Wacht maar tot je 10 minuten kunt hoola-enquote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef linebear het volgende:
vanmorgen 6 minuten super hoola hoop gedaan
1900 keer.... wel erg vermoeiend hoor
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:21 schreef lilalush het volgende:
Mijn kat heeft het balance board als nieuwe slaapplek in beslag genomen
quote:Op maandag 12 mei 2008 13:04 schreef braak het volgende:
BMI heb ik inmiddels opgelost! weet iemand of het ook in het Nederlands kan? En nog een vraag: bij joggen staat er dat je met 2 man kan joggen, hoe werkt dit?
Bijna iedereen kan wel Engels hoor. En anders moet je het maar snel gaan leren, vind ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nederlands kan niet, das wel jammer anders hadden meer mensen er gebruik van kunnen maken aangezien de drempel dan lager is.
Je zegt het al goed, bijna iedereen kan het! En leren doe je makkelijk als je jong bent. Voor de ouderen zou wiifit ideaal kunnen zijn om meer te bewegen, en dan is het jammer dat er geen NL in zit als taal.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Bijna iedereen kan wel Engels hoor. En anders moet je het maar snel gaan leren, vind ik.
Ja, dat is ook zo. Maar voor "nieuwe" gamers is er die drempel en de ene stapt er makkelijker over als de ander. Het maakt mij niet zoveel uit, me engels is prima. Maar het is een gemistte kans van Nintendo, net als dat er geen trainingsprogramma is gebaseerd op jouw doel!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef Jane het volgende:
WiiFit is natuurlijk geen taalspelletje. Bovendien doen ze zowat alles voor. En dan nog, ook al was het de Japanse versie, dan snap je na een (paar) keer proberen wel wat de bedoeling is, lijkt me.
Ik vind het juist altijd een beetje nep als het in het Nederlands is vreemd genoegquote:Op maandag 12 mei 2008 20:42 schreef Naamah het volgende:
Maar het voelt wel een beetje 'overgeslagen' dat veel games wel in allerlei niet-engelse talen zijn, maar niet in het Nederlands.. Tenminste dat is toch zo? Of heb ik dat alleen maar bedacht omdat het vaak zo is?
Eens. Bovendien zal Wii Fit in zulke aantallen in Nederland verkocht worden, dat de kosten van lokalisatie geen probleem zullen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games als Wii Fit moeten gewoon in het Nederlands uitgebracht worden, Nintendo wil daarmee de hele familie aanspreken en dan is het wel zo handig dat iedereen het kan begrijpen.
Ikzelf wil absoluut NIET in het Nederlands gamen, maar dat doet niets af aan de stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |