Jahaaa, want dan kan je tegen mekaar aan hangen,heerlijkquote:
Dan kan je mij ook beter niet meenemenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jahaaa, want dan kan je tegen mekaar aan hangen,heerlijk![]()
Alleen had ik voor een jaar terug ofzo een grijpgrage naast me zitten.. die zat me gewoon in de tiet te knijpen in de bios, tijdens de filmEen doodzonde!
Whehequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jahaaa, want dan kan je tegen mekaar aan hangen,heerlijk![]()
Alleen had ik voor een jaar terug ofzo een grijpgrage naast me zitten.. die zat me gewoon in de tiet te knijpen in de bios, tijdens de filmEen doodzonde!
Moet je stoelen op rij A vragen... mooi achterinquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Samzz het volgende:
Ja maar niet tijdens een film in een overvolle biosNu ben ik de preutste echt niet, maar wel een enorme filmfan!
Jij kent de kneepjes van t vak ook welquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je stoelen op rij A vragen... mooi achterin
Of niet dan! Heb jij ons toevallig wat op te biechten, David?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij kent de kneepjes van t vak ook wel![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij kent de kneepjes van t vak ook wel![]()
Uhm, op te biechten niet echt ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of niet dan! Heb jij ons toevallig wat op te biechten, David?
Geloof er niks van!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhm, op te biechten niet echt ofzo
Wanneer gingen we?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Samzz het volgende:
Dat is trouwens, moet ik eerlijk zeggen, wel een fantasie van me hejOf nou ja, niet per definitie dat, want dat ken ik, maar pijpen in de overvolle bios of zo!!
Whoeja! Msn is m'n thuisbasis wel, eigenlijk!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow, dan spreken we wel een keer wat af via msn
Ok, doen we een keerquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoeja! Msn is m'n thuisbasis wel, eigenlijk!
Laten we eerst een keer naar de bios gaan samenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:32 schreef Samzz het volgende:
Dan moet je dat maar uitzoekenIk denk dat het wel een keer tof is...
niet te hard van stapel lopenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we eerst een keer naar de bios gaan samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |