Hoezo happen? We hebben toch een normale gedachtewisseling? Ik zou alleen kunnen happen als het jouw intentie was om mij beet te nemen. Dat is waarschijnlijk dus ook zo.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
je hapt wel lekker
..en waarom ga je dan bij iedereen die een hoodfdstad in Afrika vraagt die vevelende reactie zetten ?
Zou het toeval zijn dat je vrijwel nooit een punt scoort met hoofdsteden vraagjes ?
die heb ik niet gezien... in de andere kan ik me hem echt niet voor de geest halenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:23 schreef erkel het volgende:
-edit-
Hehe, wist alleen dat ie in Jumper zit.
Cap is fout.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:33 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien... in de andere kan ik me hem echt niet voor de geest halen
edit: cap?
amenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:35 schreef erkel het volgende:
Er is niks mis met af en toe een filmvraag. En Samuel L Jackson is toch één van de beroemdere acteurs, dus naar mijn inziens valt dat wel onder algemene kennis. Een vraag hoeft ook niet perse in één keer geraden te worden, als er maar wel hints volgen als het stilvalt.
Dat is mijn mening hiervan.
Helemaal eens erkel,quote:Op zondag 4 mei 2008 15:35 schreef erkel het volgende:
Er is niks mis met af en toe een filmvraag. En Samuel L Jackson is toch één van de beroemdere acteurs, dus naar mijn inziens valt dat wel onder algemene kennis. Een vraag hoeft ook niet perse in één keer geraden te worden, als er maar wel hints volgen als het stilvalt.
Dat is mijn mening hiervan.
Waarvan aktequote:Op zondag 4 mei 2008 15:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Helemaal eens erkel,
Alleen omdat Starla altijd deze posting doet als iemand een Afrikaanse hoofdstad vraagt:
Afrikaanse hoofdsteden...
deed ik nu hetzelfde om te laten zien hoe vervelend dat overkomt op de vragensteller.
filmvraagjes...
Beanie.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:30 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe wordt zo'n hoofddeksel genoemd?
Fair enough, point taken ..quote:Op zondag 4 mei 2008 15:44 schreef starla het volgende:
[..]
Waarvan akte
Je moet nog even goed teruglezen hoe het is begonnen qon. Ik reageerde in eerste instantie helemaal niet vervelend op: filmvraagjes... Ik zei alleen dat het iets anders was dan Afrikaanse hoofdsteden. Toen jij begon over dat mensen het niet zouden kunnen raden etc. reageerde ik met dat het onzinnig is om louter vragen te stellen die mensen zeker weten.
Yes.quote:
Helemaal goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |