quote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Vermaelen geschorst of zo? Heb liever Vertonghen voor Emanuelson en Vermaelen op de plek van Vertonghen. Jammer van Sarpong, zie liever 4-4-2 tegen Heerenveen.
Liever 4-4-2 dan 4-3-3. Sarpong vervangt Davids in vergelijking met vorige week, omdat Davids geblesseerd is. Had liever een andere middenvelder daar neergezet, De Jong of zo.quote:
Vermaelen is al enige tijd geblesseerdquote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Vermaelen geschorst of zo? Heb liever Vertonghen voor Emanuelson en Vermaelen op de plek van Vertonghen. Jammer van Sarpong, zie liever 4-4-2 tegen Heerenveen.
Hoe dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Mindstate het volgende:
Misschien kun je in de OP ff zetten dat deze wedstrijd GRATIS is te bekijken op planetvoetbal
de man die er persoonlijk voor zorgde dat ajax won afgelopen weekquote:Op maandag 5 mei 2008 19:37 schreef Remote het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson; Gabri, Perez, Lindgren; Suarez, Huntelaar, Sarpong.
Wissels: Gentenaar, Kuffour, Kennedy, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong.
sc Heerenveen: Van Dijk; Zuiverloon, Breuer, Dingsdag, Jong-A-Pin; Grindheim, Bradley, Pranjic; Beerens, Sibon, Roorda.
Wissels: Vandenbussche, Poulsen, Henrique, Svec, Lopes, Smárason, Johansen.
Heb je van het weekend ook al via planetvoetbal gekeken ? want hier moet ik gewoon een kijkcode aanvragen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:35 schreef Mindstate het volgende:
Misschien kun je in de OP ff zetten dat deze wedstrijd GRATIS is te bekijken op planetvoetbal
Gelukkig zonder winst oogmerkquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Univé, sponsor van Heerenveen, betaalt het
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb je van het weekend ook al via planetvoetbal gekeken ? want hier moet ik gewoon een kijkcode aanvragen.
Jij weet niet wat winst oogmerk betekent?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig zonder winst oogmerk![]()
Barbara is weer bij der clubje, nu nog leo als co, en we zijn compleet met studio ajax
Ja aparte vent die A3quote:Op maandag 5 mei 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind een opmerking van koster mooi![]()
ja, de overige spelers weten niet dat sarpong speelt.
niet ?
luque is er toch niet bij
In dit topic :Live wedstrijden via Internet Streams #22quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |