Goed, dat je erover begint. Ik dacht dat het aan mij lag. Als ik bij wijze van spreken met mijn ogen knipper, vlieg ik al uit buiten het blauwe gebied.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand die Ultimate Balance Test al eens gehaald? Die kan je vinden door het Balance Board "mannetje" aan te klikken in het menu waar je kan kiezen voor de verschillende trainingsvormen.
Ik kom zelf met geen mogelijkheid verder dan level 2. Level 3 lukt al niet al je lijf beweegt door het ademhalen.
Mijn nunchuck reageert niet goed waardoor ik vaak 'mis' slaquote:Op maandag 19 mei 2008 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het basis-boksen gaat wel aardig, maar bij de Advanced lijk ik op een ongecontroleerde jostiIk kan die pasjes echt niet onthouden
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:54 schreef Jane het volgende:
Boksen is echt mijn favoriet geworden!Super advanced inmiddels. Alleen het heen en weer bewegen wat je daarbij moet doen, lukt me vaak niet. Krijg ik weer een knal.
Is het iemand trouwens wel eens gelukt om met super advanced touwlopen naar de overkant te komen? Mijn record, na een poging of 10, is 7 hele meters.
Ik zou het niet alleen voor wii-fit doen. Er moeten zeker ook wat andere games opzitten die je leuk vindt, anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:23 schreef Ikook het volgende:
Even een vette tvp hier.........zit er aan te denken om een Wii te kopen speciaal om Wii Fit te gaan spelen.
Maar weet het nog niet zeker, kost me wel even zo'n 340 euro en wil er wel goed achter staan.
Misschien een keer ergens proberen, ook al heb ik geen vrienden die zo'n ding hebben....
Precies, de ervaring leert dat voor velen na een tijdje de lol van een game (dat Wii Fit m.i. nog steed is) er af is en dan is ¤ 340 wel veel geld.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zou het niet alleen voor wii-fit doen. Er moeten zeker ook wat andere games opzitten die je leuk vindt, anders zou ik het niet doen.
Bij deze:quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:28 schreef Jane het volgende:
Zal de volgende keer even opletten wat mijn score bij Rythm Boxing super advanced is. 1300--nogwat in ieder geval.
Jajajaquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij deze:
Super Advanced Rythm Boxing (10 min.): 1330 punten
Nou, ik zit zelf tijdens het spelen nooit op de punten te letten, maar volgens mij moet je meppen precies als dat rondje in beeld komt. Dan zie je tenminste ook zo'n grote knalanimatie (of hoe moet ik het noemenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niemand die antwoord heeft op mijn "wanneer mot je nou meppen"-vraag?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:20 schreef -Mariska- het volgende:
We family ski
http://www.weskipatrol.com
Lijkt me een leuk spel, jammer dat tie pas 13 juni uit komt ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |