Ik blijf het verdedigen: Starbucks is niet bedoeld om "goede koffie" te halen. En blijkbaar denken mensen dat nog steeds.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Starbucks.. wat heb ik daar een hekel aan gekregen zeg in de US. Echt ELKE straat zit er wel een, tot vervelens aan toe. Zelfs binnen sommige winkels zit weer een starbucks winkel... loop je in een boekwinkel rond, stuit je opeens op een starbucks balie![]()
Kunnen die mensen zelf geen koffie zetten ofzo... zo speciaal is die starbucks nou ook weer niet, redelijk overrated iig.
Ja hoor, ging wel. Maar ik vind het nog steeds te licht 's ochtends hier. Wat laten lamellen een hoop licht door zeg! Ik moet alleen een keer goed nadenken wat de beste/handigste manier is om dat te fixen. Gordijnen voor mijn ramen of voor mijn bedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Een zeer goed ideeIk wacht even tot het zonnetje goed voor mn huis schijnt, en dan ga ik daar zitten
Hoi Timlekker uitgeslapen?
Je lamellen inkleuren met een merkstiftquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja hoor, ging wel. Maar ik vind het nog steeds te licht 's ochtends hier. Wat laten lamellen een hoop licht door zeg! Ik moet alleen een keer goed nadenken wat de beste/handigste manier is om dat te fixen. Gordijnen voor mijn ramen of voor mijn bed
ja, dusquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
omg, een moeder die tegen haar kindje staat te schreeuwen buiten:
'ben je nou helemaal gek geworden! Ik heb gezegd dat je hier moest blijven! IK KOM ER ZO AAN! Godverdomme! Ik ga nooit meer met jou naar de stad!!!'!
![]()
![]()
Plaatsvervangende schaamte.![]()
Wat een idee!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je lamellen inkleuren met een merkstift
Jawel, maar ik ben er niet van overtuigd dat het een goed idee is. Ik heb dan stevige gordijnen nodigquote:
Ik begin inderdaad te merken dat het al wat went, maar nog niet genoeg om lekker tot half twaalf uit te slapenquote:Maar ik kan je zeggen dat je snel gewend raakt aan slapen in een lichte kamer hoor.
En dat is handig mocht je ooit nog naar A&O hostel in Hamburg gaan, want daar waren geen gordijnen/lamellen/zonwering/enige vorm van raambedekking![]()
![]()
![]()
De vrachtwagenchauffeurs op de snelweg erlangs zullen wel blij zijn met hun route
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Etcetera het volgende:
nou zo moeilijk was dat punt niet waar iedereen moeite mee hadmaar je moet het wel net ff weten hoor
was net een meisje aan het bellen: 'het is een vriend van je broer? heb je nou niet een keer genoeg van die vrienden van je broer?'
Was echt lekker buiten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef LadyBlack het volgende:
Een zeer goed ideeIk wacht even tot het zonnetje goed voor mn huis schijnt, en dan ga ik daar zitten
Hoi Timlekker uitgeslapen?
Het is alleen ook nog eens 1,5 uur reizenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Naar college gaan en als het niet door blijkt te gaan lekker een cappuccino in de zon op een terras gaan drinken![]()
Of iets anders lekkers voor als je geen koffieleut bent, somehow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |