Daar heb je wel een punt, maar 't is wel mooi kut dan. Amanda is dom, Claire is totaal niet met het spel bezig geweest.......Wat moet je er mee in een finale....quote:Op zondag 4 mei 2008 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zal er voor het evenwicht wel een vrouw in de finale zitten.

Voor het evenwicht? Ja, dat is een goede reden, het evenwicht.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch zal er voor het evenwicht wel een vrouw in de finale zitten.

Amanda loopt op haar hakken door het huis te stieren en Huub en Claire horen niks. Geloof jij het?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
Er is al een nagel van Amanda gesneuveld.
Wat een humorloze, bloedeloze bedoening. Bij die twee kan niets een spelletje zijn.

Het ontbreekt er nog maar aan dat iemand van achter de richting staat aan te geven.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda loopt op haar hakken door het huis te stieren en Huub en Claire horen niks. Geloof jij het?
Ik krijg het idee dat H en C netjes op hun bedje moeten blijven liggen. Wat een droefenis dit.

Ik ben blij dat A en B eindelijk eens tot aktie worden gedwongen. Ook al hebben ze alle hulp van de Febo erbij nodig en is het weer meer van hetzelfde. Het feit dat ze iets doen is al een vooruitgang van 100%.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:23 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag all,

Is er niemand die het knippen en plakken wel schattig vindt? Ze zijn er zo lief mee bezig en zolang H&C het vernielen van hun canvas doek niet erg vinden en ook de toneelstukjes niet is er toch weinig aan de hand? 10 CP dat ze er smakelijk om kunnen lachen, om die infantiele pogingen tot terror bedoel ik, ze doen zo wanhopig hun best om Huub uit de tent te lokken dat het bijna slap-stick achtig over komt.

Laat het snode plannen maken maar aan Brian en Amanda de FEBO over.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef Disana het volgende:
Het ontbreekt er nog maar aan dat iemand van achter de richting staat aan te geven.

Haha... ze gingen tegen zessen slapen... denk dat dat eerder de oorzaak is dat ze nog in bed liggen.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda loopt op haar hakken door het huis te stieren en Huub en Claire horen niks. Geloof jij het?
Ik krijg het idee dat H en C netjes op hun bedje moeten blijven liggen. Wat een droefenis dit.

100% mee eens.......... vind het ook wel leuk om hun acties te zien doen..... Brian doet net of tie leider is van een sealteam voor een geheime operatiequote:Op zondag 4 mei 2008 13:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat A en B eindelijk eens tot aktie worden gedwongen. Ook al hebben ze alle hulp van de Febo erbij nodig en is het weer meer van hetzelfde. Het feit dat ze iets doen is al een vooruitgang van 100%.
Het is aan Huub en Claire zich eruit te redden. Maar als ik zie hoe B en A gedeformeerd zijn dat zal geen probleem zijn. Eerder het omgekeerde. Nu zij deze aktie doen vind ik dat ze ook verplicht moeten worden als het op een discussie uitdraait deze nu ook eens normaal te voeren.

Je kan een blinde niet leren zien.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:33 schreef akveor het volgende:
[.knip.]
Nu zij deze aktie doen vind ik dat ze ook verplicht moeten worden als het op een discussie uitdraait deze nu ook eens normaal te voeren.

die slapen..... (tenminste dat denk ik, want ze zijn al lang niet op de streams) Maar gezien hun bedtijd zal dat wel 15uur worden voor ze eruit komenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Waar zijn Huub en Claire eigenlijk?

quote:Op zondag 4 mei 2008 13:38 schreef BarryK het volgende:
Moet je je is voorstellen dat Brr niet meer zou kunnen sporten omdat de apparatuur weg gehaald zou zijn (jammer dat carlos dat bijna nooit gebruikt)
Brr tegen A. : "wat komt hiervan skattie, wat komt hiervan, hiervan komt vechten... pff nou dit kan echt niet hoor.. ik breek hun focking nek.. allemaal...ik ga even bellen en anders gaan we gewoon weg vanavond"
 Zei hij dat echt? Hij is echt aan het eind van z'n latijn. Als Jaap of Huub ook maar even los zouden mogen gaan zoals in het begin, dan was Leiden in last denk ik
 Zei hij dat echt? Hij is echt aan het eind van z'n latijn. Als Jaap of Huub ook maar even los zouden mogen gaan zoals in het begin, dan was Leiden in last denk ik

Ja, zegt Bwian.
  Ja, zegt Bwian. 

zij hij dit net?????quote:Op zondag 4 mei 2008 13:38 schreef BarryK het volgende:
Moet je je is voorstellen dat Brr niet meer zou kunnen sporten omdat de apparatuur weg gehaald zou zijn (jammer dat carlos dat bijna nooit gebruikt)
Brr tegen A. : "wat komt hiervan skattie, wat komt hiervan, hiervan komt vechten... pff nou dit kan echt niet hoor.. ik breek hun focking nek.. allemaal...ik ga even bellen en anders gaan we gewoon weg vanavond"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |