Nee dat zeker niet, die vent zoek ik al een paar jaar (tevergeefs)...quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ziet er zeker niet meer zo uit als in je fotoboek?
De meest recente foto is die uit een van de nivo sparta topics toen ze naar de Hoofdklasse promoveerdequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Je ziet er zeker niet meer zo uit als in je fotoboek?
Wie scout Lion Axwijk even voor mij? In principe komt hij gewoon naar ons.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:59 schreef methodmich het volgende:
Heeeee DAMinho! Of was je Yeah 80?
Volgens de site van de VVCS gaat Henkie vanavond deze spelers tegen zijn ex-club in het veld brengen:
De volgende spelers vormen de basiself;
1. Bas van Wegen
2. Bennie van Noord
3. Geoffrey Galata
4. Ronald Breinburg
5. Lion Axwijk
6. Ivar van Dinteren
7. Yuri Petrov
8. Koen Garritsen
9. Dion Esajas
10.Revy Rosalia
11.Wouter v/d Herik
Beetje rustig met Petrov aub.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal wel opletten.
ik scout alleen tegen betalingquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie scout Lion Axwijk even voor mij? In principe komt hij gewoon naar ons.
Hmm, dat was die linksback dus. Viel niet echt op qua voetbal... Riep flink hard bij elke buitenspelbal, das het enige wat ik van em onthouden heb eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie scout Lion Axwijk even voor mij? In principe komt hij gewoon naar ons.
Zou een centrale verdediger moeten zijn maar waarschijnlijk op links moest bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hmm, dat was die linksback dus. Viel niet echt op qua voetbal... Riep flink hard bij elke buitenspelbal, das het enige wat ik van em onthouden heb eigenlijk.
Of beter gezegd: aangezien in het centrum betere voetballers stonden, moest ie op links spelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou een centrale verdediger moeten zijn maar waarschijnlijk op links moest bij gebrek aan beter.
Blijkbaar wel. Stak er wel met kop en schouders bovenuit, die komt zeker ergens aan de bak!quote:
Fysiek sterk, redelijk snel, enkele rushes naar voren. Op zijn verdedigende taken wat moeilijker te beoordelen omdat hij geen echte aanvaller tegen zich had (opkomende rechtshalf) maar daar ging hij wel redelijk mee om. Maarja verder weinig bijzonders leuk voor een clubje 10-20 eerstedivisie dus ongetwijfeld ook voor de hoofdklasse. Al weet ik het zo net nog niet als hij centraal wordt gezet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het de meeste donkere neger van allemaal dus dat moet lukken.
Dank je. Voorlopig komt hij bij ons denk ik op de bank maar een fysiek sterke verdediger kunnen we wel gebruiken, helemaal als ie als back kan spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fysiek sterk, redelijk snel, enkele rushes naar voren. Op zijn verdedigende taken wat moeilijker te beoordelen omdat hij geen echte aanvaller tegen zich had (opkomende rechtshalf) maar daar ging hij wel redelijk mee om. Maarja verder weinig bijzonders leuk voor een clubje 10-20 eerstedivisie dus ongetwijfeld ook voor de hoofdklasse. Al weet ik het zo net nog niet als hij centraal wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |