Nu ben ik geen student en is mijn ov altijd geldig, maar helemaal eens met de conclusie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:14 schreef Buma het volgende:
Conclusie : 5 mei of 100 % vieren óf volledig afschaffen..
zo denkt mijn baas er gelukkig ook over,quote:Op zondag 4 mei 2008 23:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nu ben ik geen student en is mijn ov altijd geldig, maar helemaal eens met de conclusie.
Ah er hapt er 1quote:Op zondag 4 mei 2008 18:37 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Helemaal niet terecht, staat gewoon achterop je OV dus je had het kunnen weten.
Je mag uit vrije wil best werken hoor op die dagen, zou ff lekker worden... geen horeca op een feestdag zou dat anders betekenen bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 mei 2008 23:29 schreef MREn het volgende:
Ja, waarom zou je nu weer verplicht vrij moeten zijn wegens dat Jezusgezeur? Ik ga straks dus gewoon werken, en volgende week ook.
Niet in alle regio'squote:Op maandag 5 mei 2008 11:28 schreef Chinless het volgende:
Ze zijn wel gratis (ze staken).
en in welk jaar was de laatste keer?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:45 schreef alors het volgende:
Ja één keer in de 5 jaar is het een officiele feestdagDoe het gewoon altijd. Hoe kun je vrijheid nou vieren als je niet vrij bent?
Terecht? Lees gewoon goed, dan had je het geweten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:27 schreef -Beer- het volgende:
had ik laatst ook met koninginnendag. Heb je een week kaart dus op woensdag dacht ik : geen probleem, maar nee. Gemierenneuk in Nederland. Ik hoefde gelukkig geen boete te betalen van de conducteur, en terecht.
Je week OV kaart is dit jaar gewoon geldig. Als op de achterkant van je kaart iets anders staat is het een misdruk en kun je dat negeren.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:23 schreef Mopst3r het volgende:
Geldt dit dit jaar ook? Aangezien het nu geen officiele feestdag is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |