abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58496906
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, over het topic zelf kan gesproken worden in NWS FB
De inhoudelijke vraag is wat je hier zou willen bespreken?
pi_58497243
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik stel een vraag. Waar wil je het over hebben.

Wat is voor jou de lol om overal op te duiken waar allochtonen en moslims gebashed kunnen worden. Is het leven zonder zinloos voor je, want dan duik je in FB op.

Ik vraag me gewoon af wat dit soort topics voor zin heeft. Een miniscuul regionaal berichtje met een ultiem domme racistische OP.
uh uh en waar bash ik die in dit topic
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:22:47 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58497707
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
Geweldig topic hoor, echt enorm inhoudelijk zeg.

Wat willen jullie bespreken???
Daar hebben we de beschermer van de Marokkaanse medemens weer.
Maakt niet uit wat ze doen , ze zijn nooit fout volgens SCH
Ik ben inmiddels overleden
pi_58497902
quote:
racistische OP.
Dat er mensen zijn gestorven om deze scribent 't zouteloos maken van de term racisme mogelijk te maken...
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_58499064
quote:

[..]

Ik stel een vraag. Waar wil je het over hebben.

Wat is voor jou de lol om overal op te duiken waar allochtonen en moslims gebashed kunnen worden. Is het leven zonder zinloos voor je, want dan duik je in FB op.

Ik vraag me gewoon af wat dit soort topics voor zin heeft. Een miniscuul regionaal berichtje met een ultiem domme racistische OP.
wat is er in godsnaam racistisch aan deze op?
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 21:26:43 #26
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58499407
Gaan jullie nou onderling ruzie zitten maken wie er wel of niet mag reageren en wat een ander moet denken/schrijven

Daar hebben we nou die slowchat voor
[NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Vraag daar fijn naar de beweegredenen van je mede-user en ga hier verder over het onderwerp de onderwerpen in de OP
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 21:28:17 #27
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58499447
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, over het topic zelf kan gesproken worden in NWS FB
NWS FB is voor vragen over mod en fa-beslissingen, merge-verzoeken en andere vragen van users aan de mods lijkt mij, onderlinge vetes en geschilletjes kunnen uitgevochten (of uitgepraat) worden in de slowchat.
(En niet via PM want dan hebben wij niets meer te lezen )
  maandag 5 mei 2008 @ 22:30:47 #28
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58501189
Even het echte nieuwsbericht
quote:
Groep Marokkanen molesteert vader en zoons
(Novum) - Een groep van ongeveer vijftien Marokkanen heeft vrijdagavond in Maastricht een man en zijn twee zonen met knuppels en stokken bedreigd en gemolesteerd. Bij het daaropvolgende onderzoek naar de daders heeft de politie enkele kilo's harddrugs gevonden.

Getuigen zeggen volgens de politie dat het gaat om mannen tussen de 16 en 25 jaar. Twee van hen zijn inmiddels opgepakt.

De broers hebben volgens de politie al vaker problemen gehad met de mannen van Marokkaanse afkomst. Enkele maanden geleden was een van de broers door twee van hen mishandeld. Toen de broers het tweetal op een scooter in de stad zagen rijden, hebben ze volgens de politie een opmerking over de mishandeling gemaakt.

Op het moment dat de broers thuiskwamen, gooiden de twee mannen op de scooter een kei door de voordeur. Even later stond een groep van ongeveer vijftien man met knuppels en stokken voor het huis aan het Volksplein. Drie van hen braken de voordeur open, drongen de woning binnen en sloegen de vader en zijn zoons. Toen de moeder de politie belde, gingen de indringers ervandoor.

Door verschillende getuigen op straat die hetzelfde verhaal vertellen, denkt de politie veel daders op te kunnen pakken. Bij de inval in het woonhuis van een van de opgepakte mannen werden enkele kilo's harddrugs gevonden. In het pand op de Busketruwe waren drie mannen van 26 tot en met 32 jaar uit Vlaardingen, Rotterdam en Krimpen aan den IJssel aanwezig. Een van hen probeerde de benen te nemen, maar ze werden alle drie opgepakt.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 5 mei 2008 @ 22:37:29 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58501331
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]

Bron
Verbazingwekkend genoeg stond die nog niet in het topic! Tenminste, als je deze post niet meerekent natuurlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_58501338
quote:
[..]

Bron
die had dagonet ook al gepost
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58501608
Heej Herald, je vergeet te vermelden dat ze geen messen gebruikt hebben.
quote:
PS sorry voor de film
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 23:10:26 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58502125
quote:
[..Groep Marokkanen molesteert vader en zoons]

Bron
Het moet groepJE Marokkanen zijn beste Martijn.
pi_58502457
Gooh is iedereen even wakker bij deze nieuwsbericht
ik wil ze wel aanwijzen wat er is gebeurd met een postbezorger ...die is doodgestoken een twee drie keer raden door wie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 23:39:58 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58502802
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:23 schreef Meki het volgende:
een postbezorger ...
Gaat het hier over een postbezorger
Of zie jij drugsdealers en koeriers ook als postbezorgers?

Dan moet de TT dus aangepast worden en zijn * Marokkaanse koeriers molesteren personeel op het hoofdpostkantoor of distributiecentrum-personeel?

pi_58502940
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:23 schreef Meki het volgende:
Gooh is iedereen even wakker bij deze nieuwsbericht
ik wil ze wel aanwijzen wat er is gebeurd met een postbezorger ...die is doodgestoken een twee drie keer raden door wie
hij is neergeslagen met een loden pijp en niet gestoken. en ja door een nederlander
pi_58502961
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gaat het hier over een postbezorger
Of zie jij drugsdealers en koeriers ook als postbezorgers?

Dan moet de TT dus aangepast worden en zijn * Marokkaanse koeriers molesteren personeel op het hoofdpostkantoor of distributiecentrum-personeel?

hij doelt op die postbode die door een 16 jarige NEDERLANDER met een loden pijp is neergeslagen

@meki ik heb ook daar mijn afschuw gepost iets wat jij niet doet in topics over marokkanen
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 01:29:39 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58504372
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:48 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hij doelt op die postbode die door een 16 jarige NEDERLANDER met een loden pijp is neergeslagen
Dat was een Zeeuw, geen Nederlander
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:33:48 #38
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_58504429
Mooie op! Hulde!

Ontopic: volksplein -> blauwdorp, busketruwe -> malberg

Why am I not surprised?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:05:26 #39
3542 Gia
User under construction
pi_58509255
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:47 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hij is neergeslagen met een loden pijp en niet gestoken. en ja door een nederlander
Oh, EEN Nederlander van de 15 miljoen.
Dat is ook veel erger dan VIJFTIEN Marokkanen van de 1 miljoen.

Maar goed. Er zijn ook positieve kanten aan dit bericht. Ze zijn vrijwel allemaal gepakt. Zowel die Zeeuw als de marokkanen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:46:07 #40
117098 Hathor
Effe niet
pi_58510054
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, EEN Nederlander van de 15 miljoen.
Dat is ook veel erger dan VIJFTIEN Marokkanen van de 1 miljoen.

Maar goed. Er zijn ook positieve kanten aan dit bericht. Ze zijn vrijwel allemaal gepakt. Zowel die Zeeuw als de marokkanen.
Alsof dat wat uitmaakt, ze krijgen een aai over hun vogelnestje, krijgen te horen dat ze het niet meer mogen doen, en worden weer de straat op gestuurd. Zal best een verpletterende indruk op ze maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')