Iemand?quote:Waar kan ik mn loved tracks zien, die tracks die je een hartje geeft . Wil zien wat ik heb tot zover.
Op je dashboard kun je je recente 'loved tracks' zien en naar www.last.fm/listen/user/*USERNAME*/loved gaat dan kun je ze afspelen maar heb ze nog niet op last.fm kunnen vindenquote:
Huh!? hoe krijg ik een echt plaatje ipv de tekst afbeelding?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:51 schreef SpauldingPF het volgende:
[ afbeelding ]
Veel pink floyd deze weekeigenlijk altijd veel pink floyd omdat het de beste band is met lekker gevarieerde muziek.
Wow dat is wel heel veel Beirutquote:
Ja maar je kunt toch ook instellen dat de liedjes van je iPod meegeteld worden? Dat heb ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel veel BeirutMaar het is dan ook een geweldige band
Zie alleen dat je meer geluisterd hebt in 1 week dan ik in totaal op Lastfm
Is alleen niet echt representatief want luister Beirut vooral op mijn iPod en op cd in de auto
Dat heb ik geprobeerd maar bij mij werkt het nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar je kunt toch ook instellen dat de liedjes van je iPod meegeteld worden? Dat heb ik wel
Precies! Ik kan geen ipod toevoegenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar bij mij werkt het nietZou wel interessant zijn trouwens aangezien mijn lijst er dan heel anders uit zou zien. In de bus/trein luister ik weer hele andere muziek dan thuis achter de computer namelijk
Als je een iPod touch of iPhone hebt dan kan je het programma ook gewoon installeren dat update hij automatisch als je wifi verbinding hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef Reddiablo het volgende:
het lukt wel via last.fm of iSproggler.... het is een hoop gedoe, maar bij mij lukt het wel...
iPod touch heb ik. Dus wanneer ik verbinding maak, via Wifi, met LastFM dan update hij automatisch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je een iPod touch of iPhone hebt dan kan je het programma ook gewoon installeren dat update hij automatisch als je wifi verbinding hebt
http://dev.c99.org/MobileScrobbler/ moet je wel een iPod hebben die jailbroken isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef andre347 het volgende:
[..]
iPod touch heb ik. Dus wanneer ik verbinding maak, via Wifi, met LastFM dan update hij automatisch?
Ja dat kloptquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:25 schreef tonks het volgende:Had ik mijn iPod op repeat laten staan ofzo nu heeft hij het zelfde liedje ongeveer 100 keer afgespeeld
!! Als ik op dat prullenbakje klik tellen ze dan niet mee voor de weekly charts?
Heeft niks uitgemaakt dusquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:37 schreef tonks het volgende:
Ze zijn allemaal weggelukkig kwam er elke keer een nieuw vuilnisbakje zodat ik gewoon door kon blijven klikken
Is voor mij een doodnormaal weekje.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef MASD het volgende:
[ [url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/masd4990.gif]afbeelding ] [/url]
Vreemdste lijstje ooit van mijn kant.
Bij mij gaat het allemaal prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
Doet het scrobblen bij meer mensen het niet?
quote:Jamie Lidell – Rope of Sand just listened
Hier doet ie het ook gewoon goed. Laatst dacht ik dat ie wat gemist had maar dat lag aan mijn eigen verkeerde telling.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
Doet het scrobblen bij meer mensen het niet?
Dat heb ik zo heel af en toe ook wel eens. Kan even duren, maar uiteindelijk komt het er dan toch bij te staan. Hij registreert het iig, dus ik neem aan dat het dan ooit wel toegevoegd wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker wazig dan. Ben de hele tijd al nummertjes aan het spelen, hij scrobbelt ze ook gewoon onder mijn log-in maar op m'n account komt niks te staan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Édith Piaf 16 Charly Lownoise & Mental Theo 14 Justice 11 Eazy-E 11 The Offspring 6 Cypress Hill 6 Mötley Crüe 5 Rick Astley 4 N.W.A 4 |
Hij maakt op zondagavond of maandagochtend het weeklijstje en dat verandert dan niet meer tot de eerstvolgende zondagavond. En op de overall-lijst is niet echt een peil te trekken, gemiddeld wordt die elke 4 dagen bijgewerkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef andre347 het volgende:
Euhmm.. ik snap LastFM nu even niet. Ik heb na 18 Mei al best wel veel muziek geluisterd. Hij zet deze muziek niet bij de 'Top artists of the week'. Het lijkt wel of LastFM niks meer scrobbled
Bij 'Top artists overall' komt ook niks bij.
Oké, bedanktquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij maakt op zondagavond of maandagochtend het weeklijstje en dat verandert dan niet meer tot de eerstvolgende zondagavond. En op de overall-lijst is niet echt een peil te trekken, gemiddeld wordt die elke 4 dagen bijgewerkt.
Dus zo te lezen doet jouw last.fm zeker niet abnormaal of zo.
Bij de 'A' blijven hangen in je playlist?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:17 schreef Happel het volgende:
[ [url=http://imagegen.last.fm/overallnamostylewoborder/artists/OwainNL.gif]afbeelding ] [/url]
quote:1 Play Era 17
2 Play Solar Stone 5
3 Play Airwave 4
4 Play Sash! 3
4 Play Secret Garden 3
4 Play Oceanlab 3
4 Play Ferry Corsten 3
4 Play Armin van Buuren 3
4 Play DJ Tiësto 3
4 Play Rank 1 3
Die nummer 1.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:00 schreef MASD het volgende:
[ [url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/masd4990.gif]afbeelding ] [/url]
- Rick is gewoon God.
- Ambient/klassieke piano/harp/gitaarstukken
- Braziliaanse (punk)rockband, geweldig talent
De rest spreek voor zichzelf.
quote:
en dan wel met zo'n jeroen van inkel stemquote:Een hele erge goeienavond hier in deze gezellige discotheek
Ik heb hier aan m'n linkerhand een enorme stapel platen
Die gaat er helemaal doorheen vanavond
Ik voel trouwens een te gek, maf, wezenloze power uit deze zaal komen
Ja, dan heb ik hier een verzoekje van een zekere Jan
Eens effe kijken Jan, ja, dat eh, dat kan
En ik als DJ heb een enorme poliep boven in m'n neus
Daar moet ik wel wat aan doen
En dat allemaal op de zoveelste van de zoveelste van het jaar 1983
Uw DJ'tje heeft weer eens genoeg geluld, we gaan muziek maken
Natuurlijk de formatie Noodweer
Hee, dat is dus op de dag af 25 jaar geleden!quote:En dat allemaal op de zoveelste van de zoveelste van het jaar 1983
Juistem! Of, zoals zanger Jos Bloemkolk ooit zei: " Je kan beter dood wezen dan Ferry Maat heten"quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
even voor de nostalgie het stukje opgezocht
[..]
en dan wel met zo'n jeroen van inkel stem
quote:Major Tags:
1. Stoner Rock: 12.97%
2. rock: 6.97%
3. Sludge: 4.99%
4. hardcore: 4.55%
5. punk: 4.30%
6. alternative: 4.29%
7. doom metal: 4.18%
8. post-punk: 3.71%
9. post-rock: 3.59%
10. indie: 2.81%
11. psychedelic: 2.80%
12. drone: 2.79%
13. Progressive rock: 2.63%
14. electronic: 2.37%
15. folk: 2.21%
16. Hip-Hop: 2.08%
17. new wave: 2.04%
18. metalcore: 2.02%
Other last.fm-tags:
19. instrumental: 1.89%
20. dubstep: 1.70%
21. stoner: 1.62%
22. singer-songwriter: 1.58%
23. Progressive metal: 1.42%
24. space rock: 1.38%
25. Grunge: 1.10%
26. experimental: 1.05%
27. electro: 0.97%
28. indie rock: 0.86%
29. krautrock: 0.86%
30. alternative rock: 0.82%
31. h8000: 0.77%
32. ambient: 0.76%
33. rap: 0.76%
34. grindcore: 0.67%
35. female vocalists: 0.66%
36. Psychedelic Rock: 0.64%
37. noise rock: 0.64%
38. post-hardcore: 0.63%
39. minimalism: 0.62%
40. japanese: 0.60%
41. underground hip-hop: 0.53%
42. acoustic: 0.52%
43. krishnacore: 0.46%
44. contemporary classical: 0.43%
45. 80s: 0.42%
46. stoner metal: 0.41%
47. swedish: 0.40%
48. Straight Edge: 0.39%
49. Classical: 0.38%
50. darkwave: 0.36%
51. desert rock: 0.31%
52. hard rock: 0.27%
53. idm: 0.25%
54. metal: 0.25%
55. russian metalcore: 0.20%
56. hip hop: 0.18%
57. emo: 0.16%
58. Jam Music: 0.15%
59. death metal: 0.15%
60. Electroclash: 0.13%
61. german: 0.10%
62. Favourites: 0.10%
63. fuzz-rock: 0.09%
64. Grind: 0.06%
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2 Descendents 16 3 Julieta Venegas 14 4 Lou Reed 13 4 DeVotchKa 13 6 The Cardigans 10 7 The Beatles 6 7 Édith Piaf 6 9 Léa Vitali 5 10 M83 4 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 14 2 Muse 75 16 2 The BBC National Orchestra of Wales 75 3 4 The Kooks 69 6 5 Kasabian 42 2 6 Lily Allen 37 – 7 Raconteurs 35 3 8 Kate Nash 33 2 8 The Last Shadow Puppets 33 2 10 Amy Winehouse 32 |
Four Kicksquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:42 schreef n0r het volgende:
[ afbeelding ]
7 Aha Shake Heartbreak, blijft goed
Iets meer informatie zou wel handig zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:10 schreef Moozze het volgende:
Niemand kan mij helpen met het setup wizard probleem?
Het probleem is dus dit... (Sorry voor de duitse link maar whatever)quote:Op maandag 2 juni 2008 13:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Iets meer informatie zou wel handig zijn.
Bijvoorbeeld: Wat bedoel je precies met 'ik kom niet voorbij de setup wizard'? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? Welke mediaspeler heb je? Welk OS heb je?
En o ja, heb je überhaupt wel een last.fm account? Die moet je eerst aanmaken en die gegevens moet je in de setup invoeren.
Afgelopen Pukkelpop, en het was geweldigquote:Op maandag 2 juni 2008 18:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeker, heb ze helaas nog niet live gezien. Word hoog tijd.
Rock Werchter treden ze op. Maar daar kan ik niet bij zijnquote:Op maandag 2 juni 2008 18:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeker, heb ze helaas nog niet live gezien. Word hoog tijd.
Vorig jaar had ik hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rock Werchter treden ze op. Maar daar kan ik niet bij zijn
ja last.fm is overgekocht ofzo, ik houd men hart vast...quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:50 schreef Nepthys het volgende:
Hebben jullie ook gemerkt dat opeens een hele hoop tracks niet meer streamable zijn? Het schijnt dat Warner er iets mee te maken heeft.
Nujabes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:22 schreef krioro het volgende:
[ [url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/krioro.gif]afbeelding ] [/url]
Niks nieuws. Alleen Nujabes () is redelijk nieuw voor me.
OMG, wat een honden. Te janken over een paar centen terwijl ze er in omkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:09 schreef Nepthys het volgende:
The Warner Music Ends at Last.FM
Aha, Warner's muziek is dus verdwenen omdat ze teleurgesteld zijn in de inkomsten uit last.fm en meer geld willen.
http://www.last.fm/group/Fok%21quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef Niara het volgende:
....
Bestaat er trouwens al een Fok! groep?
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:39 schreef MASD het volgende:
Oh No
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:35 schreef Scandalous het volgende:
Oh No
Oeh amen-ra een nieuw album, interessant!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:11 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
Unique Artists: 36
Total Tracks: 180
Total Plays: 288
1. Minimale dubstep.
2. Triphop uit midden jaren '90
3. Psychedelische stonerband uit Duitsland, hebben net een nieuwe plaat uitgebracht.
4. Spreekt voor zich.
5. Dubstep van vaderlandse bodem, net een nieuwe album uit; Aerial, een van de betere 2008 releses imho.
6. Spreekt voor zich
7. Experimentele hiphop
8. Abstracte dubtechno
9. Sludge/post-metal uit Belgie, hebben ook een nieuw album uit; Mass IIII, klinkt weer gruwelijk.
10. Beck, altijd lekkere popfolk.
quote:
Tom Waits is al tijden mijn overall nr 1quote:Op maandag 16 juni 2008 13:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Alweer bijna 30.000 plays.
[ [url=http://imagegen.last.fm/minimalLightRecent/artists/BloodyLotte.gif]afbeelding ][/url]
Sinds 2 weken Billie Holiday en Bob Dylan in m'n lijstje. Heb hun hele discography binnengehaald en ben nu alles aan het luisteren. Voor de rest is er weinig nieuws. Hoewel ik alvast voorspel dat Tom Waits en The Smiths volgende week m'n lijstje domineren, want daar ben ik nu alles van aan het luisteren.
Trouwens, weet niet of het hier al ter sprake is gekomen, maar de nieuwe beta versie is best sexy.
dussss, waar gaat het over?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:49 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind die beta versie maar onoverzichtelijk, hoop niet dat het zo gaat worden.
ik ben helemaal verliefd op die band, echt gaaf hoe ze zoveel elementen combineren zonder dat het rammeltquote:
Da's niks nieuws.....heeft ie zo af en toe last van. meestal komt het vanzelf weer goed, en worden die tracks alsnog toegevoegd aan je playlistquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef andre347 het volgende:
Euhm.. het programma van LastFM geeft aan dat ie mijn muziek scrobbled maar op de site zie ik er niks van. Daar staat nog de muziek van gisteren. En vandaag heb ik al aardig wat muziek gedraaid..
Okéquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's niks nieuws.....heeft ie zo af en toe last van. meestal komt het vanzelf weer goed, en worden die tracks alsnog toegevoegd aan je playlist
ja, hij werd dus 2 dingetjes hogerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:29 schreef nipeng het volgende:
Daar hebben we melodic death metal weer.
Een hoge OMI. Heeft het resetten van je tracks nog invloed gehad? Deze score is namelijk daarna berekend.
Hoeft toch ook niet? Je hebt gedraaid wat je gedraaid hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:26 schreef MASD het volgende:
Geen lijstje aangezien het niet representief is.
Ik kwam een tijdje geleden Los Angeles tegen bij de Plato in R'dam. Maar na een korte luisterbeurt besloot ik 'm maar lekker daar te laten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Scandalous het volgende:
Flying Lotus is zulke vette experimentele hiphop, wooosh echt geweldig
LA vind ik zelf beter dan die ervoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje geleden Los Angeles tegen bij de Plato in R'dam. Maar na een korte luisterbeurt besloot ik 'm maar lekker daar te laten.
Misschien nog maar eens een poging wagen. Hoe is dat album ervoor bijvoorbeeld?
Hetzelfde.quote:
Omdat je naar hetzelfde liedje twee keer luistert?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:00 schreef Lakai het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom ie sommige nummers dubbel of zelfs meer keren scrobblet!
Ja hey! zo dom ben ik niet eh!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:14 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hetzelfde.![]()
[..]
Omdat je naar hetzelfde liedje twee keer luistert?
Had ik eerst ook, bleek dat ik 2 programma's had die scrobbleden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:08 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ja hey! zo dom ben ik niet eh!![]()
Nee ik luister NOOIT 2 keer nummers, en hij geeft systematisch van (bijna) elk nummer aan dat ik em 2 keer achter elkaar luister.
[ afbeelding ]
Kijk ook maar naar de tijden, dat zou niet kunnen!
Ik ben ook niet kapot van de nieuwe Weezer, hoewel ik de single super vind.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef Reena het volgende:
[ [url=http://imagegen.last.fm/redywhite/artists/Kickass_Reena.gif]afbeelding ] [/url]
1) Elbow...vorige week live gezien...wat was dat toch weer geweldig!
3) Weezer...het nieuwe album beluisterd...ik vind het na 1 keer horen niet echt goed. Zal het nog een paar keer beluisteren, maar ben bang dat het niet heel veel beter gaat worden.
De rest kwam langs in een shuffle lijstje. Nine Inch Nails zat ook in het shuffle lijstje, maar daarvan heb ik deze week ook een aantal concert videos op mijn Ipod gezet, dus die heb ik zitten testen/kijken...wist niet dat die ook meescrobbelde...
hmm dat is raar...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, bleek dat ik 2 programma's had die scrobbleden.
Ja die single is inderdaad wel leuk...en er zit nog een ander nummer op wat ook wel grappig is...maar dat is het eigenlijk...als de nummers een beetje OK zijn, zijn ze meestal grappig, niet zo zeer echt heel goed. En het zijn er maar heel weinig op een album ("goede"/grappige nummers)...de rest is baggerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kapot van de nieuwe Weezer, hoewel ik de single super vind.
Ik wil hem ook niet meeerquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:59 schreef frame-saw het volgende:
Lelijke beta-versie zeg![]()
I want my old last.fm
Dit zeggen ze als 'oplossing' maar ik snap niet wat ik nou moet doen.quote:This is a known issue. For now, you can work around it by turning off real-time scrobbling in the Last.fm software when listening through iTunes. Alternatively you can enable "Always confirm iPod scrobbles" in the software's Options dialog, and then answer no when the software asks if you want to scrobble them.
Zondagavond/nacht. Het verschilt per keer maar meestal om een uur of 12/1. Hoewel ze vorige week al om 8 uur 's avonds bekend warenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:54 schreef Lakai het volgende:
Wanneer komen de nieuwe charts dan altijd?
Heh jammer dat dat zo laat pas gebeurt, ik zit nu ook al 2 weken te wachten omdat ik benieuwd ben naar mijn chartsquote:Op zondag 6 juli 2008 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zondagavond/nacht. Het verschilt per keer maar meestal om een uur of 12/1. Hoewel ze vorige week al om 8 uur 's avonds bekend waren
R.E.M. is leuk, moet ik meer van luisterenquote:Op maandag 7 juli 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
Wow hiermee komt R.E.M. meteen op de 10e plaats in mijn all time lijst![]()
Zeker goede muziekquote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef Lakai het volgende:
[..]
R.E.M. is leuk, moet ik meer van luisteren
Ik heb der zelfs nog niks van sinds mijn ipod is gecrasht
R.E.M. is inderdaad erg leuk... alleen je hebt blijkbaar deze week vrijwel exclusief naar ze geluisterd.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
En daar is ie dan:
1 R.E.M. 154
2 Radiohead 29
3 Kate Nash 22
4 Amy Macdonald 14
5 Arctic Monkeys 5
6 Arcade Fire 2
6 Reverend and The Makers 2
8 Green Day 1
8 Madrugada
Ik heb met geen woord gelogen over mijn R.E.M. luistergewoonte deze weekAlleen heb ik echt veel meer naar Radiohead geluisterd dan 29 nummers dus dat kan echt niet kloppen
Same with Kate Nash en Amy Macdonald. Die zullen volgende week dan wel uitschieten denk ik
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Afgelopen week, datum staat erbij.
Huh... dat stond er ook in het plaatje, maar nu is het een andere lijstje met Kate Nash bovenaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
1 Wu-Tang Clan 42
2 Arcade Fire 40
3 The Stooges 15
4 Justice 12
5 Guillemots 11
6 José González 10
7 Eddie Vedder 9
8 Joy Division 4
9 Funeral for a Friend 3
10 Fixkes 2
Dit is deze week. Zie in de andere lijst toch echt andere namen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |