ja volgens mij pingels om uit te maken wie thuis speelt.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:06 schreef Silenus het volgende:
Geen verlenging dus als het 1-0 blijft? Maar direct pingels?
Bij 1-0 wordt er een derde wedstrijd gespeeld. Die pingels zijn om te bepalen wie er die 3e wedstrijd thuis speelt.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:06 schreef Silenus het volgende:
Geen verlenging dus als het 1-0 blijft? Maar direct pingels?
Lekker rellen weer, leuk jaquote:Op zondag 4 mei 2008 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Hopen dat ADO nog gelijk kan maken. Veel meer een Eredivisie-club dan VVV.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:54 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme ik zat gisterenavond klaar met een pilsje, is het pas vanavond
Tegen veel meer clubs presteerde hij minstens zo slecht.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Deed hij niet al iets vergelijkbaars tegen Ajax dit seizoen?
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Zou best kunnen die gozer kan niet keepenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Kan hem geen ongelijk gevenquote:
Ach zo slecht was dat niet eens, dat is 1 van zijn betere momentenquote:
Mark.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Honda draait die bal nu in de kruising, mark my words.
Dat is toch afgesproken dat de scheids dat moet beslissen dus honda moet gewoon door spelen todat de scheids fluit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mark.
Ongelijk.
Knopper laat die Japanner tenminste zien dat je niet verder hoort te gaan op dat soort momenten
Nee er is afgesproken dat de scheids niet meer hoeft te fluiten, maar een niet op paper staande regel is dat je de bal uit sportiviteit gewoon over de lijn schiet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat is toch afgesproken dat de scheids dat moet beslissen dus honda moet gewoon door spelen todat de scheids fluit.
Oke dan moeten ze maar snel een regel op papier zetten want dit levert alleen maar problemen op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee er is afgesproken dat de scheids niet meer hoeft te fluiten, maar een niet op paper staande regel is dat je de bal sportief uitspeel
Iedereen weet van die regel af, maar Honda zag ruimte dus hij stapt nog maar even lekker door..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke dan moeten ze maar snel een regel op papier zetten want dit levert alleen maar problemen op.
Nou ja; doelbewust de man - ongeacht de situatie - en dan ook nog een opstootje veroorzaken. Volgens mij had Luinge hem anders geeneens een kaart gegeven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef _Mike_ het volgende:
Ach de overtreding viel opzich wel mee en geel geeft hem ook een schorsing
Luinge en Den Haag, die fluit daar altijd een beetje mild voor ADO om een beetje goodwill te kweken daar volgens mij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja; doelbewust de man - ongeacht de situatie - en dan ook nog een opstootje veroorzaken. Volgens mij had Luinge hem anders geeneens een kaart gegeven.
Hij moet toch wel veilig over de Geleenstraat kunnen lopen hequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Luinge en Den Haag, die fluit daar altijd een beetje mild voor ADO om een beetje goodwill te kweken daar volgens mij.
eensch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
Alleen vanavond al meer sfeer bij ADO dan een heel seizoen VVV bij elkaar.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:02 schreef _Mike_ het volgende:
Nog een extra reden dat VVV eruit mag, ze hebben de zelfde klappers als AZ
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
Gelul. Hij krijgt mandekking in een zone systeem. ADO offert spelers op om hem het spel te beletten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Sinds de aankondiging van zijn vertrek speelt Amrabat als een natte krant. Werkelijk waar.
Toeschouwersaantallen zeggen niet alles over de sfeer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
![]()
Voor ADO een van de wedstrijden die er echt om gaat en het stadion zit nog niet eens halfvol
Ben je ooit bij VVV geweest. Daar sluiten de bierpompen pas bij het overlijden van de barkeeper.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:33 schreef Blawh het volgende:
Dan heb ik een gehoorstoornisquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toeschouwersaantallen zeggen niet alles over de sfeer.
5000 kunnen meer lawaai maken dan 30.000.
Lekker boeiend, er zitten nu net zoveel mensen als in een bijna volle Koel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
![]()
Voor ADO een van de wedstrijden die er echt om gaat en het stadion zit nog niet eens halfvol
Dat de bierpompen aanstaan heeft vrij weinig met sfeer te maken, niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je ooit bij VVV geweest. Daar sluiten de bierpompen pas bij het overlijden van de barkeeper.
ADO in de op 2 na grootste stad van Nederland. Zet deze wedstrijd in de kuip of de Arena. En alleen de bovenste ring in vak H-2 is vol
Ja daar ligt het aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend, er zitten nu net zoveel mensen als in een bijna volle Koel.
En dat stadion ligt trouwens op een gigantische kutplek, eerder in Nootdorp/Ypenburg dan in Den Haag
Dat is wel helemaal waar natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toeschouwersaantallen zeggen niet alles over de sfeer.
5000 kunnen meer lawaai maken dan 30.000.
Klopt. Maar als er in het ADO stadion de bierpompen aanstaan gaan ze daarna vechten in Venlo bellen ze hun oma op dat ze van haar houdenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat de bierpompen aanstaan heeft vrij weinig met sfeer te maken, niet?
Als ze dit stadion in het zuiderpark hadden gebouwd had het zeker een stuk voller gezeten.quote:
Betwijfel ik. Was de helft al afgebroken geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als ze dit stadion in het zuiderpark hadden gebouwd had het zeker een stuk voller gezeten.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Was de helft al afgebroken geweest
Maar heeft wel een derde versnellingquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een heerlijke voetballer die Honda, fysiek erg slecht alleen.
MVV of RKCquote:
rkc dusquote:
En na 15 minuten spelen stond MVV achter met 2-0quote:
dus...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
VVV is veel te laat op gang gekomen, eerste helft bakten ze er niks van.
triest, wedstrijd vanf het jaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iedereen op het strand. RKC - ADO dus gaat weer moeilijk worden voor ADO
Op het strand om 8 uur savondsquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iedereen op het strand. RKC - ADO dus gaat weer moeilijk worden voor ADO
wij niet nee.......toch 6 punten laten liggen tegen die gasten. hoe is het mogelijk vraag je je af.quote:
idd stomme politiestakingquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:10 schreef 9christensen het volgende:
jammer voor vvv
zo doamtquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd stomme politiestaking
Nu kom ik nog nie in de koel. Volgend jaar met de beker dan maar.
iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:15 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wij niet nee.......toch 6 punten laten liggen tegen die gasten. hoe is het mogelijk vraag je je af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |