hier was ik ook al op zoek naar hahahquote:Op zondag 4 mei 2008 22:51 schreef MASD het volgende:
Mên, zit ik een beetje rond te kijken, kom ik slijm tegen. Blijft geweldig binnenkort maar bestellen.
hihihi
[onz]quote:Op zondag 4 mei 2008 22:51 schreef MASD het volgende:
Mên, zit ik een beetje rond te kijken, kom ik slijm tegen. Blijft geweldig binnenkort maar bestellen.
hihihi
ik hoop ook dat mijne deze week komtquote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef arnold-d het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketje deze week binnen komt,.. 25e verzonden, en de andere 3 of 4 mei verzonden
Deze lijkt er verdomd veel op, daarom heb ik die ook besteld. En die bevalt mij heel goed. Hij klikt lekker enzo en hij werkt altijdquote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet zo dol op die plaatjes die ze erop drukken/graveren..![]()
Deze is wél erg mooi, maar helaas uitverkocht.![]()
wat heb jij besteld dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik hoop ook dat mijne deze week komt28e verzonden
, wat heb je besteld
?
* sorry voor de nieuwschierigheid weerhaha *
quote:Op zondag 4 mei 2008 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze lijkt er verdomd veel op, daarom heb ik die ook besteld. En die bevalt mij heel goed. Hij klikt lekker enzo en hij werkt altijd
En de gift box is wel mooi.
Ik heb ook die matted black , die is ook prima enzo, maar die matted grey vind ik nog steeds de beste.
Een vriend van me heeft die antique war themed lighter, en ik moet zeggen, die is best mooi hoor! In het echt dan, op de foto ziet het er niet veel soeps uit. Mooi relief enzo, en niet duur.
gaafquote:Op maandag 5 mei 2008 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geniaal, kijk bij die antique war themed lighter. Blijkbaar hebben ze een Duitse versie daarvan naar bepaalde klanten verstuurd
.
Staat bij de comments:
[ afbeelding ]
Voor mensen die Team pistol aanstekers bestellen op dealextreme: Ik heb ook extra vuursteentjes besteld voor de aanstekers, werken beter dan de originele. Nu elke keer gelijk de eerste keer aan, met de originele steentjes duurde het soms twee tot drie keer voor hij vlam vatte. Erg goedkoop, en je krijgt er 18: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4063
niceequote:Op maandag 5 mei 2008 00:04 schreef arnold-d het volgende:
[..]
wat heb jij besteld dan?
Ik heb net weer een bestelling geplaatst![]()
met dat smurrie spul
magneten
verrekijker![]()
![]()
en een telefoon opendraaier set![]()
en mijn bestelling verzonden @ 25e
For iPod Noise Isolation Earbuds x 1 Shipped $1.99 -
True Green Laser Pen 30mW x 1 Shipped $24.82 -
In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Shipped $3.94 -
Cute Mario Figure Keychain (2-Pack) x 1 Shipped $2.95 -
Red Laser Keychain (5mW) x 2 Shipped $1.99 -
en vandaag/gister verzonden.
2 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
11018 Romisen L-A030 30mW Mini Green Laser (CR123A 3.6V)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
bezorgd tnt gewoon vandaagquote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef jpg97 het volgende:
vandaag pakketje binnen gehad
ff kijken of ze nog iets nieuws hebben
Ja, dat had ik toendertijd ook meegekregen. Die sturen ze alleen niet meer op, daar letten ze nu wel opquote:Op maandag 5 mei 2008 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geniaal, kijk bij die antique war themed lighter. Blijkbaar hebben ze een Duitse versie daarvan naar bepaalde klanten verstuurd
.
Staat bij de comments:
[ afbeelding ]
Back Orderedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:56 schreef bbfakir het volgende:
Mijn zaklantaarntje is binnen. Beslist een aanrader. Ontzettend helder licht en voelt heel solide aan voor zo'n klein ding. En natuurlijk geen geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |