Er was eens een boze hond.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef LordVoldemort het volgende:
Leuk, maar wat is het verhaal achter die hond?
Oh, wat deoxybroxyfloxy zegt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:20 schreef behangplakker het volgende:
Zie dit hoofd raar op die hond zitten dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 mei 2008 02:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wil eerst weten wat dat beest is.
Topic heeft inderdaad een misleidende titel, hier is nog een andere foto van het dier!quote:Op zondag 4 mei 2008 02:19 schreef Strychnine het volgende:
Jezus wat een gevaarte van een hond zeg. Is het wel een hond?
Is een fipoooo niet altijd eerst? Kun je bijvoorbeeld ook een 2e fipooo hebben?quote:Op zondag 4 mei 2008 02:16 schreef behangplakker het volgende:
wat een kutwijf is die vrouw
-EDIT- eerste fipooooo, geweldig echt iets om voor mijn nageslacht te bewaren *maakt printscreen.
Verder hoop ik op een mooi topic, verzin morgen wel wat
misschien zijn 1e fipoquote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Is een fipoooo niet altijd eerst? Kun je bijvoorbeeld ook een 2e fipooo hebben?![]()
PRECIES!!!!
Oohja, oeps!!quote:
Succes ermee..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:18 schreef ToT het volgende:
Dat was 1 van mijn idën ja, maar dan met hun complete lijven!
Godverdomme, stank voor dankquote:Op zondag 4 mei 2008 22:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Geen beentjes fixen als je het niet kunt
100,- copyright aub![]()
[ afbeelding ]
Iemand een linkje naar het origineel? En wellicht de overige plaatjes uit de serie. Is leuk photosoep materiaalquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Iemand een linkje naar het origineel? En wellicht de overige plaatjes uit de serie. Is leuk photosoep materiaal
[..]
Iemand een linkje naar het origineel? En wellicht de overige plaatjes uit de serie. Is leuk photosoep materiaal
[..]
Fap fap tijd?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:20 schreef WurM het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Whahaquote:
Ik ben hier eigenlijk nog wel benieuwd naar.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:17 schreef LordVoldemort het volgende:
Leuk, maar wat is het verhaal achter die hond?
nou.... mctwigt zat eens achter zijn pc en was een beetje verveeld en drukte toen op stumble upon en kwam bij wat plaatjes van the angry dog, verder weet ik het verhaal niet achter de hond (ik gok gewoon een erg opgefokte hond).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk nog wel benieuwd naar.
Paint dan ook ff botjse in hun handen; dan hebben die keffertjes tenminste wat te knabbelen!quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:30 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
flauw maar kon het niet laten
[ afbeelding ]
Geweldig gedaanquote:Op zondag 18 mei 2008 00:30 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Briljant, echt geniaal.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:30 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:16 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
het zal je maar gebeuren zo'n gevaar steekt zijn kop door je raampje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |