Ik weet dat Jorien het wel speelt maar verder geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef keijz het volgende:
Wat ik me afvroeg he, zouden er ook vrouwen zijn die GTA4 spelen?
Misschien 1% van alle GTA gamers is vrouw ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neh niet echt, is gewoon side missions zoals lil jacob.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Dragen de opsporings missies van Brucie ook mee aan de story?
Nou en, bij de lokale Bart Smit heb ik vroeger voor tientallen guldens Lego gekocht, ze moeten niet zeiken!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
je wilt het ''maar'' een paar uur per dag spelen dus ziet het nut niet in het kopen van het spel?
JE wilt dus dat ze in de winkel je savegames enzo bewaren en je ook nog effe een headset mag probere etc en dat een par uur elke dag? moeten ze je ook nog voeren?
Sorry maar ik vind zulke dingen echt gaar. Als je het zo nodig wilt hebben koop het dan en als geld het probleem is zoek een bijbaantje of kijk waar je geld kunt besparen.
Het is geen vast bedrag maar een percentage van wat je hebt, je kan dus beter zo veel mogelijk geld uitgeven (alle wapens met volle ammo kopen) en dan boeit het toch niet meer wat je daarna nog verliest...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Merkte gisteren tevens dat telkens als ik sterf het me ongeveer 10k kost :/ dus zit nu uit te zoeken welke vriendin als perk heeft dat ze geen geld van me jatten in het ziekenhuis.
Ik zou wel zoen plastic dekseltje meenemen anders komen er zoe allemaal wespen enzo!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou en, bij de lokale Bart Smit heb ik vroeger voor tientallen guldens Lego gekocht, ze moeten niet zeiken!
Wat het eten betreft neem ik dan gewoon een kleine salade mee.
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Het is geen vast bedrag maar een percentage van wat je hebt, je kan dus beter zo veel mogelijk geld uitgeven (alle wapens met volle ammo kopen) en dan boeit het toch niet meer wat je daarna nog verliest...
Als het zou kunnen wel ja...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?
hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?
Zoals ik 1 post boven jou ook al zei, het kan niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Static-NL het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
Bij pinautomate krijg je een interactie bericht maar dat is het dan ook. En ik heb nog geen bank gezien waar ik naar binnen kan. Wel is bij previews gezegd dat je geld op de bank kunt gooien maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. Ben het ook nog nergens tegen gekomen
Bankoverval is gewoon een kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:39 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Gelukt! Maar nu heb ik problemen met de bankoverval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de officiële voor 16 euro bij de media markt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als het zou kunnen wel ja...![]()
BTW ik wil ook een stragety guide, ik weet dat het allemaal online staat, maar ik wil het ook gewoon hebben zonder de pc aan. Welke is nou goed? is er een officiele? en hoe duur zijn ze? en waar kan je ze kopen?
engels zekerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zag de officiële voor 16 euro bij de media markt.
Waarschijnlijk. Niet op gelet, zal binnenkort eens kijken.quote:
Ik ga morge ook halenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
kan je geen engels?
Boek is fucking handig mensen. Heb em ook.
maar aangezien vantevoren beweerd werd dat het wel kon en aangezien de interactie met de pin automaten nog steeds aanwezig is betekend dit dus dat Rockstar het eruit gehaald heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Zoals ik 1 post boven jou ook al zei, het kan niet.
Net als in telefoonpalen klimmen, en dingen in je achterbak vervoeren.
jawel, wil boek ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
kan je geen engels?
Boek is fucking handig mensen. Heb em ook.
Lekker misleidend danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Static-NL het volgende:
[..]
neh niet echt, is gewoon side missions zoals lil jacob.
welke missies van hem bedoel je nu precies? de eerste paar behoren denk ik wel tot de storyline maar de missies van hem waar je moet racen of autos moet stelen zijn puur side missionquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker misleidend danaangezien hij wel op de map gemarkeerd staat. Ik bedoel als ik side missies wil doen dan bel ik toch wel? Bovendien heb ik er al een gedaan en kreeg ik wel een korte cutscene te zien. Vaaag....
jup zit erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zit er eigenlijk ook een ondergrondse metro die in de trailer te zien was, en als die er is zit die ook al op het eerste eiland?
De missies waarbij je de criminelen via de computer moet oppakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:11 schreef Static-NL het volgende:
[..]
welke missies van hem bedoel je nu precies? de eerste paar behoren denk ik wel tot de storyline maar de missies van hem waar je moet racen of autos moet stelen zijn puur side mission
ja is nog deel van de main storyline min of meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De missies waarbij je de criminelen via de computer moet oppakken.
2e eilandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zit er eigenlijk ook een ondergrondse metro die in de trailer te zien was, en als die er is zit die ook al op het eerste eiland?
ja als je geen tijd verspilt met andere dingen (daten en side missions)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Blinker het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?
Doordat de game veel vrijer is qua missievolgorde, kan je die missie bij wijzer van spreken op 1/3e of 2/3e van de totale storyline doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Blinker het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. procent.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ja, maar dan kan je nooit meer een gun kopen bij die winkel, want als je terugkomt..dan begint die gast gelijk op je te schieten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef ryangozer het volgende:
Hier ook maar dan:
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)
nee die hebben gewone pistolen, maar het is niet waar dat hij gelijk begint te schieten want ik was er zojuist en hij deed niksquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarom kan je beter een kop doodschieten inplaats die wapenwinkel gast.
Of heeft die geen Eagle?
En dan nog je kan ook kopen als hij dood is dus stel dat hij je beschiet vermoord je hem gewoon met je mes of knuppel (geen politie) en ga je daarna shoppen, of je belt Lj gewoonquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Misschien een bugje.
Ach je kan ook eerst saven, dan dat doen en als hij iedere keert gaat schieten dan je weer laden en wat anders proberen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Doordat de game veel vrijer is qua missievolgorde, kan je die missie bij wijzer van spreken op 1/3e of 2/3e van de totale storyline doen.Dan kan je beter naar het percentage bij je stats kijken, de laatste missie zit op ongeveer
Zit zelf op zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. procent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en mag nu de laatste missie beginnen dit terwijl ik al heelveel side missies en easter eggs gedaan heb
al stuk of 20 duiven stuk of 15 jumps en zeer veel side missions. Deze tellen ook allen tot het percentage dus als je niets doet wat niet nodig is voor de main storyline dan zou je de laatste missie zelfs al kunnen doen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt.
@Simsfan88
is dat niet gewoon die brug die nog in aanbouw is en waar aan het beginv an de brug een versperring is zodat je niet per ongeluk erop rijd?
Deze heeft namelijk 2 schansen aan het einde met een echte uber jump![]()
ik koop me guns wel eerlijk :p en daarbij schiet ik niet echt veel!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ik heb ook het pistool eerlijk gekocht met keiveul geld aan ammo! dat ik vervolgens de verkoper een headshot geef en zijn DE afpak is toch niet zo ergquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
ik koop me guns wel eerlijk :p en daarbij schiet ik niet echt veel!
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Dat zou een leuke competitie zijn, GTA IV zo vriendelijk als mogelijk uitspelen.
In San Andreas vermoorde ik mensen nog wel eens met een graffiti-bus of een brandblusser, dat leek meer humaan dan een pistool.![]()
![]()
Nee, ik mag er al door. Had die brug helemaal tot het einde afgereden tot er een politieblokkade stond. Maar die was er gewoon omdat ik een 3 sterren wanted level hadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef Static-NL het volgende:
@Simsfan88
is dat niet gewoon die brug die nog in aanbouw is en waar aan het beginv an de brug een versperring is zodat je niet per ongeluk erop rijd?
Deze heeft namelijk 2 schansen aan het einde met een echte uber jump![]()
![]()
kogel door de kop is sneller en minder pijn, stikken aan verf of dat stof uit een brandblusser doet meer pijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Dat zou een leuke competitie zijn, GTA IV zo vriendelijk als mogelijk uitspelen.
In San Andreas vermoorde ik mensen nog wel eens met een graffiti-bus of een brandblusser, dat leek meer humaan dan een pistool.
Had toen net iets erg gaafs.
had 4 sterren en de wouten wilden me dolgraag wat metalen armbandjes geven maar zo goedkoop ben ik niet en ik ga meer voor vrouwelijk schoon.
om van hun weg te komen rende in een steeg.
jammer genoeg liep die steeg dus dooddus ik draaide om en schoot op de politie die reeds uit hun auto gestapt waren.
op een moment stonden 3 agenten achter 1 auto in dekking dus ik dacht ik schiet de wagen kapot tot hij ontploft en die 3 agenten sterven.
Prachtige explosie en alle 3 de agenten waren dood maar na de explosie lag daar alleen een auto band met 3 lijkenDus ik dacht wtf is dit voor billige zooi waar is het wrak.
een seconde of 2 later toen ik net een nieuw vervoers middel spotte viel er plots een grote brandende wagen op mehij schampte me maar een beetje maar wel genoeg om me in brand te zetten waardoor ik een paar momenten later stierf.
Ik wou dat ik het gefilmd had want eht was echt wel een gave manier om te sterven![]()
Wel geinig, die Desert Eaglequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb ook het pistool eerlijk gekocht met keiveul geld aan ammo! dat ik vervolgens de verkoper een headshot geef en zijn DE afpak is toch niet zo erg
PSN id: NL_SToRM![]()
Zo...terug van vakantie, Morgen ook maar eens de PS3-versie halen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
zeker, 2 kogels in iemand buik is al een kill, veel beter dan normaal pistool.quote:Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Lukt zeker niet? Je kan ook niet meer op de daken van auto's meeliften, wel jammer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:56 schreef jmac het volgende:
Net met een helikopter op een vliegend vliegtuig proberen te landen en mee te vliegen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game.quote:
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Waarom moet er een einde aan GTA IV komenvan mij part mag de verhaallijn zeker 2 jaar doorgaan
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Zeg gewoon dat je het geld er niet voor (over) hebt, wat GTA IV is een must voor elke game liefhebber.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game. [ afbeelding ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Nu ze stats bijhouden van het aantal mensen dat de game uitspeelt zullen ze waarschijnlijk zien dat er relatief weinig mensen de storyline uitspelen, en zal de storyline nog korter zijn bij de volgende GTA.
Rampscenario.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Nee, idd wacht ik nu liever op de pc-versie ipv 300 euro's neer te lappen voor 40 uur speelplezier ( wat ik vrij kort vind voor deze opgehypte game, uitgaande van forumreacties).quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je het geld er niet voor (over) hebt, wat GTA IV is een must voor elke game liefhebber.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Dan koop je voor die prijs maar mooi 2 kistjes rosbief.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game. [ afbeelding ]![]()
Dan mag je wachten tot je een ons weegt want de PC versie komt niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, idd wacht ik nu liever op de pc-versie ipv 300 euro's neer te lappen voor 40 uur speelplezier ( wat ik vrij kort vind voor deze opgehypte game).
En je noemt het een overhypte game dus waar maak je je dan nog druk om? Oh wacht je koopt het spel natuurlijk niet. Dan is het natuurlijk wel een topper.![]()
GTA4 voldoet ook niet aan mijn verwachtingen alhoewel mijn verwachtingen toch wel redelijk zijn (vind ik zelf) en de dingen die ik mis zijn dingen waarvan het me verrast dat ze er niet zijn.Soms voelt het ook aana lsof andere mensen deze game gemaakt hebben in plaats van de mensen die de voorgaande GTAs gemaakt hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, idd wacht ik nu liever op de pc-versie ipv 300 euro's neer te lappen voor 40 uur speelplezier ( wat ik vrij kort vind voor deze opgehypte game, uitgaande van forumreacties).
maar toch is de game zeer vermakkelijk, die onzin van de game binnen 30 uur uitspelen boeit me niet en ik zit reeds op 37 uur.
Heb mijn PS3 ook niet alleen voor GTA4 gekocht maar voor GTA4 en diverse andere games die nog komen zoals MGS4![]()
Always a pleasure.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game. [ afbeelding ]2000 light years from home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |