Het was ook gewoon een sketch, geen terror.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:25 schreef akveor het volgende:
[..]
B en A hebben toch ook een plannetje tegen H en C? Dus dan staat ie toch in het middelpunt?
En volgens mij wees Huub Jaap erop dat het kinderachtig en nep was.... en in mijn ogen was dat ook zo.
Ja want anderen hebben iets aan hun handen.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is de paarden ook weer vergeten.
De hele nacht zelfverheerlijkend babbelen met Claire kan hij wel, maar na afloop ff wat dierverzorging (uiteraard met een sigaret in zijn stinkende mond) is blijkbaar teveel gevraagd.
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:25 schreef Py het volgende:
[..]
Daar gaat Jaap alleen maar extra scheten van laten, dus daar hebben ze uiteindelijk alleen zichzelf mee
Die worden in het weekend 's ochtends door achter gevoerd. De asootjes die al vanaf 10 uur op zijn en de beesten op stal laten staan, die moet je even boos aankijken,quote:Op zondag 4 mei 2008 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
De hele nacht zelfverheerlijkend babbelen met Claire kan hij wel, maar na afloop ff wat dierverzorging (uiteraard met een sigaret in zijn stinkende mond) is blijkbaar teveel gevraagd.
Is natuurlijk weer verboden door dat manipulerende kutwijf van een Flens.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:25 schreef akveor het volgende:
[..]
B en A hebben toch ook een plannetje tegen H en C? Dus dan staat ie toch in het middelpunt?
Lol.....ik zie hem langzaam maar zeker steeds harder gaan zweten......mocht dat gebeuren...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:26 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Brian de "hacker" hoeft er alleen maar voor te zorgen dat Fritz (Jaap zijn schaakprogramma) alleen nog maar in de beste stand speelt, ongeacht wat Jaap instelt. Zou toch ook wel vermakelijke streams moeten opleveren.. Jaap die alleen nog maar verliest
Waaromquote:Op zondag 4 mei 2008 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die worden in het weekend 's ochtends door achter gevoerd. De asootjes die al vanaf 10 uur op zijn en de beesten op stal laten staan, die moet je even boos aankijken,
Was het niet zo dat de Febo 's weekends voor de paarden zou zorgen?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:22 schreef mootie het volgende:
En weer vergeten ze de paarden, terwijl ze gisteren nog van Ellen op hun kop kregen.
Huub is juist degene die het meeste doet voor de paarden, alleen loopt hij er niet mee te koop.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub is juist degene die het meeste doet voor de paarden, alleen loopt hij er niet mee te koop.
Gisteren heeft Ellen ook al gezegd dat Amanda en Brian doodleuk gingen zonnen en zwemen en best de paarden hadden kunnen buitenzetten. Maar ze zijn nogal kort van memorie.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromHet zijn toch niet hun paarden? Laat die eigenaar er maar wat beter op letten. Vroeger hadden ze er daar iemand voor die dat deed.
Ze geven ze wel eten, maar zetten ze niet buiten, gisteren tenminste niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de Febo 's weekends voor de paarden zou zorgen?
Maar idd ze hadden Fries best even in de paardebak kunnen zetten. Al heb ik nog geen streams op de paardebak gezien.
Het interesseert ze gewoon nietquote:Op zondag 4 mei 2008 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren heeft Ellen ook al gezegd dat Amanda en Brian doodleuk gingen zonnen en zwemen en best de paarden hadden kunnen buitenzetten. Maar ze zijn nogal kort van memorie.
Ja en? Wtf is Ellen? Laat ze die beesten zelf maar buiten zetten als het haar dwars zit. Het is wat Blurk zegt, Huub regelt het meestal, dat moet ik hem nageven. Maar het is primair de verantwoordelijkheid van de eigenaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren heeft Ellen ook al gezegd dat Amanda en Brian doodleuk gingen zonnen en zwemen en best de paarden hadden kunnen buitenzetten. Maar ze zijn nogal kort van memorie.
Dus alleen de lusten en niet de lasten?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wtf is Ellen? Laat ze die beesten zelf maar buiten zetten als het haar dwars zit. Het is wat Blurk zegt, Huub regelt het meestal, dat moet ik hem nageven. Maar het is primair de verantwoordelijkheid van de eigenaar.
Wat mij betreft wel....het zijn miljonairs....Wat ik al aangaf, in het begin hadden ze een paardenmiep die het regelde. Alles wat Huub nu doet is mooi meegenomen, maar dat kunnen ze toch niet verplichten.quote:
Dan is het dus gewoon aso van Brian en Amanda dat ze niet even 3 minuten uittrekken om die dieren buiten te zetten.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel....het zijn miljonairs....Wat ik al aangaf, in het begin hadden ze een paardenmiep die het regelde. Alles wat Huub nu doet is mooi meegenomen, maar dat kunnen ze toch niet verplichten.
Straks staan die beesten al uren buiten iddquote:Op zondag 4 mei 2008 14:29 schreef akveor het volgende:
[..]
[...]
Al heb ik nog geen streams op de paardebak gezien.
Zo kun je het zien. Je zou ook kunnen zeggen dat, waar Huub die verantwoordelijkheid op zich genomen heeft, hij nu vet aan het verzaken is. Ik zelf vind geen van beide.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon aso van Brian en Amanda dat ze niet even 3 minuten uittrekken om die dieren buiten te zetten.
Volgens mij was er in samenspraak besloten dat ze beter op de paarden moesten gaan letten. Een negen maand geleden en gisteren ook. Ik meen dat Ellen ze toen ook al eens de keuze kad gegeven..... beter op de paarden letten of ze zou ze ophalen. Als ze die verantwoordelijkheid niet aankunnen moeten ze dat aangeven. Toen is iig besloten dat de Febo 's weekend de paarden zouden voeren.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wtf is Ellen? Laat ze die beesten zelf maar buiten zetten als het haar dwars zit. Het is wat Blurk zegt, Huub regelt het meestal, dat moet ik hem nageven. Maar het is primair de verantwoordelijkheid van de eigenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |