+ 1quote:Op zondag 4 mei 2008 18:37 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat de COS zo ongezellig is, reden om weinig te posten. Bedankt Yvonne, je doet iig een poging.
Waar lees je dat allemaal, op NL?quote:Op zondag 4 mei 2008 18:39 schreef rooie3 het volgende:
Stephan Tielemans.De contactpersoon van Amanda en Brian.Waarschijnlijk mag eric of Ilona niet meer op de afterparty komen,er schijnt iets gebeurt te zijn op die dag van DOB.Waar Lieke en Brian toen waren.Het word steeds spannender,smul hier wel van.Van mij part dondert het hele programma in elkaar.
Jups, die gaat er natuurlijk vol in.......voor je het weet heeft Jaap een blessure.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef blomst het volgende:
Brian heeft geen trek, denk dat die het worstelen met Jaap weer te serieus gaat nemen.
Dat doet hij dus nu al.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef blomst het volgende:
Brian heeft geen trek, denk dat die het worstelen met Jaap weer te serieus gaat nemen.
Ik ben wel benieuwd of Amanda echt gaat winnen van Claire.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef blomst het volgende:
Dat gaat me te ver.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
Huub wil dat Jaap een Hitler sketch gaat doen.
Jaap: ik weet niet of die mag dan moet ik bellen.
Huub: onze karakters zijn toch allang vermoord.
Als hij kerel is, dan doet hij het zelf.....quote:Op zondag 4 mei 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
In het stukje Breaking news.Er komt daar steeds meer te staan en word steeds spannender.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar lees je dat allemaal, op NL?Het laatste ben ik met je eens.
Dat gaat ernstig verquote:Op zondag 4 mei 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
Hij kan dan beter voor Napoleon gaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als hij kerel is, dan doet hij het zelf.....
Alleen doe ik het zonder persoonlijk te worden. Ik dacht dat het nu weer normaal kon gaan.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij geeft commentaar op mijn commentaar.
Ik doe precies hetzelfde.
Alstu.
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Claire zou zeggen: het ligt aan de manier waarop
Het kan ook heeeeel normaal gaanquote:Op zondag 4 mei 2008 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alleen doe ik het zonder persoonlijk te worden. Ik dacht dat het nu weer normaal kon gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |