Ik werk gvd al alle dagen man. Kom er nu pas achter wat voor luxe leventje je had als student zijndequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Vandaag weer heeeeeeeeeeerlijk werken van 12:00 tot 20:00Net nu het écht mooi weer is
ik las vanmorgen alleen dat het nu de naam kreeg van een sponsor die meer betaalde dan Arkequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:36 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, omg, hahaha het Arke Stadion krijgt de naam Grolsch Veste! Whahahaha, ik moest lachen toen ik het hoordeMaar de naam is opzich wel grappig...
Eigenlijk kon dat ook alleen maar Grolsch zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las vanmorgen alleen dat het nu de naam kreeg van een sponsor die meer betaalde dan Arkevergeten te kijken wat het dan geworden was...
maar vind het een vette naamlekker nuchter!
Deutschland, Deutschland uber alles!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, eindelijk terug van 't werk. Fucking 2 bussen vol Duitsers die nog wouden eten vlak voor ik vrij was
Over wereldreizen gesproken, ik ga misschien in september naar Zuid-Afrika om naar het aanstellingscongres van m'n pa te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:57 schreef Samzz het volgende:
Hehehe
Ik ga morgen mijn lapsnot wegbrengen naar Oldenzaal. Maar eerst om een uur een mega tekening afleveren in Lochem. Wereldreizen maak ik!
Nee, in de stoel naast me... Kunnen we meteen die fantasie van je testenquote:
Oh dat is ook wel een strak planquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, in de stoel naast me... Kunnen we meteen die fantasie van je testen
Kan m'n ouwe vragen of hij het gezellig vindtquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel een strak planMile High Club
Ik kan dan denk ik toch niet, stage waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan m'n ouwe vragen of hij het gezellig vindt
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dan denk ik toch niet, stage waarschijnlijk.
Ik ga misschien stage lopen op de Royal Dutch Embassy in Pretoriaquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Blawh het volgende:
Zou wel vet zijn David.
Ik zou graag afstuderen in het buitenland, maar afstuderen zit er voorlopig niet in.
pretoria?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga misschien stage lopen op de Royal Dutch Embassy in Pretoria
Moet nog even kijken of ze over 2 jaar een stagebegeleider voor me hebben
Nee, Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pretoria?
heeft dat iets met rome te maken?
Dat snapte ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:32 schreef Rumille het volgende:
Ik heb trouwens niet NU nog 2 weken vakantie, die 2 weken zijn bijna afgelopen (dinsdag weer naar school).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |