SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Je moet filmpjes plaatsen, krijg je 5 tot 7 punten voor..quote:Op zondag 11 mei 2008 09:13 schreef bbfakir het volgende:
Gelukkig doet hij het. Ze hebben een review van mij geplaatst. Krijg je toch 2 punten voor.
Ik had één opmerking gemaakt bij een product dat er ''DVD in de titel stond ipv Blu-ray'' en krijg gelijk van Dylan 2 DX pointsquote:Op zondag 11 mei 2008 14:33 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Je moet filmpjes plaatsen, krijg je 5 tot 7 punten voor..
Je kan gewoon, meteen nadat je een order plaats, bij Costumers Service Express ''Change Order'' kiezen, dan doe je ''Original SKU: ****'' of 0000 ofzo, en dan New SKU hetgene wat je wilt.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:32 schreef Stinosss het volgende:
Iedereen zit hier wel leuk allemaal puntjes te sparen, maar heb je al eens gekeken bij de producten die je met die punten kunt krijgen? De helft is er niet meer, en wat ze nog wel hebben is rotzooi.
14 werkdagen. Jij mag dus al ''klagen''quote:Op maandag 12 mei 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoelang dien je te wachten voor dat je kan klagen dat iets niet aangekomen is
2 zendingen tergelijk verzonden de 19de april , aangekomen 25 april, tenminste 1 van de 2 , de andere is er nog steeds niet.
Niet illegaal voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:17 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. Vraag me toch een beetje af of zoiets illegaal is in Nederland..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4346
Op zich wel leuk om te hebben als je een grote achtertuin hebt of zo..
Een R6 kaartje voor de DS, de andere zending met 2 pennetjes voor de ds zijn wel aangekomen met als kenmerk ds accesoiresquote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
14 werkdagen. Jij mag dus al ''klagen''
Wat zat er in als ik vragen mag? Als het niet iets duurs was dan geven ze je geld terug of zenden ze een nieuwe geloof ik.
quote:Status:
(of current
shipment) On 5/8/2008:
Processing - Contact us for updates.
Gewoon nog even wachten, dat had ik ook een keer voor één dag en toen ineens een dag later kreeg ik een mai ldat het geshipped was.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:16 schreef Bobsch het volgende:
Ik heb nu acht dagen geleden een stelletje oordoppen besteld, deze.
Nu staat hij al een dag of vier/vijf op 'Status: Processing - Contact us for the latest update.'
Het product is volgens DX gewoon op voorraad, en 'ships in 1 to 3 days'.
Is het normaal dat de bestelling zo lang op processing blijft staan en ik dus nog steeds geen bericht heb gehad of het product verzonden is?
Dit staat er dus:
[..]
DealExtreme verkoopt vanaf vandaag zelf ook die brillen, voor groene EN rode lasers.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Gebruik google met de zoektermen: laser safety goggles of de Nederlandse versie van deze termen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |