Pond ?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
117 ongeveer, kan iets meer zijn, hoezo?
Oh nee, Coos rent gillend terug.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:15 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Pond ?
Om Coos uit z'n duinpan te lokken
en om te weten of je mijn zomerkleertjes past
NZ heeft dat allemaal gemaakt, echt leukquote:
Hopelijk levert APK geen half werk, samen met zijn anale uitwoon-homies.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:52 schreef kleineschwester het volgende:
Ik heb speciaal voor Gert de OP even aangepast
quote:
Wie is die wanker nou?quote:
Nope, het is een virus !quote:Op zondag 4 mei 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Joh, ik was al blij dat 't alleen bij de OP bleef.
Zo'n slechte kwaliteitquote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk levert APK geen half werk, samen met zijn anale uitwoon-homies.![]()
Hier, nog eentje.![]()
Lees je eens in vochtig kutjequote:
quote:
Ja zag het! Heb Mark net even gebeld, en hij ziet de humor er wel van in.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef kleineschwester het volgende:
Gert ik heb een AVA gemaakt van Marco die van Bommel neukt !
Mark heeft geen humorquote:Op zondag 4 mei 2008 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zag het! Heb Mark net even gebeld, en hij ziet de humor er wel van in.
Jij flirte niet onder de 30 toch?quote:
40quote:Op zondag 4 mei 2008 15:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij flirte niet onder de 30 toch?
Hoe oud zei die ruigridder wel niet dat hij was
Das PietjePukquote:Op zondag 4 mei 2008 13:10 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Is van NZ![]()
Ik misbruik hem voor alles![]()
Waar de neuk heb je het over?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:21 schreef kleineschwester het volgende:
Wrom is dat vochtige kutje eig verborgen en Ian Snick zichtbaar ?
Volgens mij kreeg je daarmee een stalkertje aangeboden, maar omdat de aanwezigheid van KutVocht niet zichtbaar is, is het beduidend lastiger stalkenquote:
vs
Ik gok hierop...quote:
quote:Laatste bezoek: Verborgen
Nope psv fanquote:
In dat geval is het antwoord: Omdat ik heel mysterieus ben *kijkt zwoel*quote:Op zondag 4 mei 2008 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je daarmee een stalkertje aangeboden, maar omdat de aanwezigheid van KutVocht niet zichtbaar is, is het beduidend lastiger stalken![]()
Fuck, wat een rare zin: "omdat de aanwezigheid van..."![]()
![]()
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Ian is slimmer, das wel weer duidelijk nuquote:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jij degene bent die onzichtbaar staat en ik nietquote:Op zondag 4 mei 2008 20:54 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ian is slimmer, das wel weer duidelijk nu
Jezus vochtige kleuter, nu ff snel veranderdquote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jij degene bent die onzichtbaar staat en ik niet
Persoonlijk vind ik dat trouwens niet echt charming... als KutVocht gewoon zichtbaar isquote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jij degene bent die onzichtbaar staat en ik niet
Ssst!quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Jezus vochtige kleuter, nu ff snel veranderd
Zie je nou wel dat die username geniaal isquote:Op zondag 4 mei 2008 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat trouwens niet echt charming... als KutVocht gewoon zichtbaar is
KutVocht. Ik word een beetje jaloers van jouw genialiteit. Jij heerscht.quote:
En nog een fake wijf ookquote:Op zondag 4 mei 2008 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat trouwens niet echt charming... als KutVocht gewoon zichtbaar is
Zie PI.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:04 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
KutVocht. Ik word een beetje jaloers van jouw genialiteit. Jij heerscht.
Oi, gaan we schelden?!quote:
Verbrand en bezopen?quote:
Lekker aangeschoten. Hooguit. Doe nog eens knor, nazi-zwijntje.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker aangeschoten. Hooguit. Doe nog eens knor, nazi-zwijntje.
quote:
En kon de kleine nog lopen ?quote:
Sinds hij contact heeft met Schagenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:30 schreef KutVocht. het volgende:
Sedert wanneer heeft Gertrude een varkensfetisj!?
Vind het ook altijd zo irritant in Amsterdam als ik die debiele buitenlanders ziequote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Nope psv fan
Maar ehhhhhhhhhhhhhhh
30 april en "mooie zon dagen" zijn killing hiero![]()
1. Alle boeren komen de stad in
2. Nederlanders ( lees 020 + ?) moeten de stad vervuilen met "van het zonnetje genieten"![]()
Dan denk je: ga elders: done !
Maar daar lag op een zeer rustig plekje een kalende ongeschoren bal te loeren( ik noem geen namen)
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Sinds hij contact heeft met Schagen
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is het weer zover
morgen feestdag dus je mag uitslapen
1. Huh ?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het ook altijd zo irritant in Amsterdam als ik die debiele buitenlanders zie![]()
Beetje aan mij de weg vragen als ik weer op m'n klompen langs kom
Ohquote:Op zondag 4 mei 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je plaatste nog niet zo lang geleden een sympathiek overkomende post, waarin je stelde dat het not done was om Lobasca aan te vallen als ze niet de kans had zichzelf te verdedigen.
Ikke niet, moet om 9.00 bij de Belastingdienst zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef Manu82 het volgende:
morgen feestdag dus je mag uitslapen
is logisch, bevrijdingsdag is slechts 1 keer per 5 jaar een echte feestdagquote:Op zondag 4 mei 2008 22:14 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ikke niet, moet om 9.00 bij de Belastingdienst zijn![]()
( dat die werken)
ja maar, ja maar !!!quote:Op zondag 4 mei 2008 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is logisch, bevrijdingsdag is slechts 1 keer per 5 jaar een echte feestdag
Dus ik mag aanvallen wie ik wil zolang het slachtoffer maar in staat is zich te verdedigen?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je plaatste nog niet zo lang geleden een sympathiek overkomende post, waarin je stelde dat het not done was om Lobasca aan te vallen als ze niet de kans had zichzelf te verdedigen.
Geniale postquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met voldoende vocht gaat 't vaak wat makkelijker.
Ga er niet op in vochtig kutjequote:Op zondag 4 mei 2008 22:47 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Dus ik mag aanvallen wie ik wil zolang het slachtoffer maar in staat is zich te verdedigen?
Uhh.. Denk het nietquote:Op maandag 5 mei 2008 00:38 schreef Jaytonism het volgende:
Psst,
Stom vraagje, er gaat nog iemand uit of is de laatste er al uit?
Er was niets aan de hand hoor.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Ga er niet op in vochtig kutje![]()
Mods zijn onschendbaar ( volgens Danny + de AH gabbert Greet)
En een boerenlaptopluny, die een gebonden mod als mattie heeft,
is misschien ook wel onschendbaar ( qua FOK dat is)
Hoop dat yvonne en Danny er anders over denken
En: Hoop op nog meer kloontjes, wat een heerlijke zomer
ps, Greet: wil je kloontje reageren dan kan dat via jou, maar dat is wel wel banwaardig !!!!![]()
Ik weet het nietquote:Op maandag 5 mei 2008 00:43 schreef Jaytonism het volgende:
Die ontslagronde dan? Er moest toch nog 1 persoon uit?
Hééé kom je op de lucht van stoofvlees afquote:
Nee op kutvocht.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hééé kom je op de lucht van stoofvlees af
Slaat de TT inmiddels op jou, of heb je je een beetje ingesmeerd vandaag?quote:
Kromgetrokkenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee op kutvocht.![]()
Hoe zit het nu met die plankjes?
Lekker in de bak en braad gelegen. En maar F5-en zo die eerste dagen op het strand als iedereen weer uit zijn winterslaap komt.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Slaat de TT inmiddels op jou, of heb je je een beetje ingesmeerd vandaag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |