Pardon..? En jij komt weer in Ede wonen.....?quote:
details?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:14 schreef ruimteaapje het volgende:
Ik wil jullie aandacht even vestigen op Gilles de Rais en Dr. Henry Howard Holmes.
In deze was jij dus lui, want zoals je verder in dit topic ziet plaatst iedereen er achtergrond informatie bij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:25 schreef ruimteaapje het volgende:
Sommige mensen zijn lui maar ik zal ze helpen...
http://lmgtfy.com/?q=Gilles+de+Rais
http://lmgtfy.com/?q=Dr.+Henry+Howard+Holmes
Dit. gewoon een naam roepen kan iedereen. Waarom vindt je die mensen zo opmerkelijk, wat was er bijzonder aan hun moorden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In deze was jij dus lui, want zoals je verder in dit topic ziet plaatst iedereen er achtergrond informatie bij.
Naar mijn weten staat nergens aangegeven dat je verplicht bent aanvullende informatie op een presenteerblaadje aan te bieden. Ik geef simpelweg de namen van twee nog niet in dit topic besproken seriemoordenaars. Wat de lezers van dit topic daarmee willen doen moeten ze zelf weten, als is mijn suggestie ze even te googlen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In deze was jij dus lui, want zoals je verder in dit topic ziet plaatst iedereen er achtergrond informatie bij.
Waar zeg ik dat ze opmerkelijk waren, of bijzonder? Je vraagt me iets te verduidelijken wat ik helemaal niet gezegd heb. Overigens, gewoon een naam roepen kan iedereen, maar voor googlen heb je ook geen bijzondere vaardigheden nodig. Ik neem aan dat zoekfuncties ook voor jou niet te hoog gegrepen zijn? Voordeel van even googlen is ook dat je dan voor jezelf kan bepalen of ze bijzonder of opmerkelijk waren, dan hoef ik dat niet voor je voor te kauwen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit. gewoon een naam roepen kan iedereen. Waarom vindt je die mensen zo opmerkelijk, wat was er bijzonder aan hun moorden?
het staat inderdaad nergens voorgekauwd, het maakt het topic wel interessanterquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef ruimteaapje het volgende:
Naar mijn weten staat nergens aangegeven dat je verplicht bent aanvullende informatie op een presenteerblaadje aan te bieden. Ik geef simpelweg de namen van twee nog niet in dit topic besproken seriemoordenaars. Wat de lezers van dit topic daarmee willen doen moeten ze zelf weten, als is mijn suggestie ze even te googlen.
Die DVD heb ik, echt freaky...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Nog een nare: David Parker Ray:
David Parker Ray sexually tortured and presumably killed his victims in a $100,000 homemade torture chamber he called his "toy box" that he built out of an old mobile home,[3] which was equipped with what he referred to as his "friends": whips, chains, pulleys, straps, clamps, leg spreader bars, and surgical blades and saws. It is thought that he terrorized the town of Truth or Consequences with these tools for several years, with the added assistance of multiple accomplices, allegedly including several of the women he was dating.
Inside the torture room, along with numerous sex toys, torture implements, syringes, and detailed diagrams (made by Ray himself) showing different methods and techniques for inflicting pain, there was a homemade electricity generating device that was used in torture. Mounted above the gynecologist-type table he used to strap his victims to, was a mirror attached to the ceiling. He has been said to have wanted his victims to see everything he was doing to them during the torture sessions. Ray would often have a recorded audio tape of himself played for his victims whenever they regained consciousness.
Docu: (Deel1)
Gekke is dat hij sommige slachtoffers drogeerde, (alleen) dagen achter elkaar martelde, op echt de meest brute en perverse manier, maar ze daarna vrij liet. Nooit een lichaam gevonden, maar zo ziek. Wel veroordeeld voor betrokkenheid bij diverse moorden.
Deze sicko al voorbij gekomen? Fritz Haarmann, de man die zijn slachtoffers verkocht als rundvlees of varkensvlees.quote:Levensloop
Friedrich Heinrich Karl Haarmann werd in 1879 geboren in de Duitse stad Hannover. Hij was het zesde kind van het gezin. Zijn ouders waren arm en instabiel. Zijn vader was alcoholist en zijn moeder was zwakbegaafd. Zijn oudere broers en zussen hadden psychische problemen. Als kind was Fritz Haarmann een rustig kind. Tevens was Haarmann een jongen die het niet goed deed op school. Na aansporen van zijn ouders schreef hij zich in bij een militaire academie. Aanvankelijk leek hij zich goed aan het militaire leven aan te passen. Een jaar later vertoonde hij echter slecht gedrag. Haarmann werd mede door medische problemen van de academie gestuurd. De jongeman keerde terug naar Hannover en begon hier in een sigarenfabriek te werken. In 1898 werd hij gearresteerd omdat hij kinderen lastigviel. Haarmann werd naar verschillende psychologische instellingen gestuurd waar hij diverse keren vluchtte.
Moorden
Tussen 1918 en 1924 vermoordde Fritz Haarmann 27 jongemannen. Zijn eerste slachtoffer was de 17-jarige Friedel Rothe. Rothes vrienden vertelden de politie dat ze hun vriend voor het laatst hadden gezien met Haarmann. De politie betrapte Haarmann in zijn appartementje met de halfnaakte Rothe. Haarmann kreeg negen maanden gevangenisstraf. Kort na zijn vrijlating verhuisde Haarmann naar een nieuw appartement. Zijn latere slachtoffers bestonden uit zwervers, mannelijke prostituees en weglopers die allen bij het station zwierven. Zijn jongste slachtoffer was de tienjarige Friedrich Abeling. Zijn oudste slachtoffer was de 22-jarige Hermann Bock. Hij nam zijn slachtoffers mee naar huis en beet hun keel door. Soms verkrachtte hij zijn slachtoffers ook. De bezittingen van de slachtoffers verkocht hij of gaf hij aan zijn minnaar Hans Grans. Er wordt beweerd dat Haarmann hun vlees verkocht als varkensvlees. Bewijs voor dit gerucht is echter nooit geleverd.
Haarmann kreeg de bijnamen ‘Slager van Hannover’ en ‘Vampier van Hannover’.
Veroordeling
In 1924 werden er menselijke resten langs de rivier de Leine gevonden. Later dat jaar werd bekend dat Fritz Haarmann de veroorzaker was. Toen hem gevraagd werd hoeveel mensen hij had vermoord, zei hij “tussen de 50 en 70”. In 1925 werd de kannibaal onthoofd. Zijn laatste woorden waren: “Ik heb berouw, maar ik ben niet bang voor de dood.”
Stel je voor dat deze aparte gast had moeten vechten in WO1 en toen was gesneuveld. Dan waren al die moorden nooit gepleegd! Dat vind ik altijd zo apart... Net gearresteerd voor het uitbreken van WO1, alsof het voorbestemd moest zijn...quote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Deze sicko al voorbij gekomen? Fritz Haarmann, de man die zijn slachtoffers verkocht als rundvlees of varkensvlees.
Zeer interresante zaak, Compleet voor de geintereseerden : http://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Dahmerquote:Jeffrey Lionel Dahmer (May 21, 1960 – November 28, 1994) was an American serial killer and sex offender. Dahmer murdered 17 men and boys between 1978 and 1991, with the majority of the murders occurring between 1987 and 1991. His murders involved rape, dismemberment, necrophilia and cannibalism. On November 28, 1994, he was beaten to death by an inmate at the Columbia Correctional Institution, where he had been incarcerated.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Bundy (Alhoewel het niet bevistigd is denkt men dat het dodental boven de 100 light)quote:Theodore Robert "Ted" Bundy (born Theodore Robert Cowell; November 24, 1946 – January 24, 1989) was an American serial killer, rapist, kidnapper, and necrophile who assaulted and murdered numerous young women and girls during the 1970s and possibly earlier. After more than a decade of denials, he confessed shortly before his execution to 30 homicides committed in seven states between 1974 and 1978; the true total remains unknown, and could be much higher.
Bundy was regarded as handsome and charismatic by his young female victims, traits he exploited in winning their trust. He typically approached them in public places, feigning an injury or disability, or impersonating an authority figure, before overpowering and assaulting them at a more secluded location. He sometimes revisited his secondary crime scenes for hours at a time, grooming and performing sexual acts with the decomposing corpses until putrefaction and destruction by wild animals made further interaction impossible. He decapitated at least 12 victims and kept some of the severed heads in his apartment for a period of time as mementos. On a few occasions he simply broke into dwellings in the dead of night and bludgeoned victims as they slept.
Pagina 1 en 2...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef joeriz9 het volgende:
Nog geen Jeffrey Dahmer en Ted bundy? Teleurstellend.
Charles Manson.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:06 schreef kobuskuch2012 het volgende:
Ik kan niet op de naam komen van een psychopaat waarvan ik een documentaire heb gezien.
De man zat met een heel sinister lachje in de getuigenbank en daar zei dat de rechtbank bezig
was zijn volgende slachtoffer te maken. ter herinnering, de man zat in een rode overall , donkere haren
en een bril op. Een echte engerd. WIe weet dat?
ik denk Ted Bundy. of misschien Richard Ramirez?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |