Denk jij dat mensen hier alleen maar gifjes zitten te kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij dat gifje werd dezelfde beweging de hele tijd herhaald.
Daardoor ontstaat een verkeerd beeld.
Wel leuk dat ze ook een verhaaltje heeft.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:58 schreef Marrije het volgende:
Claire weet niet meer watvoor type scooter ze had. Vaag.
Haha, ja, het verhaaltje is minder leuk want ze vloog ermee over de kop en niemand stopte om haar te helpen.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze ook een verhaaltje heeft.
Wie deed dat? Ben ik wel nieuwsgierig naar? Sorry!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef Marrije het volgende:
Amanda: dat je zegt dat hij zich thuis zat af te trekken op Amanda d'r borsten
Brian: ik heb liever dat je mij daar niet in betrekt, ik vind dat niet fris
niemand deed dat..... maar doordat Huub zegt dat Brian niet de langstzittende miljonair is, gaf Amanda als repliek dat Huub zich al aftrok op Brian toen hij nog thuis zat.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:09 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Wie deed dat? Ben ik wel nieuwsgierig naar? Sorry!!!!!!!!!![]()
Hmm vergeten te F5-en.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:19 schreef BarryK het volgende:
Claire: "nu je dit zo zegt heb ik een verhaal , gnehe"![]()
![]()
Wacht met spanning de OP af zodat ik weet of J&H nog wat gaan doen vannacht.
ff de correcte weergavequote:Op zondag 4 mei 2008 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Toen Huub het kantoor uit was om eten en drinken te halen stond de muziek aan.
Huub komt terug, zet de muziek uit en begint te praten over vrede in het Midden-Oosten.![]()
![]()
Claire: Wat leuk om, om, dat werk toch.
nivootje Amanda iddquote:Op zondag 4 mei 2008 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over de spiegelzaal in het concertgebouw: "Dat is een zaal met allemaal spiegels".
Roept bij mij de vraag op of Claire niet liever gewoon ontspannen muziek wilde luisteren ipv naar dit geratel te luisteren.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
[..]
ff de correcte weergave![]()
Hij ging net het volgende verhaal vertellen en zegt... nee, ik ga eerst wat te drinken halen, wil je ook?
ondertussen loopt tie ff naar Japie en als ze onstream komen, gaat hij daar weg (dus wat er besproken is, idont know) inmiddels heeft Claire ff een muziekje opgezet
Terug in de keuken, pakt tie drinken + chips en loopt terug naar de private en gaat beginnen, waar hij gebleven was.... namelijk zijn verhaal vertellen.
Ja, een totaal verknipt beeld.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij dat gifje werd dezelfde beweging de hele tijd herhaald.
Daardoor ontstaat een verkeerd beeld.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, een totaal verknipt beeld.
Je zou haast denken dat die rat aan de piemel van Fries zit.
Misschien laten deze plaatjes beter zien dat dat echt niet zo is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ouwehoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |