lastig he die keuzes?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet nodig wat eten want dat is er nog niet van gekomen vandaag. En dan ook studeren want hoewel ik me voorgenomen had om dat iedere dag in de vakantie een uurtje te doen heb ik dat natuurlijk weer helemaal niet gedaan.Dus ik ga zo de tuin in met mijn boeken, laptop, een groot glas koud drinken en iets van een ontbijt-brunchgedoetje, een grote fles zonnebrand en de parasol.
Of zal ik toch de honden in de auto laden om het bos in te gaan...![]()
Niet nerveus zijn, is alleen maar leuk tochquote:Op zondag 4 mei 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Heel suf, ik had helemaal speciaal de verwarming aangezet, uur later, nul. Is ie gewoon 'dood'.
7 gram gedroogde gist op een pond bloem, en een theelepel zout ofzoSucces.
[..]
Peri! Ik benijd jeWat gaaaaaf.
Nynke, Steer en Isa: veel succes vanmiddag! En plezier ook, natuurlijk
MinderMutsig & PF; M4A-bestanden OK? Of zal ik MP3's maken?
Ik! Ga! Morgen! Beginnen! In! Belgie!
Fokking spannend, ik ben echt nerveuzig
dan worden het dus de m4a bestanden...quote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Niet nerveus zijn, is alleen maar leuk toch
En ik denk mp3, heb een apple+ipod dus weet niet of dat kan ?
Jups, etters zijn het. Ach, de lekkerste chips maak je toch gewoon zelf. En dat is ook zo gebeurd.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:16 schreef SHE het volgende:
Dat gevoel heb ik altijd met chips. Pluk je die zak open, zit het maar voor de helft gevuld. Bastards!
Mensen kunnen vervelend tandenpoetsen. Helemaal uit het ritme. Brrquote:Op zondag 4 mei 2008 13:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Jups, etters zijn het. Ach, de lekkerste chips maak je toch gewoon zelf. En dat is ook zo gebeurd.
Mbt dat tandenpoetsen: waarom erger je je er aan? Blijf bij hem uit de buurt als ie tanden poetst, is het probleem opgelost
Ik heb de oplossing!quote:
Precies! Tanden poetsen moet swingenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mensen kunnen vervelend tandenpoetsen. Helemaal uit het ritme. Brr
Nee, hij staat niet eens meer aanquote:Op zondag 4 mei 2008 12:48 schreef latislos het volgende:
@BLuezz: Had ik al gezegd dat die film al meer dan een dag binnen is? ik neem aan dat hij bij jullie ook al binnen is?
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, hij staat niet eens meer aanliep voor geen meter, ik ga er als ik meer tijd heb wel even naar kijken.
Dus verder alles in spoilers graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |