te maken, wat soms best nog lastig is.
Ik dacht even dat jij mijn zonnesteek had overgenomen. Maar Brian de poëet is weer opgestaan, begrijp ik nu.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Ik ga vaak iets dieper dan het aan de oppervlakte lijkt.
Is mijn gevoel onder narcose?
Niet te geloven, maar ook de vogels zijn mij fluitend aan het toezingen.
De dag dat ik zulke platitudes ga opschrijven, ben ik rijp voor het gesticht.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij mijn zonnesteek had overgenomen. Maar Brian de poëet is weer opgestaan, begrijp ik nu.
Volgens mij pakte hij wat te eten, en ging daarna nog ff zitten.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat doet Brian hier, midden in de nacht de streamers entertainen?
Ga jij ook altijd om 5:00 jezelf aankleden, iets eten en dan een verkapte streamlockquote:Op maandag 5 mei 2008 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij pakte hij wat te eten, en ging daarna nog ff zitten.
Ik zie niet in waarom je daar zo vreselijk verbaasd over kan zijn.
Ach natuurlijk: het is Brian.
Bij NL zitten voornamelijk debielen.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb zojuist gelezen op Nl dat vandaag de laatste dag is van de kooi en dat het feestje vanavond uit de hand gaat lopen en zodoende de kooi nu al sluit.
Als ik iets ga eten kleed ik me idd niet aan.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga jij ook altijd om 5:00 jezelf aankleden, iets eten en dan een verkapte streamlock
[brainlesmodus]quote:Op maandag 5 mei 2008 12:43 schreef Marrije het volgende:
Brian leest zn slecht stukje proza op.
Amanda is enthousiast: wat mooooooooi schatjuh!!!
Ik denk het welquote:Op maandag 5 mei 2008 13:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik iets ga eten kleed ik me idd niet aan.
Maar dan nog snap ik de verbazing niet.
Of wacht: het is natuurlijk weer een complot waarbij Brian bevoordeeld wordt door de redactie.
Ik denk Amanda of Claire.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik werd vanmorgen vroeg wakker, uur of vijf. En opeens wist ik het. Claire gaat gewoon wieberen de vijftiende. Het kan niet zijn dat Jaap, Brian, Amanda of Huub de klos zijn. Ze zijn de gezichten van DGK en zij spelen de finale. Het kan niet anders......gezien het feit dat er zoveel geregisseerd is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |