abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58623350
quote:
Op maandag 12 mei 2008 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
FF foto van me tv gemaakt.

[ afbeelding ]

Sultan RS
Deze wagen vind ik echt he fijnst om in te rijden.
Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!

Voor alle oplettende die nu denken wat een kneus hij kan niet eens FBI spellen dat is dan mooi je eigen fout want hij heet echt FIB Buffalo
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58625468
Hm, op een of andere manier zijn mijn savegames beschadigd . Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen
  maandag 12 mei 2008 @ 14:35:03 #153
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58626838
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Nuna het volgende:
Hm, op een of andere manier zijn mijn savegames beschadigd . Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen
Ik hoop dat dat niet gebeurd bij mij :p ik zit namelijk nu op 82% en heb al 50 duiven.
kut duiven
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_58630583
Sinds die update kan ik niet meer normaal gamen. Ik zie dingen op straat spawnen, vooral als ik hard rijd, maar ook als ik sloom rijd. Het is zo irritant! Ik zat laatste even in een boot en toen zag ik allemaal van die pillonen in het waten nog geen 5 meter voor me spawnen. En ik reed laatst in een auto, en toen zag ik een stunt (dacht ik) reed ik er snel naartoe om eroverheen te gaan. En toen was het geen stunt en knalde ik hard tegen een muurtje aan (want dat was het). Echt fucking irritant.
pi_58632003
50 uur zonder problemen gespeeld hier.
なんだっけ
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:44:31 #156
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_58641572
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ben het even kwijt, waar ken ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook alweer van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen sig dus
pi_58671126
Als ik GTA4 opnieuw installeer loopt ie dan weer soepel? zodat ik dingen niet meer voor me zie spawnen, en heb ik mn savegames dan nog?
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:30:21 #158
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_58688804
Nu bij het 2e savehouse echt lekker
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_58689209
Ben ik de enige die zich beetje frustreerd aan gta? Ik vind de game zo ontzettend moeilijk geworden. Ik moet echt de missies 4 a 5 keer overdoen.. en ben net een tijdje op het tweede (middelste) eilland.

moet een missie doen voor brucie (no 1.) lukt me niet
moet een missie holland street.. lukt me niet
moet een missie wrong is right doen.. lukt me niet

Ik blijf gewoon problemen krijgen met de besturing.. knal overal tegen aan.. kan niet schieten terwijl ik in auto zit, etc. begint een beetje te irriteren dit..

en als een missie niet lukt moet je de hele missie weer overdoen, want soms wel een kwartier kan duren..
Dit keer zonder signature
pi_58689443
Misschien moet je de rem eens opzoeken.. Zo moeilijk is het toch niet? Zelfs ik kan het
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:46:31 #161
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58690349
Ik ben nu ook bij het 2e safe house en vindt de missies soms ook best lastig. Wat ik vooral vervelend vind is dat je de hele missie van het begin af aan over moet doen als het niet lukt. Waarom zitten er geen chekpoints in als je met een missie bezig bent ? Dat zou het voor mij een stuk leuker maken.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_58690591
Erm.. Ik heb sommige missies op z'n hoogst 3 keer over moeten doen en ik vond de game eik nog te makkelijk.
Vaak waren de mislukte missies van die flut fouten waar ik teveel haast had om er doorheen te knallen.
なんだっけ
pi_58690819
quote:
Waarom zitten er geen chekpoints in als je met een missie bezig bent ?
yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..
quote:
Misschien moet je de rem eens opzoeken.. Zo moeilijk is het toch niet? Zelfs ik kan het
Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!
pi_58692500
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..
[..]

Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!
Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speel Maarja, misschien moet het je ook een beetje liggen. En de handrem zou ik trouwens niet vaak gebruiken, daar kan ik ook niet zo zo goed mee overweg.
pi_58694530
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 21:34 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speel Maarja, misschien moet het je ook een beetje liggen. En de handrem zou ik trouwens niet vaak gebruiken, daar kan ik ook niet zo zo goed mee overweg.
hoe rem je dan? l2 of x?
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:18:09 #166
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_58695066
L2 ja, mits je de controller scheme niet hebt aangepast.. Het duurde voor mijzelf ook even voordat ik in de gaten had dat de handrem niet zo handig meer is.. Behalve bij motors dan, daar gebruikt ik m nog graag... In vorige GTA's was ik echt een handrem junkie, maar da's nu wel anders.
Nee jij bent lekker. =X
  vrijdag 16 mei 2008 @ 07:44:14 #167
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58698811
Ff een vraagje over snow stom
SPOILER
pi_58698955
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:00:25 #169
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58699472
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Nuna het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_58700385
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:36:00 #171
141006 Markofnikoff
ten·den·ti·eus (bn.)
pi_58701143
quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!

Voor alle oplettende die nu denken wat een kneus hij kan niet eens FBI spellen dat is dan mooi je eigen fout want hij heet echt FIB Buffalo
"are you FIB?"
"I am no fucking gay"
My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
pi_58701521
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef janrad het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:22:27 #173
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_58703501
Over Snowstorm:
SPOILER
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:38:32 #174
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_58705189
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Over Snowstorm:
SPOILER
Nog een keer snowstorm
SPOILER
pi_58707016
quote:
Maar ik kreeg de boot niet gestart, hoe werkt dat ? Is dat net als bij een auto ?
gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')