abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:56:08 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_58932299
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sneijder en Van der Vaart zijn niet dezelfde spelers. Real was op zoek naar een bepaald type speler en Sneijder hoorde daar waarschijnlijk beter bij. In Oranje kan het andersom zijn. Ligt aan het te spelen systeem.
Niet helemaal, ze komen voor dezelfde plek in aanmerking, ik zou het verstandig vinden van Van Basten als hij een keuze zou maken en slechts één van deze 2 opstelt. Het liefst snelversneller Sneijder.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_58932305
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:33 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

en wat Van der Vaart wel is.

No shit maar volgens mij speelt Sneijder 2 treedjes hoger dan Rafael. Bovendien als Sneijder niet zo belangrijk werd gemaakt had hij ook niet maar 3/4 wedstrijden gemist. Schuster is vol lof over zijn kwaliteiten. En als een clubicoon als Raul dat ook inziet is dat toch wel veelzeggend volgens mij.
pi_58932355
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet helemaal, ze komen voor dezelfde plek in aanmerking, ik zou het verstandig vinden van Van Basten als hij een keuze zou maken en slechts één van deze 2 opstelt. Het liefst snelversneller Sneijder.

²
Sneijder zou door zijn dubbelbenigheid ook rechts aanvallend op het middenveld kunnen spelen. Van der Vaart is puur links, die kan dus op minder posities uit de voeten. In principe alleen links achter de spitsen, of de nummer 10 (maar die vult Van Persie denk ik in). Ik zou gewoon met beiden spelen, maar bij een keuze voor Sneijder kiezen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58932551
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sneijder zou door zijn dubbelbenigheid ook rechts aanvallend op het middenveld kunnen spelen. Van der Vaart is puur links, die kan dus op minder posities uit de voeten. In principe alleen links achter de spitsen, of de nummer 10 (maar die vult Van Persie denk ik in). Ik zou gewoon met beiden spelen, maar bij een keuze voor Sneijder kiezen.
Die tweebenigheid van Sneijder is zo'n onzinargument. In principe is het een groot voordeel, in de praktijk niet. Sneijder trapt namelijk bijna nooit met de buitenkant, en Sneijder heeft niet het spelinzicht om iets nuttigs met die tweebenigheid te doen. Hij kan heel goed tegen een bal aantrappen, maar zijn hoofd werkt niet mee. Hij is niet creatief, hij ziet de derde man niet, en hij is zó voorspelbaar. Hoe vaak die man wel niet tegen een blok aantrapt omdat die verdediger al lang door heeft wat Sneijder wil doen terwijl Sneijder nog lang niet doorheeft dat die verdediger hem doorheeft.

Sneijder is geen spelmaker, maar een momentenvoetballer die leiding nodig heeft, Van der Vaart is dé spelmaker van Duitsland. Zijn rechterbeen is om op te lopen, maar hij ziet het spel in een flits, hij heeft ingevingen waarmee hij iedereen te snel af is, en als de bal naar links moet, dan speelt hij hem met de buitenkant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_58932665
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die tweebenigheid van Sneijder is zo'n onzinargument. In principe is het een groot voordeel, in de praktijk niet. Sneijder trapt namelijk bijna nooit met de buitenkant, en Sneijder heeft niet het spelinzicht om iets nuttigs met die tweebenigheid te doen. Hij kan heel goed tegen een bal aantrappen, maar zijn hoofd werkt niet mee. Hij is niet creatief, hij ziet de derde man niet, en hij is zó voorspelbaar. Hoe vaak die man wel niet tegen een blok aantrapt omdat die verdediger al lang door heeft wat Sneijder wil doen terwijl Sneijder nog lang niet doorheeft dat die verdediger hem doorheeft.

Sneijder is geen spelmaker, maar een momentenvoetballer die leiding nodig heeft, Van der Vaart is dé spelmaker van Duitsland. Zijn rechterbeen is om op te lopen, maar hij ziet het spel in een flits, hij heeft ingevingen waarmee hij iedereen te snel af is, en als de bal naar links moet, dan speelt hij hem met de buitenkant.
pi_58932739
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Weltschmerz snapt het
pi_58932891
Sneijder. Omdat hij bij Real Madrid speelt.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:07:25 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58999021
Nou deze wedstrijd was dus wel duidelijk, met een fitte van Persie is van der Vaart het bokje.

Trouwens niet omdat van der Vaart toevallig slecht speelde maar omdat Sneijder net iets beter is op 10
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58999143
Sneijder is een stuk beter op zijn positie dat zag je vandaag ook weer ook al stond VDV in het veld. Sneijder kan goed draaien en de gevaarlijke ballen geven en maakt zich altijd vrij.
AFC AJAX
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:22:26 #135
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58999419
Beiden kan prima!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:23:37 #136
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58999458
Sneijder was zeer matig. Een opgefokt teringventje. Schopt even een Deen van achter neer en gaat dan weer in z'n bekende pose trammelent schoppen. Ik blijf het een erg beperkte voetballer vinden voor een aanvallende rol. Hij mist gewoon bepaalde kwaliteiten voor een nummer 10.

Hij komt meer in de buurt van een Pirlo, maar Sneijders fysiek is daar weer niet echt geschikt voor.

Van Der Vaart viel ook erg tegen. Een schim van wat hij bij Ajax ooit was. Even de rest daargelaten: wat is die man traag geworden!!! In 2002 maakte hij nog een wondergoal tegen Feyenoord door vanaf de middellijn via de linkerkant op te stomen naar het doel. Nu is het echt een trage pad (zie dat sprintje in de eerste helft, vanaf de middelijn via het midden). Hij lijkt me nog steeds een tikkeltje te dik.

Al met al zou ik Sneijder kiezen, maar eigenlijk nog liever Van persie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_58999486
Iedereen heeft het wel over Vdv en Sneijder, maar waarom zetten we Robin van Persie wat dieper achter de spits?
pi_58999506
Sneijder matig noemen vandaag als hij niet speelde vandaag was het waarschijnlijk nog slechter
AFC AJAX
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:25:29 #139
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58999525
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Rejected het volgende:
Iedereen heeft het wel over Vdv en Sneijder, maar waarom zetten we Robin van Persie wat dieper achter de spits?
Omdat Van Persie geen Ajaxcied is. Die krijgen bij Van Basten altijd een voorkeursbehandeling. Van Persie wordt echt stelselmatig schandalig behandelt, hij mag nooit op z'n favo positie spelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_58999531
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef BonJovi het volgende:
Sneijder matig noemen vandaag als hij niet speelde vandaag was het waarschijnlijk nog slechter
Spot ik hier een zaakwaarnemer?
pi_58999643
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:07 schreef Dos37 het volgende:
Nou deze wedstrijd was dus wel duidelijk, met een fitte van Persie is van der Vaart het bokje.

Trouwens niet omdat van der Vaart toevallig slecht speelde maar omdat Sneijder net iets beter is op 10
Ik gok dat Sneijder als verdedigende middenvelder gaat spelen en dat Van der Vaart op 10 staat. Van Persie op rechts en Robben op links. We hebben voorin natuurlijk een geweldig luxe-probleem.
pi_58999678
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Rejected het volgende:
Omdat Van Persie eerst maar eens fit moet worden. Is hij dat, dan moet hij uiteraard achter Ruud spelen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:34:35 #143
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58999838
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik gok dat Sneijder als verdedigende middenvelder gaat spelen en dat Van der Vaart op 10 staat. Van Persie op rechts en Robben op links. We hebben voorin natuurlijk een geweldig luxe-probleem.
Luxe probleem qua tweederangsaanvallers. Als we maar niet denken dat Nederland absolute wereldtoppers bezit.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58999887
Sneijder; maar het maakt niet uit omdat er achterin teveel prutsers rondlopen. Daarom vliegen we er toch wel uit in de poulefase.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59000080
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef cultheld het volgende:
Sneijder; maar het maakt niet uit omdat er achterin teveel prutsers rondlopen. Daarom vliegen we er toch wel uit in de poulefase.
ben bang dat je gelijk hebt
AFC AJAX
pi_59000293
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Luxe probleem qua tweederangsaanvallers. Als we maar niet denken dat Nederland absolute wereldtoppers bezit.
Van Nistelrooij, Van Persie, Sneijder, Robben, Kuijt, Babel zijn allemaal basisspelers bij de grootste clubs van Europa. Dan heb je van der Vaart nog die naar een grote club vertrekt deze zomer. Allemaal prutsers .
pi_59000365
let maar niet op hem met zijn karel de grote avatar ofzo links kerkganger.
AFC AJAX
pi_59000410
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Van Nistelrooij, Van Persie, Sneijder, Robben, Kuijt, Babel zijn allemaal basisspelers bij de grootste clubs van Europa. Dan heb je van der Vaart nog die naar een grote club vertrekt deze zomer. Allemaal prutsers .
Vergeet niet dat Spanje, Portugal, Frankrijk en Italië ook over zulke topschutters beschikken. Met als verschil dat zij daarnaast ook over goede verdedigers en controleurs beschikken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_59000488
Spanje wat hebben hun de laatste jaren gedaan om tot top land worden beschouwd Portugal goeie team keeper wat minder (wel beter compleet dan het NL elftal helaas). Frankrijk en Italie grootste landen ja.
AFC AJAX
pi_59000513
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Spanje, Portugal, Frankrijk en Italië ook over zulke topschutters beschikken. Met als verschil dat zij daarnaast ook over goede verdedigers en controleurs beschikken.
Dat veranderd er niets aan dat wij wel over een aantal geweldige aanvallers beschikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')