Want?quote:
quote:
Dat ook, maar man, wie denk je dat er iedere keer op uit mocht om hout te halen voor het kacheltje waar de witte rook uitkomt? Eh? Eh?quote:
DoG natuurlijk, waarom denk je dat je hem niet meer ziet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat ook, maar man, wie denk je dat er iedere keer op uit mocht om hout te halen voor het kacheltje waar de witte rook uitkomt? Eh? Eh?
'Ben even hout halen. Be right back'quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DoG natuurlijk, waarom denk je dat je hem niet meer ziet?
Wie?quote:
Nou, kom jij toch terug op V&A?!quote:
Ik scoor op de meeste punten nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:41 schreef SCH het volgende:
Weer een linkse mod
Weer een mod met een FOK-vriendin
Weer een mod met een brilletje
Weer een mod die hier al lang rondloopt
Weer een mod van de oude politiek
Weer een mod die uit de bilnaad van yvonne komtWELKOM DAGONET
goede keuze
Tsk, ik ben heul niet links. Tenzij het me uitkomt natuurlijk. Maar dat geldt ook voor m'n rechtsheid.quote:
ah een PVDA'er...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tsk, ik ben heul niet links. Tenzij het me uitkomt natuurlijk. Maar dat geldt ook voor m'n rechtsheid.
Ieuw!quote:
Volgens mij was dit geen keuze maar pure wanhoop na de oproep dat ze een nieuwe NWS mod zochten.quote:
denk eerder dat het komt door een gebrek aan belangstelling. daarbij zie ik dagonet liever dan menig anderquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Aparte beslissing. Zeker te bang voor kritiek, dan maar een FA die gelijk ook kan bannen naar eigen inzicht.
niemand wil de job wees blij dat gronk geen tweelingbroer heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal vast wel gaan meevallen ja, maar toch, om dan een FA vind ik wat apart.
Wat is het verschil tussen die tweequote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:56 schreef GewoneMan het volgende:
wees blij dat gronk geen tweelingbroer heeftandere alternatief was meki
![]()
Alsof jij niet gesoilliciteerd hebtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij was dit geen keuze maar pure wanhoop na de oproep dat ze een nieuwe NWS mod zochten.
Met alleen meki's sollicitatiemail moest Dagonet gewoon wel
quote:
yeah. right... lolquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef SCH het volgende:
Dagonet is zelf toch moslim???
Hij is niet besnedenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef SCH het volgende:
Dagonet is zelf toch moslim???
Dagonet wilde dat absoluut niet, 1 gronk was genoeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
Waarom ben ik het niet geworden
omdat je misschien iets te licht bent voor zo'n zware functie? maar laat deze afwijzing uw zelfontplooiing niet in de weg staan. wij wensen u veel succes met uw verdere carriére.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:22 schreef Meki het volgende:
Waarom ben ik het niet geworden
die uitspraak is dus pertinent onmogelijk als je zelf in de koran gelooft.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:27 schreef Super7fighter het volgende:
Dagonet is inderdaad Moslim geworden, een paar weken geleden.
Ik kan het bevestigen.
Nee, het is de magie van Zain Bhika. Iedereen raakt er door betoverd:quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die uitspraak is dus pertinent onmogelijk als je zelf in de koran gelooft.
iedereen is dan namelijk geboren als moslim. dus moet dagonet al zo'n 54 jaar molsim zijn. sch al 83 (maar dat is meer cholesterolgehaltegewijs gezien)
Islamitisch gezien is iedereen als Moslim geboren is. De praktijk kan heel anders gaan, als de ouders atheistisch, joods of christelijk enz zijn. Zou een kind zonder enige invloed van anderen opgroeien, dan zou hij door zijn natuurlijke aanleg tot God komen. Is het andere het geval, dan maakt zijn omgeving (zijn ouders e.d) hem tot niet-Moslim. Daarom spreken we in de Islam ook vaak over reverts als we het over bekeerlingen hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die uitspraak is dus pertinent onmogelijk als je zelf in de koran gelooft.
iedereen is dan namelijk geboren als moslim. dus moet dagonet al zo'n 54 jaar molsim zijn. sch al 83 (maar dat is meer cholesterolgehaltegewijs gezien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |