mijn dagelijkste trainingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef McReal het volgende:
Ook leuk steppen combineren met gewoon tv kijken
*checkt fotoboekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet 5 kg afvallen van Meneer Wii Board
Maar dat wist ik zonder dat board ook al
Dat steppen is totaal niet moeilijk ofzo en ik ga er ook niet van zweten. Ik snap echt totaal het idee er niet achter om dit 30 minuten te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:08 schreef McReal het volgende:
Ook leuk steppen combineren met gewoon tv kijken
* Enchanter checkt fotoboek ook ....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet 5 kg afvallen van Meneer Wii Board
Maar dat wist ik zonder dat board ook al
Jullie kijken naar de verkeerde foto's. Op de foto linksonder is ze zeker meer dan 5 kilo te zwaar.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
* Enchanter checkt fotoboek ook ....
valt wel mee toch
Wat heeft banjo nou weer met wiifit te makenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG! Microsoft deelt een sneer uit naar Nintendo!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat heeft banjo nou weer met wiifit te maken
* disjfa geeft cybje een koekje
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
JA! Vandaag was het dan zo ver. EIndelijk ben ik jarig
Vanmorgen stond de WiiFit mij aan te grijnzen.....![]()
De eerste 30 minuten zitten er op. Natuurlijk ben ik veel te dik (BMI=31) en ondanks dat ik nét jarig ben is de Wiifitleeftijd 12 jaar ouder
![]()
De balansspelletjes zijn erg OK [14.gif] Skispringen![]()
Yoga is m'n ding (nog) niet![]()
JoggenDat moet inderdaad gewoon buiten.
Totaal erg puik
En inderdaad best wel leuk, ondanks de "your body seems a bit on the stiff side"-opmerking van de instructrice.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je doet eigenlijk dezelfde oefeningen, maar dan staand op een plaat
Dat gezeur op games en kinderen altijd. Laten die ouders die kinderen eens fatsoenlijk begeleiden dan, dan is er niks aan de hand. Ik speelde ook constant games toen ik jong was en ik ben er ook goed vanaf gekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hi-Hi
Er is commentaar gekomen op Nintendo omdat Wii Fit een kind in de categorie ''te dik" had geplaatst![]()
![]()
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=566754&in_page_id=1770&ito=newsnow
Hier een lijstje met webwinkels die Wii Fit hebben. Of ze de game ook daadwerkelijk op voorraad hebben moet je even zelf checken: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/wii+fit_Wii.htmlquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef Orealo het volgende:
Weet iemand een webshop waar ik wiifit kan krijgen met een wachttijd van <1 week?
Heb er volgend weekend eigenlijk een nodig!
Super, thanks!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier een lijstje met webwinkels die Wii Fit hebben. Of ze de game ook daadwerkelijk op voorraad hebben moet je even zelf checken: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/wii+fit_Wii.html
weet ik ook wel ik ben ook af en toe bij gekomen en ja verschillende tijdstippen hij geeft dan ook aan altijd rond zelfde tijd doen en dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, ik was tussen dag 1 en dag 2 een kilo lichter.
Je lichaam is ook niet altijd even zwaar. Even naar het toilet kan al 500 gram schelen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:54 schreef depax het volgende:
yup je kan afvallen
gistere 0.4 vandaag 0.9
bmi nu 29.17
tijd bezig 22 dagen
start bmi 30+
wil je dan nog afvallen lol :|quote:Op zondag 18 mei 2008 14:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ben gestart met 21.34 en kom niet hoger dan 22 en lager dan 21
ik heb nog steeds geen zin gehad mijn scores er in te zetten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ben lekker fanatiek bezig geweest vandaag, in totaal 3 uur![]()
Gelijk maar ff de FOK-Wiki bijgewerkt
Je moet dat inderdaad niet te serieus nemen. Je leeftijd kan ook makkelijk met 10 jaar verschillen tussen twee tests. Wii Fit is leuk om fysiek bezig te zijn, maar een vervanging voor fitness-trainer, fysiotherapeut of sportarts is het natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nouja, die wii-fit leeftijd stelt ook niets voor. Blijkbaar is je fysieke gesteldheid volledig af te lezen aan je balans op zo'n bordje. Ja ammehoela(hoep)!
Ik sport veel, en nog had ik volgens het witte apparaat al bijna recht op een 65+ kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |