Huub kennende heeft ie daar maling aan. . . . Maar inderdaad, beter van niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach de humor van paardenrukker Brian wordt soms ook niet begrepen... dit is de zwarte humor van Huub.
Hij kan het beter niet doen omdat veel mensen dat niet zullen begrijpen.
Eens. Wat niet wil zeggen dat het geen zwarte humor is.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een sketch met Hilter is één ding: maar op 4 mei is het volledig ongepast.
Ah, zo zit het dus, ik snapte er al niks van. Bedankt voor deze info en pech voor ST en ST.Brian.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:53 schreef Kaat38 het volgende:
Er was vanmiddag een radiouitzending in samenwerking met nowlive, daar zat een tv kijker en die is even duidelijk gemaakt dat brian niet altijd lief is zoals hij op tv wordt neergezet. meneer ST is de 'beschermheilige' van Brian en is nu pisnijdig. Ik heb het helemaal gevolgd en kan alleen maar zeggen: er werd niets gezegd wat niet klopt en ook, jawel op NL, spraken we erover dat Huub geen heilige is. Niks geen onzin dus.
Maar oké, nu is ST boos omdat er eens open werd gepraat over zijn 'kindje'.
Voor de nieuwsgierigenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Er was vanmiddag een radiouitzending in samenwerking met nowlive, daar zat een tv kijker en die is even duidelijk gemaakt dat brian niet altijd lief is zoals hij op tv wordt neergezet. meneer ST is de 'beschermheilige' van Brian en is nu pisnijdig. Ik heb het helemaal gevolgd en kan alleen maar zeggen: er werd niets gezegd wat niet klopt en ook, jawel op NL, spraken we erover dat Huub geen heilige is. Niks geen onzin dus.
Maar oké, nu is ST boos omdat er eens open werd gepraat over zijn 'kindje'.
Jaap vraagt overal toestemming voor, dat is niks nieuws.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit komt niet van de FEBO, ik geloof er niets van.....Anders zou Jaap echt niet om toestemming gaan vragen.....
Hmm, ik weet het niet. Vanmiddag kreeg Brian een telefoontje (dat ie zn gang kon gaan in de fitness) en Jaap een telefoontje (dat ie in kantoor moest blijven), en nog deed Brian alsof Jaap hem elk moment kon betrappen. En in deze situatie denk ik dan, het zou best een idee van de febo kunnen zijn, met of zonder dat Jaap zijn medeweten.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit komt niet van de FEBO, ik geloof er niets van.....Anders zou Jaap echt niet om toestemming gaan vragen.....
Artikel op NLquote:Op zondag 4 mei 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, zo zit het dus, ik snapte er al niks van. Bedankt voor deze info en pech voor ST en ST.Brian.
Jaap wist het al want hij kwam bijzonder snel op schoonmaakfitness.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Vanmiddag kreeg Brian een telefoontje (dat ie zn gang kon gaan in de fitness) en Jaap een telefoontje (dat ie in kantoor moest blijven), en nog deed Brian alsof Jaap hem elk moment kon betrappen. En in deze situatie denk ik dan, het zou best een idee van de febo kunnen zijn, met of zonder dat Jaap zijn medeweten.
Radio amateur krijgt een nieuwe defenitie..quote:Op zondag 4 mei 2008 19:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Artikel op NL
[ afbeelding ]
En de link naar het hun Internet radio.
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
EDIT: Dubbel maar ik laat hem gewoon staan.
Ik luister mee, thanks.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:59 schreef Varen het volgende:
knip
Vanavond dus live vanaf 19:00 uur
bron nowlive
Precies en ook daar werd de schijn opgehouden dat Jaap niet wist wat Brian aan het doen was. Dat zou Jaap nu ook heel goed kunnen doen, wetende dat de febo het tegen Huub heeft gezegd en toch 'voor de show' nog even toestemming vragen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaap wist het al want hij kwam bijzonder snel op schoonmaakfitness.
Haha... idd de eerste 7 minuten zijn nogal lachwekkend....quote:Op zondag 4 mei 2008 19:05 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Radio amateur krijgt een nieuwe defenitie..
Jups, waren mijn woorden dacht ik. Er zit een verschil in een geregisseerde actie en een spontaan idee. Ook van vanmorgen geloof ik dat het Brian's idee wel was, maar dat door dat gebrek aan personeel men moest arrangeren. Jaap wist denk ik niet wat er gebeurde, wel dat er wat gebeurde. Hij kreeg vast en zeker de order om in het kantoor te blijven.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Vanmiddag kreeg Brian een telefoontje (dat ie zn gang kon gaan in de fitness) en Jaap een telefoontje (dat ie in kantoor moest blijven), en nog deed Brian alsof Jaap hem elk moment kon betrappen. En in deze situatie denk ik dan, het zou best een idee van de febo kunnen zijn, met of zonder dat Jaap zijn medeweten.
Huh... Is dat waarom Brian en Amanda zich opnieuw in dezelfde kleren moesten heisen?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:09 schreef MargrietV het volgende:
Er is gefraudeerd door Brian tijdens ontslagronde... verder nieuws volgt.....
Is dat misschien de reden dat A & B van de week ineens in de kleren van de ontslagronde moesten lopen?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:09 schreef MargrietV het volgende:
Er is gefraudeerd door Brian tijdens ontslagronde... verder nieuws volgt.....
Mooi, zo hoort het ook.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:00 schreef Py het volgende:
Nou dat wordt dus allemaal niets met die dodenherdenkingplannen. Als je echt niets beter dan een Hitlerpak kan bedenken.![]()
Zal wel gewoon 2 minuten stil worden straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |