oh dat limburgquote:Op zondag 4 mei 2008 17:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah, nee.. ik bedoel Hasselt.. Pukkelpop
Wel een beetje overdreven niet? 5 % Van alle airplay bestaat uit Metallica materiaal? Dan zou ik op de radio om de 20 nummers een Metallica nummer voorbij moeten horen komen...quote:Op maandag 12 mei 2008 00:18 schreef Haunter het volgende:
Oh yeah.... trailers voor de nieuwe plaat:
http://www.dailymotion.com/country:ve/video/x5e15h_mission-metallica-teaser_music
I'm excited!
Achjoh boeien, allemaal promotie-geblaatquote:Op maandag 12 mei 2008 11:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven niet? 5 % Van alle airplay bestaat uit Metallica materiaal? Dan zou ik op de radio om de 20 nummers een Metallica nummer voorbij moeten horen komen...
Had ik boven al geplaatstquote:Op maandag 12 mei 2008 21:50 schreef bassieVL het volgende:
Nog een filmpje: http://www.vidilife.com/index.cfm?f=media.play&vchrMediaProgramIDCryp=5B0BF0A2-DBD4-4FBB-BC3C-3&action=12
Maakt ook niet uit.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:54 schreef bassieVL het volgende:
[..]
You're right. Ik had alleen op de Youtube link geklikt.
Ze hebben het denk ik over Amerika.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven niet? 5 % Van alle airplay bestaat uit Metallica materiaal? Dan zou ik op de radio om de 20 nummers een Metallica nummer voorbij moeten horen komen...
September.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef kriele het volgende:
Wanneer komt dat nieuwe album dan eindelijk eens?
De trailers gaven mij, en volgens mij iedere Metallica-fan en zelfs Blabbermouth gebruikers, in ieder geval wel een goed gevoelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef kriele het volgende:
Jezus, september pas? Omdat ze er al zo lang mee bezig zijn wordt het al erg moeilijk om de verwachtingen in te kunnen lossen.
Filmpjes? Gister? Ik heb er 3 gezien van mission metallica, bedoel je in 1 van die?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
September.
Zegt Lars in 1 van die filmpjes van gister ook, in September nieuw album en oktober tour.
En het staat ook op deze poster:
[ afbeelding ]
Nee, van het optreden van gister. Na afloop, bij de gebruikelijke bedankjes, zei Lars dit dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Filmpjes? Gister? Ik heb er 3 gezien van mission metallica, bedoel je in 1 van die?
maar wel live deze zomer al te zien..quote:
Klopt. En ik was erbij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:10 schreef knep het volgende:
strakke show op Pinkpop
leukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:33 schreef bassieVL het volgende:
Morgen last-minute naar Rock am RIng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |