Maagdelijke Eiland Water net opgestuurd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed idee, je had nog van me tegoed. Ik stuur hem morgen naar je op.
Vanisia is voor vrouwen, maar op BN spreken ze over unisex. Wat vind jij?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:01 schreef W1ZZ het volgende:
Mmm ik ben echt onder de indruk van de natuurlijke sandelhoutgeur die er in Vanisia zit!Net Santal de Mysore van Serge Lutens (en compleet anders dan onze Floris Santal en Creed Original Santal).
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maagdelijke Eiland Water net opgestuurd.
Als ik er toe kom me uit bed te sleuren.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef W1ZZ het volgende:
Zelfde verhaal op Basenotes. Het mannenforum daar bevat vier keer zoveel posts als het vrouwenforum.
LKS: nothing a nice citrus blast can't fix?
Volgens mij zijn daar de meningen nog wat over verdeeld bij sommige users hierquote:Op zondag 25 mei 2008 11:21 schreef W1ZZ het volgende:
Ik denk dat de standaardgeurtjes het gemiddeld genomen juist heel goed doen bij meisjes. (...) Terre d'Hermès is ook onbekender en ook goed
't lag niet aan mij, echt niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik geloof dat ene meneer Stereo op het moment wat twijfels heeft over de vrouwverleidende effecten van Terre d'Hermes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |