Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
FF foto van me tv gemaakt.
[ afbeelding ]
Sultan RS![]()
Deze wagen vind ik echt he fijnst om in te rijden.
Ik hoop dat dat niet gebeurd bij mij :p ik zit namelijk nu op 82% en heb al 50 duiven.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:08 schreef Nuna het volgende:
Hm, op een of andere manier zijn mijn savegames beschadigd. Nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:14 schreef Wessiej het volgende:
Ben het even kwijt, waar ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..quote:Waarom zitten er geen chekpoints in als je met een missie bezig bent ?
Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!quote:Misschien moet je de rem eens opzoeken.. Zo moeilijk is het toch niet? Zelfs ik kan het
Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speelquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
yep.. gewoon als je missie niet gehaald hebt reply en dat je dan gelijk b.v. halverwege de missie bent. Dat je niet eerste gezeur hebt dat je ergens heen moet rijden..
[..]
Remmen doe ik genoeg.. soms iets te veel denk ik! Ik sta meestal na een bocht dwars op de weg! denk ook dat het te maken heeft met dat dit mijn tweede ps3 spel is en ik hiervoor nooi zo'n controler heb vastgehouden. Ik knal echt overal tegen op.. En in sommige missies moet je nog richten en rijden tegelijkertijd. Dan merk ik toch dat ik een echte vent ben! een achtervolging is gewoon zo niet leuk!
hoe rem je dan? l2 of x?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:34 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm GTA is mijn eerste spel ooit dat ik op een spelcomputer speelMaarja, misschien moet het je ook een beetje liggen. En de handrem zou ik trouwens niet vaak gebruiken, daar kan ik ook niet zo zo goed mee overweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
Ff een vraagje over snow stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Nuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:44 schreef janrad het volgende:
Ff een vraagje over snow stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
"are you FIB?"quote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Er zijn een paar van die dikke bakken die ook lekker rijden hoor zoals de FIB Buffalo... En die chrysler look-a-like, damn!![]()
Voor alle oplettende die nu denken wat een kneus hij kan niet eens FBI spellendat is dan mooi je eigen fout want hij heet echt FIB Buffalo
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:00 schreef janrad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Over Snowstorm:Nog een keer snowstormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
gewoon in de boot klimmen en voor het stuur gaan staan. Dan gewoon de toets indrukken die je normaal ook indrukt om een auto in te stappen..quote:Maar ik kreeg de boot niet gestart, hoe werkt dat ? Is dat net als bij een auto ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |