Hoeveel lessen moet je dan nog nemen? Of hoor je dat vrijdag pas?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:55 schreef -Trinity- het volgende:
Vrijdag een intest bij de ANWB rijopleiding. Ze beloofden me aan de telefoon, als het goed gaat, dat ik over een maand al kan afrijden.
Dat wordt vrijdag na de intest bepaald. Ik vind dat ik er niet veel meer nodig heb, maar wie weet vindt hij dat er werk aan de winkel is... Sure hope not! Is wel dure grap zo namelijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:00 schreef qu63 het volgende:
Hoeveel lessen moet je dan nog nemen? Of hoor je dat vrijdag pas?
Geloof me, 't kan altijd duurderquote:Op maandag 5 mei 2008 11:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat wordt vrijdag na de intest bepaald. Ik vind dat ik er niet veel meer nodig heb, maar wie weet vindt hij dat er werk aan de winkel is... Sure hope not! Is wel dure grap zo namelijk.
Zakken is gewoon duur in deze branchequote:
idd, doe je D-rijbewijs maar eens en dan 3x zakkenquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 805051203120704999 0704999 BRW Gooi en Vechtstreek ( Monitor GMK ) 805051203120704998 0704998 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant AC ) 805051203120704997 0704997 BRW Gooi en Vechtstreek ( Piketdienst Staatsbosbeheer ) 805051203120703903 0703903 BRW Gooi en Vechtstreek ( Lichtkrant Laren ) 805051203120703107 0703107 BRW Laren ( Commandant ) 805051203120703104 0703104 BRW Laren ( Chauffeurs ) 805051203120703103 0703103 BRW Laren ( Bevelvoerder van Dienst ) 805051203120703102 0703102 BRW Laren ( Blusgroep 3 ) 805051203120703101 0703101 BRW Laren ( Blusgroep 2 ) 805051203120703100 0703100 BRW Laren ( Blusgroep 1 ) |
Vooral rijlessenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zakken is gewoon duur in deze branche.
Bedoel je op het gebied van rijles of in het algemeen?
Ik had zulke momenten constant bij de voorbereiding van m'n wiskunde B12 examen, alleen stond dat natuurlijk wel allemaal in het boekquote:What the fuck. Ik zit nu wiskunde examens te maken en nu pas kom ik een 'continuïteitscorrectie' tegen terwijl dat in Getal & Ruimte noooooooit is genoemd. Moet ik nu nog ff uitzoeken wat het is en hoe het werkt bij de normale verdeling.
Ik heb veel slaap nodig en ik wil toch niet bij zo'n loze studentenverenigingquote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SingleCoil het volgende:
wacht even...ik begrijp je niet helemaal, trin.
Introductieweek...slapen...Introductieweek...slapen...
...nee...er gaat geen lichtje branden.
Leg het eens zo uit dat ik het met mijn menerenverstand ook kan snappen ?
Er zullen wel meer verenigingen zijn die zich in die week laten zien..quote:Op maandag 5 mei 2008 16:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb veel slaap nodig en ik wil toch niet bij zo'n loze studentenvereniging.
Mjawel, maar de studentenverenigingen organiseren allemaal late shit na het officiele programma. Ik denk dat ik eerder bij een studievereniging wil, daar kan je nog wat mee wat betreft studiereizen, stage, werk enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 16:24 schreef VonHinten het volgende:
Er zullen wel meer verenigingen zijn die zich in die week laten zien..
Je bent niet het type van opstaan met bier?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:21 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb veel slaap nodig en ik wil toch niet bij zo'n loze studentenvereniging.
Ik ben niet zo van het mezelf voor lul zetten in het centrum van Leiden om bij een clubje te mogen waar men anders wordt geselecteerd op achternaam en inkomen van pappie. Daarnaast kent Leiden studieverenigingen voor mensen met ambities op bepaalde vakken, dat spreekt me dan wel weer aan. Zou graag stage lopen of een zomer werken in Engeland ofzo namelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Roomsoesje het volgende:
Je bent niet het type van opstaan met bier?
Fietsen jatten na het uitgaan?
Liedjes zingen die nergens over gaan?
Denken dat hoeveelheid drank veel belangrijker is dan smaak?
Je bed zoveel mogelijk door anderen moet worden uitgetest?
Je leraren onder de indruk moeten zijn van je kegel in plaats van je werk?![]()
20 jaar studeren eigenlijk lang zo gek nog niet is?
*burb*![]()
Eerlijk gezegd snap ik ook nooit zo goed waarom mensen bij zo'n vereniging gaanBeetje lol is prima maar je kunt ook overdrijven.
ligt er aan, onze bus is 12 meter, maximale lengte voor een bus is 15 (geledebussen uitgezonderd dus)quote:Op maandag 5 mei 2008 18:01 schreef SingleCoil het volgende:
overdrijven is prima!
iets anders: Q: hoe lang is een touringcar ?
Nee, een Chinees.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:01 schreef SingleCoil het volgende:
overdrijven is prima!
iets anders: Q: hoe lang is een touringcar ?
Studentenverenigingen komen natuurlijk ook in allerlei soorten of maten. Afaik heeft Leiden bijvoorbeeld ook een Zeus-vereniging, die totaal anders is dan de meer de traditionele studentenverenigingen. Het moet nog steeds je cup of tea zijn, maar er zijn genoeg verenigingen die bijv. geen ontgroening kennen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het mezelf voor lul zetten in het centrum van Leiden om bij een clubje te mogen waar men anders wordt geselecteerd op achternaam en inkomen van pappie. Daarnaast kent Leiden studieverenigingen voor mensen met ambities op bepaalde vakken, dat spreekt me dan wel weer aan. Zou graag stage lopen of een zomer werken in Engeland ofzo namelijk. Maar dat kan ook gewoon via de faculteit zelf.
Ik ben zelf ook nooit bij een studentenvereniging gegaan, maar ze zijn natuurlijk niet allemaal zoals jij ze hier omschrijft. Een studievereniging (of welke vereniging dan ook die zich specifiek op jouw interesse richt) uitchecken, is altijd de moeite waard!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het mezelf voor lul zetten in het centrum van Leiden om bij een clubje te mogen waar men anders wordt geselecteerd op achternaam en inkomen van pappie. Daarnaast kent Leiden studieverenigingen voor mensen met ambities op bepaalde vakken, dat spreekt me dan wel weer aan. Zou graag stage lopen of een zomer werken in Engeland ofzo namelijk. Maar dat kan ook gewoon via de faculteit zelf.
Dank je!quote:
ze zit hier naast me dus ik zal de groeten doenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef Causa het volgende:
Het_Fokschaaplong time no see
Groetjes aan Miss_Sly!
Uh, we hebben het over Leiden, schatquote:Op maandag 5 mei 2008 19:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nooit bij een studentenvereniging gegaan, maar ze zijn natuurlijk niet allemaal zoals jij ze hier omschrijft. Een studievereniging (of welke vereniging dan ook die zich specifiek op jouw interesse richt) uitchecken, is altijd de moeite waard!
wij zijn net nog even op de dam geweest...even naar de droogbloemen gekeken bij het oorlogsmonumentquote:Op maandag 5 mei 2008 21:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Bevrijdingsfestival in Zwolle was heel tof. Wel héél erg druk..
nou ja, alles...vooral de ISP zat erg tegen...die hadden moeite om adsl in te schakelen op m'n telefoonlijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:43 schreef Alicey het volgende:
Zat alles tegen schaap? Ook groetjes naar sly toe.
Ken geen mensen die in Leiden wonen, maar ik heb tegen die tijd hopelijk mijn rijbewijs, dus ik zou eventueel met de auto erheen kunnen (ik ken gratis parkeerplekken vlakbij het centrumquote:Op maandag 5 mei 2008 21:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Uh, we hebben het over Leiden, schat. De meeste verenigingen daar voldoen wel aan haar beeld (been there, done that).
Trin, er zijn genoeg andere leuke verenigingen. Slapen in een sporthal is inderdaad niet aan te raden, maar je mist dan wel een paar super uitgaansavonden. Misschien kan je een paar nachtjes bij een vriendin daar slapen ofzo? Dan hoef je niet alle nachten te doen, maar kan je wel een keer mee stappen.
Hobbels!quote:
Je kan de boom in met die boomquote:Op maandag 5 mei 2008 23:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hobbels!![]()
En het is wel mijn boom ja
Ik lag er als eerste
Dat zal vrij lastig gaanquote:
Nou, je hebt een boom, en dan wil je die boom in een boom doen. En dat gaat niet zo goedquote:
Tuuk wel ..quote:Op maandag 5 mei 2008 23:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nou, je hebt een boom, en dan wil je die boom in een boom doen. En dat gaat niet zo goed
Heb je weer gedronken?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuuk wel ..
Je zaagt een stuk uit die boom en knalt die andere boom erin
Ja ofzoiets.. haha.
Is die appelsap misschien al gaan gisten dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoezo "weer"
Ik drink zowat nooit
en ja.. appelsap met water
Nooit gehoord van delen?quote:
Nee johquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is die appelsap misschien al gaan gisten dan?
Nog steeds dezelfde deities, of weer anderen?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:20 schreef Causa het volgende:
[..]
Dank je!
Ben van de week wel druk met schilderen deities afmaken, heb tijdlimiet gekregen, dus ik probeer me niet teveel af te leiden met de pc.
Truste!
Reyaquote:
Daar zou ik nou erg gefrustreerd van rakenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze zit hier naast me dus ik zal de groeten doen
mja, ik had lastig toegang tot internet helaas vanuit huis na de verhuizing, maar nu doet alles het weer gelukkig...hopen dat het bij de volgende verhuizing een stuk soepeler gaat
Als we het over dezelfde hebben dan denk ik dat we hier idd over nog dezelfde hebben, als je me nog volgt. Zit drie keer zoveel werk in, wat zeg ik.. vier keer als gedacht!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde deities, of weer anderen?
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:53 schreef -Trinity- het volgende:
Minerva schijnt overigens het 'ergst' te zijn?
Ben je ook bekend met die andere dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:00 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
Qua studentikoosheid wel. Maar ik moet zeggen dat er ook wel aardig meiden tussen zitten. Ik heb in een Minerva huis gewoond met 14 hele toffe meiden, dus tja.. het is niet allemaal zwart-wit. Maar ik denk dat jij veel gelukkiger zou worden in de verenigingen die je net opnoemde. Minerva is alleen voor een bepaald slag mensen echt leuk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef Causa het volgende:
vlinderslag, hagelslag, verslag, doorslag, slagroom, slager.....
welkom terugquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef Causa het volgende:
[..]
welkom terug
Geartsjuh zei 'bepaald slag'![]()
Ik weet er nog wel een paar, echtpaar, paarden, paradijs....
(het zal de zon wel zijn, zondaar, ozon, zonderling, zonet, zonnig, zone ....)
Goedemorgen VonHinten
Is dat je nieuwe vaste baan, knuffelen?
Ik moet toegeven van niet, maar ik heb dan ook niet officieel gestudeerd in Leiden (en er zijn zoveel verenigingen.). Zoals jij ze beschrijft klinkt het iig veel meer als 'jouw ding'.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben je ook bekend met die andere dan?
Veldslag, slagaderlijke bloeding, slagarm, slagboom, slagboormachine, slagerij, slagveldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen Geartsjuh
vlinderslag, hagelslag, verslag, doorslag, slagroom, slager.....
veldboeket, veldslag, verrevelder, ontvellen, vervellen, invoervelden, mijnvelden (of is het mijnenveld/mijnenveldenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Veldslag, slagaderlijke bloeding, slagarm, slagboom, slagboormachine, slagerij, slagveld
ondermijn, mijnen, goudmijn, mijns inziens, mijnheer....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
veldboeket, veldslag, verrevelder, ontvellen, vervellen, invoervelden, mijnvelden (of is het mijnenveld/mijnenvelden)
Causaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen VonHinten
Is dat je nieuwe vaste baan, knuffelen?
Maar t'is toch mooi om van je hobby je beroep te maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Causa
Nee hoor, ik ben gewoon gek op knuffelenVan metalbaardjes tot opgetutte troela's van het corps, ik heb ze gister allemaal gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |