Die was geniaalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:38 schreef venomsnake het volgende:
Die dieptepass van VD Vaart op Ruud was werkelijk fantastisch!!
Veel beter krijg je ze niet. Alles aan die bal was perfect, de bal lag bijna dood op het moment dat Ruud hem aan nam. Super pass.
Mijn voorkeur gaat nu wel naar Kuyt op rechts, wat een speler!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:04 schreef Barca het volgende:
Tegen Frankrijk beiden en Van Persie i.p.v. Kuyt. Dirk speelde heel goed maar een snelle, technische aanvaller lijkt me tegen la defense van les bleus beter dan een werker.
Niet creatief genoeg? Je hebt blijkbaar een aantal briljante passes niet gezien? Van der Vaart kan met 1 pass iemand vrij voor de keeper zetten. En laks wil ik hem ook niet meer noemen, in Duitsland is hij op dat gebied veel sterker geworden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef daftme het volgende:
vd vaart is nog wel is laks en niet creatief genoeg (in oranje. bij hsv is hij de man, alleen omdat het hele elftal rondom hem is gemaakt)
Even ziek als je avatar dat over loopt van het homoïsme?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Dat middenveld van ons is echt ziekelijk
Niet logisch om Kuyt dan als diepste man neer te zetten imo, hij moet de meters maken op rechts, v Persie dus in de punt dan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:17 schreef Barca het volgende:
Spelers hebben het nu over een 4 - 1 - 1 - 3 - 1. Gooi het maar in mijn trom-pet.
Een opstelling met daarin Kuyt, Van der Vaart, Sneijder, Van Persie én Robben ... dat kan denk ik alleen als Van Persie of Kuyt als diepste speelt. Dan is Van Nistelrooy het slachtoffer.
Dus ...
Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Bouma/Mathijsen, Van Bronckhorst;
De Jong/Engelaar;
Sneijder;
Van Persie, Van der Vaart, Robben;
Kuyt
Van Persie had het hier tenminste over in het EK journaal.
Ook jij wordt opgewonden van The Hoffquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Even ziek als je avatar dat over loopt van het homoïsme?²
heheh schitterende opstellingquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:17 schreef Barca het volgende:
Spelers hebben het nu over een 4 - 1 - 1 - 3 - 1. Gooi het maar in mijn trom-pet.
Een opstelling met daarin Kuyt, Van der Vaart, Sneijder, Van Persie én Robben ... dat kan denk ik alleen als Van Persie of Kuyt als diepste speelt. Dan is Van Nistelrooy het slachtoffer.
Dus ...
Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Bouma/Mathijsen, Van Bronckhorst;
De Jong/Engelaar;
Sneijder;
Van Persie, Van der Vaart, Robben;
Kuyt
Van Persie had het hier tenminste over in het EK journaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |