Vlak Blind, Heitinga en Petterson niet uit. De 95-generatie zie ik ook wel tot de laatste 16 of 32 komen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Saekerhett het volgende:
Persoonlijk denk ik trouwens dat Jari Litmanen, Dennis Bergkamp en Johan Cruijff het gaan uitmaken...
Waarom kiest niemand Wambertoquote:Op maandag 5 mei 2008 11:45 schreef Robar het volgende:
Wat zitten hier een ongelofelijk lastige poules bij inderdaad
Wacht maar straks als we bij de laatste 16 of zo zijn. Poules met Blind, Van Basten, Cruijff, Heitinga, Litmanen, etcquote:Op maandag 5 mei 2008 11:45 schreef Robar het volgende:
Wat zitten hier een ongelofelijk lastige poules bij inderdaad
Hoe kan je zo'n een oer-Fyenoorder nou als Ajacied allertijden voordragen?quote:
Thomas Vermaelenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n een oer-Fyenoorder nou als Ajacied allertijden voordragen?
Zou bijna hetzelfde zijn als de F'noorders Cruijff als oer-Feijenoorder zouden nomineren.
Heb je gelijk in. Heb er nu al spijt van. Ik ga het veranderenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:21 schreef RayMania het volgende:
Vertonghen heeft meer (en betere) wedstrijden gespeeld dan Stam, vreemde opmerking om dan over incest te beginnen.
Het gaat toch om je favoriete Ajacied allertijden en toch niet de beste allertijden?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n een oer-Fyenoorder nou als Ajacied allertijden voordragen?
Zou bijna hetzelfde zijn als de F'noorders Cruijff als oer-Feijenoorder zouden nomineren.
Larsson heeft toch gewoon 4 jaar bij Ajax gespeeld?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Thomas Vermaelen
Sjaak Swart
Peter Larsson Te kort bij Ajax gespeeld
Jaap Stam
Jan Vertonghen Zou incest zijn op hem te stemmen
Aron Winter
Dennis Gentenaar Moet ik dasn een reserve kiezen ?
Eddy Pieters Graafland
Te kort vergeleken met de anderenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Larsson heeft toch gewoon 4 jaar bij Ajax gespeeld?
Eddy 6 jaar, en 10 jaar bij Feyenoord. Lijkt mij geen persoon voor favoriete Ajacied. Maarja iedereen zijn eigen meningquote:
Bovendien, Jaap Stam heeft lekker lang bij Ajax gespeeld. 1 seizoen en een paar wedstrijdjes.quote:
Komt vooral door de 1995-periode, plus wat hij daarna allemaal heeft gepresteerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel opvallend dat Seedorf altijd als echte Ajacied wordt gezien terwijl die maar eigenlijk maar 1 of 2 seizoen echt in het eerste heeft gespeeld.
En hij is natuurlijk een produkt van de eigen opleiding!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt vooral door de 1995-periode, plus wat hij daarna allemaal heeft gepresteerd.
Bogarde wordt bijvoorbeeld ook vaak genoemd.
Ik heb daar ook erg op gelet, als ik keuze had tussen iemand die niet bij feyenoord en/of Psv gespeeld heeft of iemand die er wel gespeeld heeft dan wist ik het welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eddy 6 jaar, en 10 jaar bij Feyenoord. Lijkt mij geen persoon voor favoriete Ajacied. Maarja iedereen zijn eigen mening
En Kluivert dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb daar ook erg op gelet, als ik keuze had tussen iemand die niet bij feyenoord en/of Psv gespeeld heeft of iemand die er wel gespeeld heeft dan wist ik het wel
WAT een moeilijke poules zeg, met pijn en moeite spelers als Nuninga en B en M Laudrup weg moeten strepen.quote:Poule 9:
Sjaak Swart
Peter Larsson
Jan Vertonghen
Aron Winter
Poule 10:
Shota Arveladze
Gerrie Mühren
Sonny Silooy
Jesper Olsen
Poule 11:
Clarence Seedorf
Stanley Menzo