Dank jequote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef Ziet het volgende:
[..]
als jaap acteert dan trekt ie zijn lip op
(en dat zien huub en claire)
Bij B&A valt het woord Huub elke seconde, ik weet niet wat erger is....quote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Brian en Amanda zijn een stuk prettiger om naar te luisteren dan stream 1 en 2.
Daar valt het woord tieten om de 5 seconden.
Als je van het Huub-woord houdt, wel jaquote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Hadden ze het daarover? En hoe dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef Liess het volgende:
Wat was dat nou met die föhn en dat bad?
Hij vond het net ook nodig om het woord 'tumor' als metafoor te gebruiken.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub initieerde deze discussie door te zeggen dat je elkaar moet laten uitpraten. En wie praat er continue doorheen???
Ik dacht dat jij naar B&A luisterde?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij vond het net ook nodig om het woord 'tumor' als metafoor te gebruiken.
Ook veelzeggend.
Ik heb even voor je gezocht: [COS#3648] Stopkontaktquote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Geen idee ik heb geen streams maar hoorde zoiets
Die hebben het druk met andere dingen...quote:Op maandag 5 mei 2008 00:01 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie hadden het feestje ook al weer georganiseerd en wie ruimen er op ...?
Dit dusquote:Op maandag 5 mei 2008 00:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen doen B&A romantisch met geurstokjes erbij
Ja anders is die geur van Amanda ook niet te verdragen!quote:Op maandag 5 mei 2008 00:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen doen B&A romantisch met geurstokjes erbij
Ze hebben het net over haar zuurgraad ....quote:Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja anders is die geur van Amanda ook niet te verdragen!
Jaap is idd ongeloofwaardig en niet grappig.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:53 schreef akveor het volgende:
Jaap laat even een stukje acteren zien. Als speler zou ik hem nu in alles ongeloofwardig vinden.
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:03 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja anders is die geur van Amanda ook niet te verdragen!
Neequote:Op maandag 5 mei 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En het piano-spelen is weer begonnen... Wordt weer een late avond voor H&C.. Zou Huub nu echt denken dat ie ooit concert pianist zal worden?
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag bij A&B toch meer vrolijkheid ....
Ja, die waren vrolijk bezig.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag bij A&B toch meer vrolijkheid ....
hij huilt echt volgens mijquote:Op maandag 5 mei 2008 00:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Scheiding nabij en kan Ricardo dan dinsdag naar huis ...
Nou Doeiiiiiiiii ga maar lekker thuis janken.Wat doet hij daar nog,alleen maar over piemels praten en zich als wijf verkleden.quote:
Dan is hij goed geschift, hij probeert gewoon zijn acteertalent even te presentern aan eventueel geinteresseerden.quote:
ja, dat zowel Jaap als Brian iets gekregen hebben voor het goeie doel; marketingtechnisch zo vlak voor eindspel..... daar baalde hij ietwat vanquote:Op maandag 5 mei 2008 00:47 schreef akveor het volgende:
Heeft iemand gehoord waar Huub het over had... ik viel er half in.
Huub vond iets raar dat op de dag dat de stemming was... iemand?
Owww een soort van propaganda om hun te profileren met een goed doel net voor de eindstrijd?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat zowel Jaap als Brian iets gekregen hebben voor het goeie doel; marketingtechnisch zo vlak voor eindspel..... daar baalde hij ietwat van
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww een soort van propaganda om hun te profileren met een goed doel net voor de eindstrijd?
Huub is bang voor de mensen die alleen de finale kijken en dan denken zo die Brian zit er het langst dus die moet winnen.Beetje dom van Huub,want wie gaat er bellen als je nooit gekeken heb.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:51 schreef akveor het volgende:
Volgens Huub is Jaap bang voor Brian. Meer dan voor Huub.
Vreemd verhaal. Probeert Huub nu Claire te bespelen om Brian de minste punten te geven ofzo?
Zelf zou ik dat taktisch dom vinden om B en A te splitsen.
Typerend ook dat Claire gelijk wegloopt als haar iets niet zind, ipv het uit te spreken. Nee, dan gaat ze gelijk een brief tikken naar de een of ander ipv het ut te spreken.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:55 schreef Kaat38 het volgende:
Oef, Huub begint zich te irriteren aan de 'geen' reactie van Claire.
Mee eens, zowat niet mee te discusseren.
Dus ruzie tussen de twee en ik zou ook wat krijgen als mijn partner nooit eens duidelijk antwoord gaf en zijn mening uitspreekt.
Overigens mag ik Claire best wel maar dit vind ik een rottrekje.
Ik snap zijn redenatie welquote:Op maandag 5 mei 2008 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is bang voor de mensen die alleen de finale kijken en dan denken zo die Brian zit er het langst dus die moet winnen.Beetje dom van Huub,want wie gaat er bellen als je nooit gekeken heb.
Uit elkaar of onderuit? Een klein verschilletje.........quote:Op maandag 5 mei 2008 00:56 schreef mootie het volgende:
uit betrouwbare bron,amanda schijnt iemand op de golfbaan zo onderuit getrokken te hebben dat het onmogelijk is dat zij daar ooit nog eens mag komen.en brian schijnt daar dood ziek van te zijn alleen wij allen zouden daar nooit iets van te horen krijgen...
Eva1970/VOL
Lijkt me sterk....Amanda vroeg vrijdag nog of ze meemocht. Toevallig stonden er rijlessen geplanned.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:56 schreef mootie het volgende:
uit betrouwbare bron,amanda schijnt iemand op de golfbaan zo onderuit getrokken te hebben dat het onmogelijk is dat zij daar ooit nog eens mag komen.en brian schijnt daar dood ziek van te zijn alleen wij allen zouden daar nooit iets van te horen krijgen...
Eva1970/VOL
Vind het ook belachelijk dat Huub niet zeker van een finale plaats is.Hoor die vakantiegangers nooit over hun angst om weg te moeten 15 mei.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:58 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden.
Dit is ook het vuile van die stemmingsronde.... waar B en A zeker van een finale plaats zijn.... moet Huub van alles proberen om de finale te halen. Ik vind het misselijk makend.
Waar B en A als het perfecte stel geprofileerd worden terwijl dat onterecht is moet het stel wat in mijn ogen misschien wel toekomst heeft kapot gemaakt worden.
Alles voor B en A toch? Febo, stelletje klootzakkuh...
Huub neigt er toch na om Jaap niet meer op de laatste plek te zetten en proberen Brian eruit te spelen....... dit bevalt Claire nietquote:Op maandag 5 mei 2008 00:58 schreef akveor het volgende:
Claire en Huub hebben woorden.
Dit is ook het vuile van die stemmingsronde.... waar B en A zeker van een finale plaats zijn.... moet Huub van alles proberen om de finale te halen. Ik vind het misselijk makend.
Waar B en A als het perfecte stel geprofileerd worden terwijl dat onterecht is moet het stel wat in mijn ogen misschien wel toekomst heeft kapot gemaakt worden.
Alles voor B en A toch? Febo, stelletje klootzakkuh...
Maar het is wel heel toevallig dat de week daarvoor ook al de rijlessen precies tijdens de golfles geplanned staan. En ja, ik denk dat ze heel wat verzwijgen voor Amanda.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me sterk....Amanda vroeg vrijdag nog of ze meemocht. Toevallig stonden er rijlessen geplanned.
Tenzij Amanda gewoon dat niet verteld is en ze dat gewoon voor haar verzwijgen de laatste weken.
(In dat geval vraag ik me steeds meer af hoe onverantwoordelijk de Febo met A gaat).
nee, die hebben het er alleen maar over wie van hun tweeen gaat winnenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het ook belachelijk dat Huub niet zeker van een finale plaats is.Hoor die vakantiegangers nooit over hun angst om weg te moeten 15 mei.
Tot zover snap ik dat... maar ik snap niet dat Huub niet bedenkt dat dan de Brianstemmers dan waarschijnlijk voor Amanda gaan. Maar idd als er 2 miljoen kijkers stemmen zijn er veel losse flodders... maar er kan een hele week gestemd worden. Dus de laatste week op TV kan ook erg bepalend worden. (Goeie aktie van NL).quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik snap zijn redenatie wel
Ze gokken op 2 miljoen kijkers (normaal 500.000???) bij de finale.... dus gegarandeerd gaan er mensen sms-en die dat normaal niet doen.
Huub denkt (en ik ook) dat gezien de manier waarop Brian wordt neergezet in de uitzending en hij de langszittende miljonair is, hij de meeste stemmen gaat krijgen.
Deed Lieke ook altijd alleen die gilde er nog even wat vooraf en tussendoor maar wederom heeft Huub een partner waar geen goed mee mogelijk is lijkt me.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Typerend ook dat Claire gelijk wegloopt als haar iets niet zind, ipv het uit te spreken. Nee, dan gaat ze gelijk een brief tikken naar de een of ander ipv het ut te spreken.
Ik denk dat het erg moeilijk voor Claire gemaakt wordt om de finale te halen. Misschien baalt ze misschien nog wel eerder omdat ze niet samen de laatste week mogen doorbrengen met elkaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub neigt er toch na om Jaap niet meer op de laatste plek te zetten en proberen Brian eruit te spelen....... dit bevalt Claire niet
Maar als Huub zegt wil je het onderbouwen, zegt ze dat Jaap niet te vertrouwen is en ze baalt van het eindspel, want ze denkt dat haar einde is en eigenlijk geen zin heeft om erover na te denken...
Ik snap haar reactie ook wel....... toch vond ik Huub nu echt niet onredelijk
Claire is een heel ander meisje.......... Lieke liep hooghartig en arrogant weg...... Claire nietquote:Op maandag 5 mei 2008 01:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Deed Lieke ook altijd alleen die gilde er nog even wat vooraf en tussendoor maar wederom heeft Huub een partner waar geen goed mee mogelijk is lijkt me.
Ik ook....betreur het nog steeds dat Huub zzich op bepaalde momenten zo heeft laten gaan....quote:Op maandag 5 mei 2008 01:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Claire is een heel ander meisje.......... Lieke liep hooghartig en arrogant weg...... Claire niet
Als je nu het gesprek luister, is het gewoon tussen twee mensen..... ik mag ze allebei graag
Alles voor het spel, met in z'n achterhoofd dat het nooit zou eindigen met een SMS-finale ....quote:Op maandag 5 mei 2008 01:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik ook....betreur het nog steeds dat Huub zzich op bepaalde momenten zo heeft laten gaan....
Ze zit er weer lekker vrolijk bij op de caps hier. Wat is er met haar? Heeft ze nog wat zinnigs in te brengen?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Typerend ook dat Claire gelijk wegloopt als haar iets niet zind, ipv het uit te spreken. Nee, dan gaat ze gelijk een brief tikken naar de een of ander ipv het ut te spreken.
Ik geloof haar zo, helaas.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
grrrr claire....
waar denk je aan?
niks
nee nee spreek je uit
nee ik denk gewoon... niks...
Denk het wel.... zij kan bepalen of Huub blijft of niet. Ik denk dat ze dat prima in de gaten heeft.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zit er weer lekker vrolijk bij op de caps hier. Wat is er met haar? Heeft ze nog wat zinnigs in te brengen?
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:33 schreef akveor het volgende:
Zou Claire er over nadenken om Huub weg te stemmen? Het is wel het meest logisch.... gewoon voor haar eigen kansen gaan. Huub wegstemmen is zij in de finale. Met een erg kleine kans dat wel maar een kans is een kans.
Ah, dus daar gaat ze zich al naar gedragen, op die manier.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk het wel.... zij kan bepalen of Huub blijft of niet. Ik denk dat ze dat prima in de gaten heeft.
oh heb ik wat gemistquote:Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |