quote:Legionella
Analyse Watermonsters, Grootste adviesbureau Hotelbranche
www.bureaudewit.nl
Chlamydia Zelftest
Chlamydia zelftest voor vrouwen Discreet en betrouwbaar zelftesten
www.handilab.nl
HIV / Aids
Gedetailleerde en betrouwbare info Symptomen, verklaringen en tips!
www.Janssen-Cilag.nl
Doe mee dan lul.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef Rosbief het volgende:
Puik topique!
Ik lurk liever.quote:
Daar zeg je me wat.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik lurk liever.
En waarom gaan ze allemaal dood, beetje eentonig zo.![]()
Beetje kort, maar heerlijk tragischquote:Op zondag 4 mei 2008 01:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit is Kimberley Droesaar
[ afbeelding ]
Kimberley is een emo, en volgens de traditie moet ze minstens 2 keer per jaar haarzelf van kant te maken,
Helaas mislukt haar zelfmoordpoging door middel van haar vader's dienstwapen van de NSB
Dus is ze voor de rest van haar kudtleven een kasplantje
![]()
Lees dan niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:41 schreef Druuna het volgende:
Wat een ziek brein, die dit topic verzintvoer voor psychiaters
Welkom in ONZ, je bent zekers het walgelijke kusjekroel sfeer in OUD/R&P/F&F gewendquote:Op zondag 4 mei 2008 01:41 schreef Druuna het volgende:
Deze is gewoon ziek, hoe je het ook wend of keertquote:Op zondag 4 mei 2008 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Welkom in ONZ, je bent zekers het walgelijke kusjekroel sfeer in OUD/R&P/F&F gewend
Je bent zelf ziek, met je smerige pr0n UIquote:Op zondag 4 mei 2008 01:41 schreef Druuna het volgende:
Help me herinneren dat ik je een stok in je anus aanbreng. Ik leg later wel uit wat je verkeerd hebt gezegd.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Welkom in ONZ, je bent zekers het walgelijke kusjekroel sfeer in OUD/R&P/F&F gewend
quote:Op zondag 4 mei 2008 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
Dit prachtig topique verdient een kickje![]()
Pieter van Rukhoven
[ afbeelding ]
Pieter weet nog niet dat hij morgen als lokvoer voor de vissen gaat dienen.
Helemaal gek van nachtvissen, tot dat 2 TBS'ers ontsnappen, en zijn auto nodig hebben.
Pieter wordt meerdere malen anaal verkracht, voordat hij door de vleesmolen gaat.
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:15 schreef MASD het volgende:
Vanaf jonge leeftijd groeide er al iets muzikaals in Hansel, hoe kon hij weten dat het eigenlijk een tumor was
O' really?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:08 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
waarom de wijziging, zo erg was ie toch niet
I'm with ^stupid^quote:Op maandag 5 mei 2008 04:59 schreef amvrosios het volgende:
FUCKING BRILJANT TOPIC!!!!!!!!!!!!!!
ik heb geen inspiratie helaars
Damn man, ik zie nu nog steeds die gore negerinnenkop voor me!!!quote:
Kost alleen maar geld, beter gaan ze in 't cabaret...verdienen ze nog wat aanquote:
ach, heb je zo'n zwak zieltjequote:Op maandag 5 mei 2008 17:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Damn man, ik zie nu nog steeds die gore negerinnenkop voor me!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is Mimi, een Amerikaanse toeriste van 2 eeuwen geleden, toen de wereld nog niet helemaal ontdekt was. Ze ging gezellig met manlief en de kinderen een paar weken naar het mysterieuze Egypte, waar men nog onder het zand bedolven kon worden zonder teruggevonden te worden. Arme Mimi deed even haar ogen dicht terwijl ze in het zand lag en toen stak er net een zandstorm op die Mimi in haar geheel verzwolg. Toen ze na een fijne droom eindelijk wakker werd stond ze in een museum in een glazen vitrine terwijl er allemaal van die hyperactieve koters naar haar stonden te wijzen. Tjah, zo gaan die dingen. Moraal van het verhaal: ga niet slapen in Egypte. Anders jatten de zandmensen je portemonnee.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
quote:la·tent (bijvoeglijk naamwoord; latenter, latentst; latentie)
1 verborgen blijvend
quote:Een latente infectie is een besmetting die geen ziektesymptomen (meer) veroorzaakt.
zieke geest kankerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:16 schreef Biancavia het volgende:
kk hard verhaal
Da's een goeie voor morgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:31 schreef jordeeeh het volgende:
Bianca is jouw cavia niet dood? Lollerpwnedeinzweidrei!
Mag ik? Morgen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's een goeie voor morgen.
Hieronder alvast de aanzet.
Dit is Frummel.
[ afbeelding ]
Die was toch doot?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Da's een goeie voor morgen.
Hieronder alvast de aanzet.
Dit is Frummel.
[ afbeelding ]
Ja hoor!quote:
Ja, dat zégt Jordeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh toch!quote:
Maar ik had m toch gekocht?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor!
Morgen dan ja.
Nu gaan we lekker slapen.
[..]
Ja, dat zégt Jordeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh toch!
Opletten!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:50 schreef Het_hupt het volgende:
Tinkerbell en Peter Pan
[ afbeelding ]
Tinkerbell en Peter Pan weten het nog niet, maar dit sprookjeshuwelijk is bijna ten einde. Over drie dagen zal Peter Tinkerbell, haar geheime liefde buurtgangstah Haak, en de lokale gang, Ctrl+Alt deleten.
Peter werkt lange dagen om Tinkerbell alles te geven wat ze wil, duur huis, 2 auto's, 3x per jaar op vakantie. Op een dag komt Peter eerder thuis om z'n vrouwtje te verrassen, maar oh wee, zij heeft een nare verrassing voor hem. Buurtgangstah Haak, en z'n gang, The Lazy Pirates, gangbangen zijn elfje. Hij grijpt z'n Magnum 354, en schiet Tinkerbell en die niggahs zo voor hun donder.
Deze is prachtig!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is Barry van den Dolder:
[ afbeelding ]
Barry heeft het allemaal; een lekker wijf, een goede baan, een net pak, puike stropdas en een te gekke zonnebril. In zijn vrije tijd speelt Barry graag golf alwaar hij zijn netwerk intact poogt te houden. Elke zomer gaat hij samen met zijn vrouw naar de Balearen alwaar hij met een cocktail aan het zwembad van een van de duurdere hotelletjes verblijft. Twee maanden geleden heeft hij tevens een Aston Martin weten te bemachtigen waarmee hij graag rondtourt door de Benelux.
Wat Barry van den Dolder echter niet weet is dat hij lijdt aan laterale sclerose. De eerste keer dat hij dit op zal merken is tijdens het bedrijven van de liefde met zijn enorm hete vrouw. Terwijl hij zijn genotsknots in haar liefdesgrot duwt, zal Barry een spiertrekking in zijn rechtarm krijgen waardoor deze richting het plafond omhoog schiet. Tevens zal hij een moment onverstaanbaar beginnen te brabbelen, waardoor zijn vrouw zal denken dat Barry Hitler nadoet. Na enkele minuten zullen de symptomen weer afnemen waarna er een heftig gesprek zal volgen tussen Barry en zijn vrouw. Hierna zal ze hem verlaten. De symptomen verlaten hem echter niet. Een week later, tijdens een vergadering zal precies hetzelfde gebeuren en de Duitse investeerders zijn niet erg blij met de zeer geslaagde imitatie van de oude führer. Barry verliest zijn baan. Hij verliest echter niet zijn symptomen. Nog geen maand later zal Barry volledig aan de grond zitten. Zijn huis is hij kwijt, zijn Aston Martin is hij kwijt en het enige dat hem nog op de been houdt zijn de spastische aanvallen van zijn laterale sclerose waardoor hij zijn benen niet meer kan buigen.
Twee jaar zal dit langzaam voortsluimeren. Jaren waarin Barry langzaam maar zeker naar de rand van de afgrond gaat. Hij leeft van de uitkering van de Nederlandse overheid en beroept zich op de steun van enkele vrijwilligers. Op een dag echter zal Barry verlost zijn van zijn symptomen. De dokters zullen het een raadsel vinden en Barry zal gedocumenteerd worden in The Scientist.
Barry is echter ook maar een gewoon mens. Twee weken later zal hij worden gegrepen door een trein, nadat hij onder gesloten spoorbomen probeert door te komen in een poging om de trein te halen. Barry zal zijn 34e verjaardag niet meemaken.
dat dus, een van de brilliantste topiques ooitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |