het is ook een sgat van een puppy!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ik ook niet, zit ook niet gemakkelijk hier
net buurvrouw gesmst, ze is nog steeds stil!
deze week iig, ze zijn nu alles aan het nakijken en dan krijgen we het te horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]Ook al! Jullie zijn allemaal lekker bezig hierzo
![]()
Eerst Beller, en nu jij![]()
Enig idee wanneer je het ergens te horen gaat krijgen?
jeuj!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ah jij ook al
ik had dat probleem om 9 uur al
ik zit ook een beetje in de spannningen, heb de kans dat mijn en ik misschien kans maken op een huurhuisje![]()
en hoop het toch wel snel te horen hoe of wat het ermee zit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
het is ook een sgat van een puppy!
net zoals haar bazinnetje
Nee die heeft ook nog geen duidelijkheid dacht ik...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
deze week iig, ze zijn nu alles aan het nakijken en dan krijgen we het te horen.
was het al gelukt met het huisje van Beller?
moggohquote:
Dan zwaaien we even naar die mensenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh iedereen
Druk vandaag, mwah druk... weinig tijd om fatsoenlijk hier te kunnen zijn... mensen die mee kunnen kijken enzo
whehehe ik moest lachenquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Mja ik ga 'm ook maar kopen voor de 360 denkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Trouwens... GTA4 online heerscht!!
it's okay! en hoe is het met you?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
Haai draakje,how's life?
En sgele moet je doen
das wel balen dat je je vakantie moet omgooien, gelukkig dat het voor een goed doel isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
it's okay! en hoe is het met you?
weer aan het werk
ow en nijmegen gebeld er is echt een hoop misgegaan met mijn aanvraag maar ik kan echt pas als eerste 11 juli terecht, anders wordt het 8 augustus
dan maar vakantie omgooien
hoe zou dat nou komenquote:
wham bam, thank you ma'am?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |