Domper..quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren maar fragmentjes van 5 seconden, 30 in totaal ofzo.
Alweer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ben mijn wilde (achum..) fantasiën aan het bespreken.
Whehe was idd een gillert!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, maar die vond ik toch wat minder.
Op Terschelling, jaar of 5/6 geleden hadden onze overburen zo'n CD met de vetste TV-tunes. Dommel, Boes Boes, Eigen Huis en Tuin, etc. Werden we rond 7.30 mee gewekt.![]()
Ik werk gvd al alle dagen man. Kom er nu pas achter wat voor luxe leventje je had als student zijndequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Vandaag weer heeeeeeeeeeerlijk werken van 12:00 tot 20:00Net nu het écht mooi weer is
ik las vanmorgen alleen dat het nu de naam kreeg van een sponsor die meer betaalde dan Arkequote:Op donderdag 8 mei 2008 20:36 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, omg, hahaha het Arke Stadion krijgt de naam Grolsch Veste! Whahahaha, ik moest lachen toen ik het hoordeMaar de naam is opzich wel grappig...
Eigenlijk kon dat ook alleen maar Grolsch zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las vanmorgen alleen dat het nu de naam kreeg van een sponsor die meer betaalde dan Arkevergeten te kijken wat het dan geworden was...
maar vind het een vette naamlekker nuchter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |