Misschien een stomme vraagquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Damn!
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.
Wil gewoon zo lang mogelijk genieten
Start -> Statsquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraagMaar waar kan je zien hoeveel procent je voltooid hebt van de game?
Dat geld is wel handig voor de latere missies, en dan vooral om armor, rocket launchers en granaten te kopenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Damn!
Dan ben je er wel echt doorheen geraced!
Ik probeer echt alle missies goed te doen en doe ze zo nodig over als ik het niet relaxt vind gegaan.
Zit nu op 15 uur spelen en zit op 21% van de game en heb 540.523 dollar
Geen idee wat ik verder met dat geld moet.
Wil gewoon zo lang mogelijk genieten
Little jacob, ai on ai mi brethenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
Second that!quote:
jacob is veeeeeeeeeeeeeel leukerquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de beste character? Jacob is wel tof, maar heb net Packie missies gedaan, en hij is eigenlijk veel leuker uitgewerkt. Beetje een Brucie, alleen niet zo'n sukkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit btw nu bij Three leaf clover... maar dat is wel een pittige missie!but not in a gay way?quote:Brucie is het grappigstDit keer zonder signature
Ik vind eigenlijk alleen Little Jacob en Brucie grappig, Packie vind ik verder wel tof. Maar de rest van de personages vind ik tegenvallen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:47 schreef PrinceLu het volgende:
Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegtquote:
Daarom heb ik de ondertiteling aangezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik echt geen ene fuck snap van wat hij zegtOok wel grappig, ik ging met hem wat eten, komt er rook uit de ramen van de auto. Zit die gast gewoon te blowen in mijn auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Heb ook speciaal voor Little Jacob mijn ondertitels aangezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef Nuna het volgende:
[..]
Daarom heb ik de ondertiteling aangezet. One love me breda
Hier hetzelfde probleem, foto's genomen van dat wijf en opgestuurd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef kookie_monster het volgende:
Ik zit nu al een uurtje doelloos rond te rijden, maar er komen gewoon geen sms-jes/telefoontjes meer. De laatste missie die ik heb gespeeld is die waarin je allemaal foto's moet nemen van dat gekidnapte wijf uit haar roze cabrio, iemand enig idee hoe verder te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |