Je zegt niets fout, ik ga akkoord met je, het negatieve commentaar is gericht naar diegene die zeggen dat die "lijnen" niet mooi zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Quote je mij om mijn opmerking uit te leggen met plaatjes of zeg ik iets fout?
Ik heb liever dat de hoes tegenvalt (hoewel ik hem erg mooi vind) dan dat het album zelf tegenvaltquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef rood_verzet het volgende:
De titel vind ik overigens ook een beetje raar. Maar goed gaat immers om de muziek. St. Anger had een best gave hoes (hoewel kent iemand de grap van St.Wanker? de hand houdt dan een pik vast)maar goede muziek was er niet echt op te vinden en alle andere albumhoezen zijn ook wel mooi (vooral de eerste 4) maar dit...tja
Ik denk dat hij jou verhaal bevestigd. Zo vatte ik het tenminste wel opquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Quote je mij om mijn opmerking uit te leggen met plaatjes of zeg ik iets fout?
Iets eerder refreshenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou verhaal bevestigd. Zo vatte ik het tenminste wel op
5LP?! wtf? Wat staat daar in godsnaam allemaal op dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:14 schreef bassieVL het volgende:
Je hebt de gewone cd, dan de Coffin box, de 5LP versie, GH versie. Om maar te zwijgen van de versies uit het buitenland.
schaam schaamquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:23 schreef Ilovepie het volgende:
[..]
![]()
De onwetendheid van de jeugd![]()
[ afbeelding ]
Die "strepen"zijn magnetische veldlijnen.
De kist is een staafmagneet en veroorzaakt een magnetisch veld!
![]()
Nou lekker boeiend weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:34 schreef Haunter het volgende:
Echt een sterke en (naar mijn mening) een prachtige cover! Zeker passend in het rijtje MOP, RTL en AJFA.
Oja, het viel mij vandaag eigenlijk pas op (na wat gezeur op wat fora), dat de eerste "A" in het logo aangepast isop het officiële forum zijn sommigen daar echt over aan het janken. Dit terwijl het mij eerst niet eens opviel
![]()
Zie hier:
[ afbeelding ]
en hier de oude:
[ afbeelding ]
Zie pagina terug, al gepostquote:Op zondag 20 juli 2008 17:32 schreef Mr-Fluffy het volgende:
op Kerrang! Maiden Heaven plaat doet metallica een maiden cover, en ik moet zeggen dat het allemaal toch wel erg tof klinkt..
als het nieuwe album zo getuned/gezonden word als dit zit dat gedeelte terminste al goed!\
Ja sure, dat geld hebben ze echt niet meer nodig nuquote:Op maandag 21 juli 2008 14:00 schreef thedeedster het volgende:
Oftewel; hoe kunnen we zoveel mogelijk $ binnenhalen alvorens de eerste recensies binnenkomen.
Ik hoop op wat moois en de Iron Maiden cover is een stap in de goede richting. Maar vooralsnog ben ik sceptisch en koop ik niets meer van Metallica alvorens ik wat gehoord heb.
Wie heeft het interview nog waarin ze absoluut zeker zijn geen Unforgiven 3 te maken?quote:
Klopt, maar in dit geval komt het van metallica.comquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:39 schreef bassieVL het volgende:
Er duiken elke keer weer fake track lists op, zal deze ook wel weer zijn.
Zou ook nog eens kunnen omdat voordat St. Anger uitkwam er ook heel veel "nep-CD's" circuleerden op internet met de namen van de tracks op het album, waardoor ik dus pas na 7 albums gedownload te hebben de goeie had. Kan zijn dat ze nu willen voorkomen dat er mensen dingen op internet gaan zetten onder hun naam. Of ja, dan hebben ze dus de verkeerde naam en kun je dus makkelijker scheiden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:20 schreef Haunter het volgende:
Het zou mij niets verbazen als ze met ons zitten te fucken
Via Metclub heb ik een code gekregen van: 4 cijfers-1 letter- 4 cijfers- 1 letterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef Deansensitized het volgende:
Weet iemand hoe zo'n Platinum code eruit ziet kwa opbouw?
Die coffin?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb dus de nieuwe cd gepre-ordered... met code voor Mission: Metallica platinum... maar waar vind ik die?
Nee, eerst de cd. Coffin over twee weken.quote:
Nee ze hebben de laatste jaren nogal vette cd's gemaakt, Load/Re-Load en ST. Anger is niet typisch Metallica. Dus probeer ik m'n verwachtingen laag te houden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Twijvelen aan Metallica![]()
![]()
En klopt. Alleen pre-orderen tot aan de release.
Nou typisch Metallica?! St. Anger vind ik niet typisch Metallica. Load en Reload kunnen nog maar net door de beugel maar is niet typisch Metallica.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:17 schreef The_Dean het volgende:
Metallica is altijd typisch Metallica. Het is misschien geen thrash meer, maar gewoon volwassen hardrock/metal met ballen als kanonskogels.
Jij speelt over 30 jaar ook niet meer dezelfde muziek als nu.
Metallica is gewoon Metallica, wat ze ook spelen. Het is niet zomaar een band, het is een instituut
Damn, je zal als hobby gitarist maar zo'n ritme hebben als Hetfield.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:36 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou mijn ziel verkopen om zo te kunnen spelen als Hetfield.
Heb je dat?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn, je zal als hobby gitarist maar zo'n ritme hebben als Hetfield.
I wish, ik ken niemand die zo ' tight' is als hetfield.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je dat?
Kom soms in de buurt, maar damn
Wall of sound?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I wish, ik ken niemand die zo ' tight' is als hetfield.![]()
Maar hij heeft volgens mij op de dvd ' classic albums' verteld dat hij het te danken heeft aan de opnames van ...And Justice For All omdat hij keer op keer het ritme moest inspelen voor die ' wall of sound'
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:17 schreef The_Dean het volgende:
Metallica is altijd typisch Metallica. Het is misschien geen thrash meer, maar gewoon volwassen hardrock/metal met ballen als kanonskogels.
Jij speelt over 30 jaar ook niet meer dezelfde muziek als nu.
Metallica is gewoon Metallica, wat ze ook spelen. Het is niet zomaar een band, het is een instituut
Hebben ze toch al gedaan met Load en Reload?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als Metallica opeens besluit bubblegumpop te maken, is het dan ook nog een instituut? Waar ligt de grens eigenlijk?
Wat heeft iedereen toch altijd tegen die albumsquote:Op zondag 27 juli 2008 15:03 schreef kriele het volgende:
[..]
Hebben ze toch al gedaan met Load en Reload?
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch altijd tegen die albumsIk vind het echt 2 hele sterke albums met een heel volwassen sound.
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
Load en Reload kan op z'n tijd ook nog wel waarderen. Niet zo goed als de oudere albums maar nog steeds goed om te luisteren. St. Anger was voor mij de druppel. Dat album was niet 'Metallica-waardig"
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
Meh, ik blijf lekker 1 van de weinige fans die alle albums echt serieus leuk vind.
Niet omdat het van Metallica is of omdat de rest St.anger en de Loads haat.
Opzich wel triest dat je dan meteen een idioot schijnt te zijn volgens anderen. Het zal me jeuken, als ik ernaar wil luisteren doe ik dat.
Omg.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:31 schreef Krissinas het volgende:
En de e-card van Metallica is ook een feit: http://www.jimmyalter.nl/News/3973/Rock_zelf_met_Metallica!
quote:The Day Has Come
8/1/2008
Today we shot a video... nah, more like a short film really....for the first featured track from Death Magnetic. Directed by fellow Dane/filmmaker Thomas Vinterberg, we spent the better part of the afternoon playing "The Day That Never Comes" to a sold out crowd of dust and smoke just outside of Los Angeles, CA.... Should be ready to share with all of you at the end of the month, give or take...more to come...
Lekker voor je gear al dat stof. Versterker naar de teringquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:01 schreef Haunter het volgende:
Videoclip voor de eerste single "The Day That Never Comes" is opgenomen:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind deze maand dus
echt vet voor je, kheb ook nog meegedaan. neem je alles mee om te laten signeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Suzziieee het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het concert op 12 september in Berlijn!!Vooral omdat de kaarten niet via de reguliere manier te koop zijn
Maar eerst 15 augustus naar Belgie![]()
Want...
Eindelijk,eindelijk...eindelijk heb ik de meet en greet gewonnen!!Waaaaah...ben dr helemaal hyper van..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |