abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 mei 2008 @ 20:03:15 #101
188345 Py
op zich
pi_58598650
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:48 schreef PC eend het volgende:
Zo denk ik er ook over
En huub loopt vaak te klagen dat zijn plannen worden afgeblazen (lees streamers bespelen, die dan weer kunnen gillen dat het hokje tegen hem is en de rest beschermd), maar als hij niet zo vaak mensen gelijk probeert aan te vliegen (behalve dan legitiem in een potje sparren) en met een beetje normale plannen zou komen werd er waarschijnlijk lang niet zo veel afgeblazen (als dat al waar is ).
Da's ook het enige wat Huub kan: agressief monologen afsteken en als iemand wat terug zegt dan gaat ie in hun gezicht tetteren en likken, provoceren en kopstoten geven. Moeders voor teringhoer uitmaken of tasjes in het water pleuren.

Echt zo intelligent allemaal

En als ie dan een keer los kan op Brian, wat hij al sinds zijn entree graag wilt getuige de vele achtervolgingen, heeft ie ineens een kutsmoes aan zijn teen
pi_58639030
De keren dat ik het kijk vind ik dat Huub het nog enigszins spannend maakt
En soms Jaap, maar meer wanneer hij tactisch praat dan dat hij als een big baby tekeer gaat

Brian en Amanda zijn best saai, misschien omdat ze steeds samen klitten hoor, maar de dingen die ze tegen elkaar zeggen zijn zooo voorspelbaar, er zit te weinig beweging in
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58639054
BTw, youz hysterische DGKertjes, dit is zeker het verkeerde topic daarvoor.

Lekker belangrijk.
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 14 mei 2008 @ 04:55:24 #104
2018 PC eend
relativist
pi_58658039
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:03 schreef Py het volgende:

[..]

En als ie dan een keer los kan op Brian, wat hij al sinds zijn entree graag wilt getuige de vele achtervolgingen, heeft ie ineens een kutsmoes aan zijn teen
Hij is te trots om rechtstreeks nee te zeggen, ze zouden hem in de finale live voor het blok moeten zetten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_58793631
Nog over Thea Moear gesproken.. ik kwam dr vanavond tegen in de Appie in Amsterdam-West. Was gekleed als een halve bag lady, reed in een Renault Twingo. Zal dr geclaimde tonnetjes nog niet terug hebben. :]
Allah u akbar
pi_58794206
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
In PS van de week, het zaterdag magazine van Het Parool, een groot artikel over Thea. Naar aanleiding van een nieuw boek dat over haar is verschenen.
Heb het artikel even snel doorgelezen, maar op het eerste oog niets nieuws onder de zon.
Typerend is wel dat Thea op de cover van de PS in een broodje hapt voor een shoarmazaak die de naam 'De Mol' draagt. Dat legt natuurlijk helemaal geen link naar haar mol-zijn, maar heeft alles te maken met John. Dat snapt een kind .
Zo maar eens in de hangmat woord voor woord spellen .
Zou Thea de vaste hoer van de Mol zijn?
En de stiefpapa van brainless de beste vriend
Hans Nijman had ook een connectie met de antillen toch?
En met Brian en zijn matties en familie en ook met Natasja had hij een connectie via de papa van jenne en jajroo.
Hans Nijman had trouwens ook connecties met de onderwereld, met die ene rare gast op dat scootertje die in de gevangenis zit.
Daar waren Natasja, Amanda en Brian nog zo trots op. Dat ze via via goede connecties met moordenaars hebben. Tsja....
Dat Thea de mama de hoer van de Mol is zeg!
  woensdag 21 mei 2008 @ 02:36:04 #107
188345 Py
op zich
pi_58794565
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 04:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij is te trots om rechtstreeks nee te zeggen, ze zouden hem in de finale live voor het blok moeten zetten
Eerst zo'n bandje afdraaien met al die achtervolgingen: 'Eej conjo, kom dan!', met een mooie compilatie van al dat bluffen en dreigen, en al die tikjes en likjes
En dan aan het einde hoor je hem zeggen, terwijl het beeld op zwart fade: 'Ik ga nog liever dood dan dat ik nee zeg...'

Maar de finale zal wel een behoorlijk 'back to reality'-gehalte krijgen. Die gaan de haat iig niet nóg verder aanwakkeren (als dat nog kan). Ze moeten daarna ook de wijde wereld weer in.
Wie die radio-uitzendingen heeft geluisterd en de 'berichtgeving' op Nolife er op nasloeg, weet dat de fans al compleet gestoord gemaakt zijn met de mooiste complottheorieën. Het zal dus wel een feelgoodfinale worden, met een pracht van een spanningsboog.
En de bewoners zullen elkaar uiteindelijk als teammaties omarmen

Popcorn, handgranaten en sms-bommen in de aanslag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')