Goddamn.quote:
Wat een briljante coverquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:46 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
[..]
Aldus iemand die zelf geen eens capitalen toe weet te passen en er lekker op los generaliseert. Bijna klaar met m'n HBO overigens.
Die heeft een banquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:53 schreef Agiath het volgende:
TS
Je hebt nog steeds vertelt waar je naar luistert
Had je niet Zlatan Ibrahimovic als nickname kunnen nemen, want dat past beter bij jouw pauperesque gedrag, Malibu? Een compleet door dogma's verwrongen beeld van mensen neerzetten op basis van een muziekstroming is zoooo Sigmund Freud-wannabee. Maar als we dan toch op de stigmatiserende tour gaan; als je er trots op bent om jumpstyle/hardstyle uit je pas getjoende Saxo te laten schallen kan je ook niet beter wetenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Robin.Van.Persie het volgende:
Maar vertel nou eens eerlijk jongens. Zijn jullie 40+ en ben je gewoon opgegroeid met die herrie of zijn jullie begin twintig, en vroeger op school ontzettend gepest zodat je thuis op je zolderkamertje elke middag en avond je troost ging zoeken in jankmuziek van slaven?
En ik van death metal of hoe het ook maar heet. So?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:26 schreef ondeugend het volgende:
Blues is net zoals veel genres geschikt voor bepaalde buien.
Ik krijg hoofdpijn van happy hardcore of R&B.
So.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En ik van death metal of hoe het ook maar heet. So?
Dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:08 schreef Agiath het volgende:
Dit moet die malibu zijn inderdaad, ook al zo'n kankerdebiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |